Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 13:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In-Phase - Spark (DWX198)

Label: Dirty Workz
WEB release: 03/12/2014

Tracks:
In-Phase - Spark

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:11 
 

Word wel leuk zo op het eerste gehoor.

Art work valt wel erg tegen. Is wel heel simpel gedaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie klinkt op het eerste gehoor erg fijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:32 
 
Hardtraxx Elite

Kan dr niet zo heel veel van maken maar hij klinkt wel redelijk. Benieuwd naar de HQ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Preview toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heerlijk, lekker sfeertje in de climax :). Ze moet wel gaan werken aan een normale opbouw want daar stoor ik me nog wel vaak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Midintro ligt fijn in het gehoor met die reverse. Wat standaard opbouw ja, maar die melodie maakt het al een stuk goed. Dikke climax ook, pitchkicks zijn (voor mij) niet storend. Over het algemeen een goed plaatje van hen! Doet me toch wel wat terug denken aan de oudere periode, goed teken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat geeft zo'n reversed bass toch een lekkere drive mee. Jammer van die pitchkicks :( voor de rest prima plaatje. Vooral die tweede melodie doet me erg denken aan de tijd rond 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kick pitcht net niet lekker voor m'n gevoel, rest van nummer echt geweldig, hele fijne melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick klinkt idd net niet ofzo.. verder is de 2e climax wel erg lekker en leuk van de reverse bass in de intro! :thumbup:

En btw, wtf boeit de artwork? Een album oke, maar om een release nou daar op te gaan beoordelen gaat me wel erg ver..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 19:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pluspunten voor het toepassen van een reversed in de intro! Alleen jammer dat ze bijna allemaal hetzelfde klinken tegenwoordig. De melodie is heel fijn! Alleen bij het horen van die pitchkicks heb ik hem afgezet. Dit zorgt er bij mij gewoon voor dat de hele track verpest wordt en ik hem niet meer op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 20:23 
 

jaron123 schreef:
Kick klinkt idd net niet ofzo.. verder is de 2e climax wel erg lekker en leuk van de reverse bass in de intro! :thumbup:

En btw, wtf boeit de artwork? Een album oke, maar om een release nou daar op te gaan beoordelen gaat me wel erg ver..

Ik beordeel het nummer daar toch niet op. Het artwork viel me gwn op en drm platste ik die opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 00:10 
 

wootum schreef:
Pluspunten voor het toepassen van een reversed in de intro! Alleen jammer dat ze bijna allemaal hetzelfde klinken tegenwoordig. De melodie is heel fijn! Alleen bij het horen van die pitchkicks heb ik hem afgezet. Dit zorgt er bij mij gewoon voor dat de hele track verpest wordt en ik hem niet meer op zal zetten.


Alle pitchkicks zijn volgens jou kut! Reageer dan gewoon niet in topics waar je weet dat het artiesten zijn die pitchkicks gebruiken.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 11:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Alle pitchkicks zijn volgens jou kut! Reageer dan gewoon niet in topics waar je weet dat het artiesten zijn die pitchkicks gebruiken.. :/

Volgens mij is een forum ervoor gemaakt om je mening over iets te geven en er vervolgens over te discussiƫren (indien nodig). Wootum geeft hier altijd een goede onderbouwing, iets wat bij veel mensen mist. Anders lees je er in het vervolg lekker overheen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 13:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste: ik vind niet alle pitchkicks kut maar wel dit overdreven gedoe. Zijn genoeg voorbeelden waar ik het wel echt een goede toevoeging vind.

Ten tweede: ik weet inderdaad ongeveer welke artiesten niks voor mij zijn, maar luister toch altijd alle tracks voor het geval er wat vets tussen zit. Moet ik dan alleen reageren op tracks die ik gaaf vind? Zo krijg je (+de artiest) toch een verkeerd beeld van hoe er over een track gedacht wordt. Op deze manier kan een artiest controleren welke punten er minder beoordeeld worden(wil ie daar iets mee doen). Als iedereen die wat negatiefs te melden heeft dat achterwege laat zal er nooit wat aan veranderd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 14:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pluspunten voor het toepassen van een reversed in de intro! Alleen jammer dat ze bijna allemaal hetzelfde klinken tegenwoordig. De melodie is heel fijn! Alleen bij het horen van die pitchkicks heb ik hem afgezet. Dit zorgt er bij mij gewoon voor dat de hele track verpest wordt en ik hem niet meer op zal zetten.


Eens met deze man. Deze kicks konden best gewoon een octaaf naar beneden pitchen, zou de track een stuk fijner maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeuj een reversed bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 00:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vette intro, On The Rise, oh wait...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Wat geeft zo'n reversed bass toch een lekkere drive mee. Jammer van die pitchkicks :( voor de rest prima plaatje. Vooral die tweede melodie doet me erg denken aan de tijd rond 2010.

Vind hem wel op Bioweapon - Raw lijken.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle