Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kyara - Go! (FUSION232)

Label: Fusion Records
WEB release: 13/10/2014

Tracks:
1. Kyara - Go!

Samples:


Bron: http://www.fusionbv.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 15:27 
 
Hardtraxxer

Mwa niks voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Mwa niks voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mindere plaat van Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zal dan maar gewoon over de track zelf oordelen. Plaat bevat lekker veel verschillende sounds maar daar blijft het voor mij ook bij, melodie is voor mij niet interessant genoeg ook ben ik normaal gesproken fan van als er een beetje chaotisch gegooid word met de geluiden maar hier pakt me dat dus totaal niet. Als toppunt vind ik die 2014-House vocal ook totaal niks toevoegen.. Kortom is het voor mij maar wat aan de dunne saaie kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:22 
 

Sorry hoor maar je hoort hier toch gewoon dat dit Zany z'n sounds zijn! Ik snap al dat geghostproduce echt niet..

OT: Gewoon heel saai! Sounds zijn best wel leuk maar er zit gewoon echt niks interessants in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Mindere plaat van Zany


:lol: i lol'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik denk dat Zany hier inderdaad wel aan heeft gezeten :P Maar denk niet als ghostproducer, volgens mij maakte ze haar tracks in ieder geval zelf (die op DJU). Beetje zoals met Titan dus, daar hoor je toch ook duidelijke Zany invloeden, maar is toch ook niet alleen door Zany als ghostproducer gemaakt?

Over de track zelf: Aardig plaatje. Intro vind ik lekker qua sounds, vocalen niets bijzonders maar in ieder geval niet storend. Climax is oke, maar wederom niet bijzonder. Kicks zijn zoals we ze de laatste tijd gewend zijn bij Fusion, niet al te hard dus :P

Kwaliteit van de sounds is met de overstap naar Fusion omhoog gegaan, maar ik mis nu helaas wel dat unieke wat die oude tracks van haar wel hadden, die waren tof! Dit is echt zo'n typische track die wel leuk is om af en toe langs te horen komen, maar die je zelf niet op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 09:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sounds en sfeertje is leuk gedaan, vooral die wazige synth in de outro (?). Maar vind de kicks weer echt te slap om de track echt interessant te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm die kick.. ik pas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kick klinkt inderdaad vrij zwak, maar de rest van het nummer vind ik wel best tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sounds en sfeertje is leuk gedaan, vooral die wazige synth in de outro (?). Maar vind de kicks weer echt te slap om de track echt interessant te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Vind de melodie wel interessant klinken maar daar blijft het dan ook bij...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle