Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:01 
 
Hardtraxx Crew

Mandy - Reset Your Mindset (DWX241)

Label: Dirty Workz Update
WEB release: 20/05/2015

Tracks:
Mandy - Reset Your Mindset

Samples:


Bron: YT


Leuke hard driver plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:03 
 

Pitcht haar stem ook zo hoog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He Nikkita?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:10 
 
Artiest

Wie heeft die geproduceerd dan? Kick komt me wel bekend voor.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:11 
 

Zou ook wel grappig zijn als ze met een helm op gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:11 
 
Hardtraxx Elite

Beetje simpel maar opzich best lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:11 
 
Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
He Nikkita?

Dit is waarschijnlijk de zelfde vocalist als Join Me In Prayer (J. Pearson aka Evrae Altana)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zou ook wel grappig zijn als ze met een helm op gaat draaien

Met een mand!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
TiMOTHYb schreef:
He Nikkita?

Dit is waarschijnlijk de zelfde vocalist als Join Me In Prayer (J. Pearson aka Evrae Altana)

You got Litt Up? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:15 
 

zoiets Tim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uhum.... HARD DRIVER

Zo jammer dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 jaar oud project van harddriver waar nooit wat mee is gedaan nog even snel afgemaakt + het gezicht van een lekker blond wijf krijg je dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit krijgt straks op DefQon ook nog een plaats ipv een hardwerkende artiest die het misschien wel meer verdiend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:30 
 

Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Ze leest hier niet mee. Als je je piem0l in haar wilt schuiven moet je misschien een screenshot van alle berichten op deze pagina (inclusief die van jezelf) op een groot bord laten drukken, vooraan gaan staan tijdens haar set en het bord omhoog houden terwijl je een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt aanhebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Ze leest hier niet mee. Als je je piem0l in haar wilt schuiven moet je misschien een screenshot van alle berichten op deze pagina (inclusief die van jezelf) op een groot bord laten drukken, vooraan gaan staan tijdens haar set en het bord omhoog houden terwijl je een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt aanhebt.


Leuke comment, 7,8


Nee?
Oke

------------------------
Leuk vrouwke trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

:bomb:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Ga toch gewoon weg, astjeblieft man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon al hoe die vocals gebruikt zijn, altijd die nadruk in laatste gedeelte van de tekst :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:05 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Ze leest hier niet mee. Als je je piem0l in haar wilt schuiven moet je misschien een screenshot van alle berichten op deze pagina (inclusief die van jezelf) op een groot bord laten drukken, vooraan gaan staan tijdens haar set en het bord omhoog houden terwijl je een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt aanhebt.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:09 
 

Ja nu weet je in ieder geval dat ze het niet zelf doet :cool:

OT: Leuk plaatje, niet minder maar ook vooral niet meer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:30 
 

Fuzzylogic schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wtf dit klinkt niet eens zoals Hard Driver imo. Ga is gewoon je eigen mening vormen ipv maar een beetje mee zitten praten >.<

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Ze leest hier niet mee. Als je je piem0l in haar wilt schuiven moet je misschien een screenshot van alle berichten op deze pagina (inclusief die van jezelf) op een groot bord laten drukken, vooraan gaan staan tijdens haar set en het bord omhoog houden terwijl je een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt aanhebt.

Ha grappig!

Ik had natuurlijk ook moeten zeggen dat ze dit niet verdiend en dat het als een hard driver plaat klinkt want dan ben ik stoer ookal is het totaal mijn mening niet.
Waarom moet iedereen hier nou weer overheen vallen? Net of je er nog wat aan veranderen kunt. (aan het hele mandy gedoe).
Er roept iemand dat hard driver voor haar produceert en bam DAT MOET NU EVEN DOOR IEDEREEN GEZEGD WORDEN.
Het is gewoon kudde gedrag dat iedereen er nou weer even iets van moet zeggen net zoals met Thyron en hs bitches.
Wat is er in jullie leven nu veranderd als je vanavond naar bed toe gaat, helemaal niks. Laat het lekker een keer gaan ofzo.

Beordeel deze track lekker als iedere andere track en hou op met dat meeloop gedrag, 9/10 van de mensen boeit het waarschijnlijk geen kut wat er gebeurd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als jouw lange verhaal, kalf. Als je nog meer te zeuren hebt zoek dan gewoon een psychiater. Massel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ha grappig!

Hier gestopt met lezen. Bedankt.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle