Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxxer

Isaac - Bring The Club Down (XRATE-017)

Label: X-Rate

WEB release: T.B.A

A1. Bring The Club Down
A2. Bring The Club Down (Organ Donors Remix)


Samples:
http://www.youtube.com/watch?v=zA0dgc3O ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=mE7sTk53 ... e=youtu.be

Bron: BRON

zie album art
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocal is zo kut gedaan :sick:
En verder boeit de track me ook niet. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Weer zoon saai en inspiratieloos plaatje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:44 
 
Hardtraxx Addict

Intro is goed, Mid-intro is SLECHT, qlimax kan ermee door, maar die vocals zijn verlept vind ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dbstf maken zijn tracks geloof ik, dus dan is hetn iet zo gek dat het achteruit gaat, of iig.. het lijkt allemaal wel erg veel op dbstf
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:36 
 
Hardtraxxer

radouan schreef:
Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...


Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dbstf maken zijn tracks geloof ik, dus dan is hetn iet zo gek dat het achteruit gaat, of iig.. het lijkt allemaal wel erg veel op dbstf

Kom eerst maar eens met een bronnetje wil je dit soort teksten in de lucht slingeren. Ik kan me nog een studio herinneren namelijk:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
radouan schreef:
Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...


Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder


Isaac is ook niet meer de jongste, dus slecht argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
dbstf maken zijn tracks geloof ik, dus dan is hetn iet zo gek dat het achteruit gaat, of iig.. het lijkt allemaal wel erg veel op dbstf

Kom eerst maar eens met een bronnetje wil je dit soort teksten in de lucht slingeren. Ik kan me nog een studio herinneren namelijk:

*PLAATJE*

Volgens mij staat er.. (Geloof ik?) dus niets geen bron, het is gewoon waar dat sinds dat isaac meer met DBSTF omgaat, dus collabs enzo.. dat het gewoon ver, ver, ver achteruit is gegaan, en het lijkt allemaal wel heel erg op DBSTF, of DBSTF lijkt op isaac, het is maar net hoe je het wilt bekijken, voor mij zijn ze beide iig niet mer interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
radouan schreef:
Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...


Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.


Dit is toch wel 1 van de debielste argumenten die ik heb gezien hier.
Oh goddd wat mis ik die smiley hier toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:27 
 

Kan er mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:40 
 

Bitches was tienduizend keer beter! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee net als 016 niks aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik trouwens nog opmerken dat wat op 01:00 nog een grotere faal is dan hardstyle dictonary
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik werd toch nog positief verrast door de climax, mid intro enigzins apart (lees kut)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Mag ik trouwens nog opmerken dat wat op 01:00 nog een grotere faal is dan hardstyle dictonary


Echt man die vocal slaat echt alles, zo enorm kut ik krijg er hoofdpijn van :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.

Ja en dan? Moeten wij maar alles slikken wat hij produceert. Geef nou eens inhoudelijk commentaar en hou de man erachter erbuiten. Kan mij het schelen of dat ie 20 of 90 is, of paars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocal is echt dramatisch slecht en de climax is zo standaard als maar kan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is hier nou zo slecht aan? Ik vind dit echt een leuk mainstream-plaatje :) Simpel maar doeltreffend zoals de meeste nummers van Isaac. Niet z'n beste maar zeker wel beter dan Speed of Sound of Throw A Diva ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, spreekt me niet echt aan :/
Perfect lied om ff naar de bar te lopen voor wat te drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:02 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
GT500eleanor schreef:
Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.

Ja en dan? Moeten wij maar alles slikken wat hij produceert. Geef nou eens inhoudelijk commentaar en hou de man erachter erbuiten. Kan mij het schelen of dat ie 20 of 90 is, of paars.


Nee, als je de manier van produceren niet leuk vindt, geef dan niet de man achter de productie de schuld, maar je eigen smaak qua muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:17 
 

bah die vocals :sick:
Isaac moet of weer early hardcore of early hardstyle maken maar zijn hardstyle van tegenwoordig is echt dermaten slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht toen ik de vocals hoorde als eerst aan Boom Boom Pow van Black Eyed Peas. xd

De eerste 1 minuut en 50 seconde vind ik uitermate geschikt voor een slaapliedje, daarna is het nog best leuk om naar te luisteren. Ga verder niet te veel punten noemen om dit af te kraken want dit is gewoon Isaac zijn stijltje die mij niet zo ligt.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle