Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khaleesi - Come With Me EP (EOL006)

Label: End Of Line Recordings
WEB release: 22/01/2015

Tracks:
1. Khaleesi - Come With Me
2. Khaleesi - White Stuff

Samples:



Bron: EOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:37 
 
Hardtraxx Addict

Frontliner kick :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxx Crew

Wat een kut plaat. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend saai zeg.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:46 
 
Hardtraxxer

als 1e hardstyle track klinkt dit niet slecht, benieuwd naar meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een drama zeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:53 
 
Hardtraxxer

Mod Edit
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Mod Edit
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.



Dit soort mensen vertegenwoordigen ongeveer 5% van de hardtraxxers. Zonde om op basis van een stelletje leeghoofden een hele groep af te schrijven.

OT: Track is drama en totaal niet mijn ding. Klinkt vooral heel erg ongeïnspireerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:08 
 

Die reden is dat 'men' er niet in slaagt om reeds gebannede leden buiten de deur te houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit niet zo slecht maar ook niet super. Imo beter dan de laatste meuk die tegenwoordig uitkomt met die house invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Frontliner kick :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:27 
 

Ik vind deze vetter



hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik vind deze vetter



hehe


Helemaal mee eens :drool: Jeugdsentiment :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:34 
 
Hardtraxxer

Tsja. Ik heb ook genoeg nuttige dingen hier geplaatst, maar daar hoor je niemand over. Dit is voor mij een issue waar ik zwaar op tegen ben. Je verdiend niet genoeg geld, dus je gaat maar raw produceren. Er zijn genoeg anderen die er hard genoeg voor werken en liefde voor de muziek hebben.

En ik zeg niet dat Khaleesi achter de webcam moet. Ik zeg dat je daar eerder en meer geld mee kan verdienen dan wanneer je raw gaat produceren en dat ik persoonlijk liever voor de webcam kies, dan dat ik dit ga doen.

Sorry. Prove me wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind dit nog best een leuke track hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Tsja. Ik heb ook genoeg nuttige dingen hier geplaatst, maar daar hoor je niemand over. Dit is voor mij een issue waar ik zwaar op tegen ben. Je verdiend niet genoeg geld, dus je gaat maar raw produceren. Er zijn genoeg anderen die er hard genoeg voor werken en liefde voor de muziek hebben.

En ik zeg niet dat Khaleesi achter de webcam moet. Ik zeg dat je daar eerder en meer geld mee kan verdienen dan wanneer je raw gaat produceren en dat ik persoonlijk liever voor de webcam kies, dan dat ik dit ga doen.

Sorry. Prove me wrong.


Dikke kans dat ze dit niet eens zelf produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat doet Day-Mar voor haar

Zo wat slecht zeg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een saai, sfeerloos en ongeïnspireerd stuk muziek. Nou is heel dat label niet veel soeps, maar dit zou ik niet op m'n label willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Mod Edit
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.



Jammer, want er worden vooral veel zinnige opmerkingen gemaakt op dit forum. Het lijkt wel alsof artiesten wachten op een bepaalde post van een lid en hierdoor de kans aangrijpen om een hele groep van Hardtraxx af te schrijven. Zonde, want er zitten vaak hele zinnige opmerkingen tussen voor artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:17 
 

Ik vind hem nog best meevallen. Oke de originaliteit is ver te zoeken maar ik heb wel ergeren shit voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Jammer, want er worden vooral veel zinnige opmerkingen gemaakt op dit forum. Het lijkt wel alsof artiesten wachten op een bepaalde post van een lid en hierdoor de kans aangrijpen om een hele groep van Hardtraxx af te schrijven. Zonde, want er zitten vaak hele zinnige opmerkingen tussen voor artiesten.


Mee eens, artiesten kijken in mijn ogen ook alleen maar naar de negatievelingen hier. Er zijn zat positieve reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner kick, Frequencerz screech :/ . Dan ben je een hardcore artiest, ga je produceren in een andere scene en dan kom je aan met de rommel die we al 2 jaar lang aanhoren. Wees dan een toevoeging, dus vernieuwend, of blijf lekker weg.
Maarja, Most Wanted pusht al hun artiesten zo hard door ze op een label waar ze lekker veel inbreng te dumpen, zodat ze hun line-up kunnen vullen met 13/12 artiesten.

En Deetox, alsof artiesten nog iets toevoegen op een forum? Ze willen alleen de complimenten horen. Negativiteit negeren ze of ze voelen zich gelijk aangevallen. Volgens mij moet je op een forum open staan voor discussie. Anders moet de fora gewoon niet bezocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja negatief is nieuws, goed nieuws is geen nieuws zullen we maar zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

enige woord wat in me op komt is mêh... doet me vrij weinig maar niet slecht ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja.. beetje 13/12 dit. Dit trucje hebben we ondertussen wel een keer gehoord.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle