Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luna & Desnar - Stronger (MINUS022)

Label:Minus Is More
WEB release: 29/05/2014

Tracks:
1. Luna & Desnar - Stronger

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet eerder opgevallen, maar dit is behoorlijk dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt goed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, dik plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Luna & Desnar - Stronger (MINUS022)

Label:Minus Is More
WEB release: 29/05/2014

Tracks:
1. Luna & Desnar - Stronger

Samples:


Bron: https://www.facebook.com/djdesnaroffici ... 7651210258
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: 1 minuut de laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geinige track. Hoe zit dat met Luna? Hij is een ouwe rot, maar maakt af en toe tracks met beginnende producers. Een paar jaar terug ook met E-Force (ook al was die van Beat Providers al bekend). Traint hij DJ's die leuke ideeën hebben, maar wie het aan productiekwaliteit ontbeert? Of ben ik aan het raaskallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anti :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Geinige track. Hoe zit dat met Luna? Hij is een ouwe rot, maar maakt af en toe tracks met beginnende producers. Een paar jaar terug ook met E-Force (ook al was die van Beat Providers al bekend). Traint hij DJ's die leuke ideeën hebben, maar wie het aan productiekwaliteit ontbeert? Of ben ik aan het raaskallen?

Ik denk dat Luna niet (meer) produceert aangezien elke collab van hem duidelijk de sounds heeft van de collab-artiest en omdat hij geen solo-platen meer uitbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Meph0 schreef:
Geinige track. Hoe zit dat met Luna? Hij is een ouwe rot, maar maakt af en toe tracks met beginnende producers. Een paar jaar terug ook met E-Force (ook al was die van Beat Providers al bekend). Traint hij DJ's die leuke ideeën hebben, maar wie het aan productiekwaliteit ontbeert? Of ben ik aan het raaskallen?

Ik denk dat Luna niet (meer) produceert aangezien elke collab van hem duidelijk de sounds heeft van de collab-artiest en omdat hij geen solo-platen meer uitbrengt.

En ook zodat de producers wat meer naamsbekendheid krijgen door een collab te maken met een 'pioneer in de hardstyle'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Meph0 schreef:
Geinige track. Hoe zit dat met Luna? Hij is een ouwe rot, maar maakt af en toe tracks met beginnende producers. Een paar jaar terug ook met E-Force (ook al was die van Beat Providers al bekend). Traint hij DJ's die leuke ideeën hebben, maar wie het aan productiekwaliteit ontbeert? Of ben ik aan het raaskallen?

Ik denk dat Luna niet (meer) produceert aangezien elke collab van hem duidelijk de sounds heeft van de collab-artiest en omdat hij geen solo-platen meer uitbrengt.


Toch wel toevallig dat Desnar imo na 2H2H geen vette nummers meer heeft gemaakt en hij nu met een best wel gaaf nummertje aan komt zetten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:56 
 

JeftaElachouri schreef:
Anti :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan is MINUS023 Chain Reaction - The Crazy Ones/Lellebel (Revisited)

Denk ik, aangezien ik een bericht kreeg van Chain Reaction himself dat die begin Juni kwamen :P

OT: Best een leuk plaatje, alleen jammer van die saaie anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar ik had liever gehad dat de melodie doorging in de climax, of dat het een bijzondere anti was, want dit is een beetje standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Krachteloze kicks en een doodsaaie anti, oftewel: welkom in 2014.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle