Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jajox - Feel Thiz Musik (ACTDIG010)

Label: Activa Digital
Vinyl release: -
WEB release: 31/03/2011

1. Feel Thiz Musik
2. Extermination
3. Back Up

Samples:




Bron: http://www.junodownload.com/products/fe ... 726461-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuw producerdje op activa ? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft Acti nog niet genoeg aliassen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Heeft Acti nog niet genoeg aliassen? :P


hij maakt alles op het label he :P

edit: zoals we gewend zijn dikke shit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Hidden Source schreef:
Heeft Acti nog niet genoeg aliassen? :P


hij maakt alles op het label he :P


Ja daarom xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Back Up :woot:
Feel Thiz Musik ook wel vet
Extermination :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 en 3 zijn lekker heur. De intro van 2 lijkt alleen op een 2e rangs screech..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee :/
Vroeger maakte hij de ene knaller na de ander, tegenwoordig is het allemaal niet interessant meer, de nummers worden misschien in een handje vol setjes gedraaid en geraken daarna volledig in de vergetelheid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee :/
Vroeger maakte hij de ene knaller na de ander, tegenwoordig is het allemaal niet interessant meer, de nummers worden misschien in een handje vol setjes gedraaid en geraken daarna volledig in de vergetelheid :(


Ook Back Up niet? Dikke anti-climax, geweldige uplifting melodie zonder te cheesy te zijn, geen pitchkicks? Vocals zouden beter kunnen maar dan nog :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vind je Back up echt van dezelfde kwaliteit als Dancefloor2Dancefloor, Equenso Ocha, Masterpiece, Head Busser, Noise of Act, Bass be Louder, QT13 en ga zo maar door? Ik vind de melodie helemaal niet zo geweldig, en de screeches in de anticlimax zijn zo standaard als ik weet niet wat. Net zoals de soortgelijke synth die tegenwoordig in 80% van zijn tracks zit. Nee ik vind dit meer semi-amateuristisch en niet Acti-waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vind je Back up echt van dezelfde kwaliteit als Dancefloor2Dancefloor, Equenso Ocha, Masterpiece, Head Busser, Noise of Act, Bass be Louder, QT13 en ga zo maar door?


Ik zelf luister liever hier naar omdat mainstream/nu me ietsjes meer ligt dan early, niet dat dat per se wat zegt over de kwaliteit. Maar vergeleken met de andere platen die hij tegenwoordig maakt (laten we het afgelopen jaar zeggen), vind ik dit wel echt 1 van de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:
Vind je Back up echt van dezelfde kwaliteit als Dancefloor2Dancefloor, Equenso Ocha, Masterpiece, Head Busser, Noise of Act, Bass be Louder, QT13 en ga zo maar door?


Ik zelf luister liever hier naar omdat mainstream/nu me ietsjes meer ligt dan early, niet dat dat per se wat zegt over de kwaliteit. Maar vergeleken met de andere platen die hij tegenwoordig maakt (laten we het afgelopen jaar zeggen), vind ik dit wel echt 1 van de beste.

Ja, maar dit soort platen worden over 5 jaar, wat zeg ik, een paar maand nooit meer gedraaid. Terwijl, of je van early houdt of niet, de bovenstaande platen in menig early set terug komen. En zo is het al met vrijwel al zijn platen die na het album gemaakt zijn. En ik vergelijk hem niet alleen met zichzelf, want dan zijn ukranian hardstylerz ook goed, als ze hun beste plaatje tot nu hebben gemaakt. Ik vergelijk hem met de rest van de scene en daar heeft hij zelfs moeite om met de subtop mee te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee :/
Vroeger maakte hij de ene knaller na de ander, tegenwoordig is het allemaal niet interessant meer, de nummers worden misschien in een handje vol setjes gedraaid en geraken daarna volledig in de vergetelheid :(


Wat vind je zo speciaal aan zijn early tracks dan? Zijn allemaal tracks met eenvoudige kicks/reversed bass en ook allemaal erg simpele melodien en geluiden. :/ Sorry hoor maar ik vind juist in die oude tracks weinig gevoel en creativiteit zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is precies waar early om draait lol. Het gaat er ook niet om wat ik zelf van zijn early tracks vind, het gaat er om wat de gemiddelde early liefhebber van zijn tracks vind en onder die groep behoort Activator tot de absolute top. Terwijl onder de huidige luisteraars Activator een middelmatige B-artiest is, als ze uberhaupt al tracks van hem kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat is precies waar early om draait lol. Het gaat er ook niet om wat ik zelf van zijn early tracks vind, het gaat er om wat de gemiddelde early liefhebber van zijn tracks vind en onder die groep behoort Activator tot de absolute top. Terwijl onder de huidige luisteraars Activator een middelmatige B-artiest is, als ze uberhaupt al tracks van hem kennen.


Hmm oke dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

1 & 3 :thumbup:
maar 2 nee niet mijn ding, sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee :/
Vroeger maakte hij de ene knaller na de ander, tegenwoordig is het allemaal niet interessant meer, de nummers worden misschien in een handje vol setjes gedraaid en geraken daarna volledig in de vergetelheid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hoort Acti weer duidelijk terug.

Vind t jammer, t is niet echt mn smaak.

Back Up is dan wel weer de beste van de 3 vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sorry maar early hardstyle vergelijken met de hardstyle van nu is appels met peren vergelijken

Er zijn nog maar weinig producers die de early sound nog omhelsen, ik vind het geweldig maar ik begrijp dat stijlen veranderen

Ik ga deze dan ook niet met eerdere tracks vergelijken maar vergelijk ze met tracks van nu.

Dat gezegt hebbend vind ik dit een goede release met 1 en 3 als topper inderdaad.

De vroegere sounds van DJ's zijn anders als nu.... dat heet vooruitgang (of in ogen van anderen achteruitgang)
constant refereren naar de oude stijl & oude tracks is in mijn optiek een illusie. Producers gaan
met de tijd mee en passen hun stijl aan naar eigen smaak.

De oeverloze discussies bij elke release over smaak heb ik in ieder geval wel gezien / gelezen. In mijn ogen onzinnig en
absoluut geen toegevoegde waarde omdat smaken nu eenmaal verschillen.

Ik denk dat producers ook weinig waarde hechten aan comments op het internet maar meer aan het publiek
dat naar hun komt kijken ... daar draait het allemaal om voor een dj / producer tenminste ik neem aan
dat ze het daarvoor doen.

De hedendaagse stijl(en) zijn anders als vroeger maar niet per definitie slechter... das gewoon wederom een kwestie
van smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 10:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja als je het punt van de discussie al niet begrijpt dan kun je beter ook gewoon niet reageren :thumbup:

Het gaat erom dat dit helemaal geen top platen zijn, Activator is geen top-artiest binnen de nieuwe hardstyle, hij zweeft ergens tussen de B-artiesten, als men hem überhaupt al kent. Vervolgens wordt er net gedaan alsof Activator niet beter kan dan dit, en worden dit als goede platen van hem beschouwd, omdat de laatste paar releases (nog) minder goed waren. En dat is complete bullshit, omdat Activator menig klassieker op zijn naam heeft staan, zij het in de oude hardstyle. Dus elke plaat die niet het A-niveau haalt is onder het niveau van Activator.

Stel dat bijvoorbeeld Zany dit soort platen zou maken, platen die amper gedraaid worden en over een paar maand al weer vergeten zijn. Dan zeg je toch ook niet dat dit een goede release is met 1 en 3 als topper >.< . Dan zeg je toch ook niet van, de vele klassiekers die Zany in het verleden heeft gemaakt gebruik ik niet als maatstaf? Nee dan zeg je dat het een release is ver onder Zany zijn kunnen. Sowieso als je oude tracks als maatstaf laat vallen, geeft aan dat de nieuwe tracks er niet aan kunnen tippen volgens je eigen mening. Want als ze wel beter zijn, dan kun je die maatstaf gerust aanhouden en zeggen dat hij nu beter produceert dan vroeger. Wat jij doet is het verleden vergeten, zodat het lijkt alsof de huidige tracks in jouw ogen echt goed zijn. En dat noem ik jezelf voor de gek houden.

Overigens als jij zegt dat dit wel topplaten zijn, dan betekent dat dus dat dit soort platen over 5-10 jaar in een redelijk aantal setjes (die zich richten op deze periode) terug komt. En je kunt me alles wijsmaken, maar dit soort platen zijn over een paar maand al vergeten, net als vrijwel alle laatste tracks van hem. En dan doe je naar mijn idee als voormalig A-artiest, waar men met smacht uitkeek naar een nieuwe plaat van hem zoals mensen dat nu doen bij B-Front etc., toch iets niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd maar die discussies over Early...


In ieder geval geen slechte release, vooral Back Up vind ik erg vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

... Het gaat helemaal niet om early :x
Het gaat erom dat Activators platen beoordeeld worden als goed en toppers, terwijl ze binnen een paar maand alweer vergeten zijn. Dan zijn dat toch geen toppers? Dan zijn dat middelmatige tot matige releases, iets wat niet past bij een artiest als Activator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Lyst; mooi verwoord en goed gezegd; ik ben het met jouw visie eens over deze tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extermination is een 1:1 kopie van Stereotuners - Every single day qua melodie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 12:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

.. Nee? Het lijkt er in de verte misschien iets op maar 1 op 1, nooit lol.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle