Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 05:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem) (MINUS026)

Label: Minus Is More
WEB release: 24/09/2014

Tracks:
Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me niks, vind het MM overrated (worden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zwaar benieuwd of deze een release krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Ben zwaar benieuwd of deze een release krijgt.


Verwacht met die andere 2/3 MM tracks

Maargoed, moeten we miss wel een jaar op wachten MiM kennende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onvoorstelbaar hoe vol de blue liep tijdens Minus Militia... en hoe veel shirtjes en vlaggen je daar tegen komt.

vind het persoonlijk echt enorm overhyped, maar kan niet anders zeggen dat ze wel iets hebben neergezet wat enorm aanslaat... marketing technisch echt een briljant concept natuurlijk :P

ot: typisch Minus Militia, doet me niet bijzonder veel, maar zou het live wel goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
onvoorstelbaar hoe vol de blue liep tijdens Minus Militia... en hoe veel shirtjes en vlaggen je daar tegen komt.

vind het persoonlijk echt enorm overhyped, maar kan niet anders zeggen dat ze wel iets hebben neergezet wat enorm aanslaat... marketing technisch echt een briljant concept natuurlijk :P

ot: typisch Minus Militia, doet me niet bijzonder veel, maar zou het live wel goed doen.


Het is idd flink overhyped haha, maar dat komt sowieso mede dankzij Radical Redemption, want die is net zo goed overhyped haha, maar het is gewoon net wat de mensen willen horen ;)

Ik vond deze set van gisteren wel wat leuker in vergelijking met XXL Outdoor en Hardbass, omdat ik paar oude nummertjes langs heb horen komen onder andere de originele Chain Reaction - Answers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Rickzel schreef:
onvoorstelbaar hoe vol de blue liep tijdens Minus Militia... en hoe veel shirtjes en vlaggen je daar tegen komt.

vind het persoonlijk echt enorm overhyped, maar kan niet anders zeggen dat ze wel iets hebben neergezet wat enorm aanslaat... marketing technisch echt een briljant concept natuurlijk :P

ot: typisch Minus Militia, doet me niet bijzonder veel, maar zou het live wel goed doen.


Het is idd flink overhyped haha, maar dat komt sowieso mede dankzij Radical Redemption, want die is net zo goed overhyped haha, maar het is gewoon net wat de mensen willen horen ;)

Ik vond deze set van gisteren wel wat leuker in vergelijking met XXL Outdoor en Hardbass, omdat ik paar oude nummertjes langs heb horen komen onder andere de originele Chain Reaction - Answers :loving:


hoorde inderdaad wel een paar onverwachte/onbekende nummers, maarja die record breaking/break down low edits heb ik nu wel een keer gehoord

maarja dan daarbij hoe lang heeft G4H dezelfde nummers gedraaid... MM heeft nog maar 3 keer opgetreden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hoorde inderdaad wel een paar onverwachte/onbekende nummers, maarja die record breaking/break down low edits heb ik nu wel een keer gehoord

maarja dan daarbij hoe lang heeft G4H dezelfde nummers gedraaid... MM heeft nog maar 3 keer opgetreden :P


Inderdaad, maar als je naar hun setjes kijkt van de 3x dat ze gedraaid hebben, hebben ze wel redelijk wat afwisseling met Nieuwe tracks en oude tracks alleen inderdaad wat je zegt met die HC edits word op een gegeven moment niet meer leuk, maar dit komt ook gwn mede doordat ze die nummers ook gewoon in hun losse sets gooien als ze solo draaien en dat is dan wel jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Viel mij eigenlijk best tegen. United from the start is voor mij iig veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]dZRQgwdGaXM[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
[youtube]http.youtube.com/watch?v=dZRQgwdGaXM[/youtube]


hij werkt niet O_o
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2x op Defqon gehoord, echt geen boeiend nummers dit.
Beetje hetzelfde verhaal als G4H met Qlimax anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kreeg m niet werkend op mn mobiel, bedankt voor het aanpassen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hé, daar is de hypetrain weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^


Beetje hetzelfde riedeltje wat ze bij Reign Supreme gebruikt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:00 
 
Hardtraxx Addict

Vind het niet echt bijzonder zo ver ik kan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Maximum schreef:
Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^


Beetje hetzelfde riedeltje wat ze bij Reign Supreme gebruikt hebben.

Jah precies! Die truc kennen we nu wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
chas1n schreef:
Maximum schreef:
Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^


Beetje hetzelfde riedeltje wat ze bij Reign Supreme gebruikt hebben.

Jah precies! Die truc kennen we nu wel. :P


En toch vind ik dat truckje met dat geschreeuw voor de climax en dan die kickroll nog steeds lekker :P

Hij lijkt wel veel op Reign Supreme en Be Prepared, maar ik vind het geen verkeerd nummertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:16 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dit toch wel een hele saaie plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee.. gewoon nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:05 
 
Hardtraxx Elite


vanaf 14:51
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:05 
 
Hardtraxx Crew



Minus Militia - Genesis (Official Supremacy Anthem 2014)


Heeft RR deze zelf geproduceerd ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat ook maar... Prima nummer. Ben hier nooit zo fan van maar dit is wel lekker
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle