Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz - Sacrifice EP (SCDCD004)

Label: Scantraxx Reloaded
WEB release: 15/03/2012

Tracks:
01. BACK IN DAYS
02. FROM WITHIN (Lotgenoot Edit)
03. POWER OF THE MIND (Live Edit)
04. DRAGONBORN
05. HARD WITH STYLE
06. DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz)
07. DOOMED
08. THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox)
09. ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012)
10. HEADSHOT

Samples:
Komen nog.

Headhunterz schreef:
Thanks allemaal voor de leuke reacties!

Voor degenen die geinteresseerd zijn, hier nog wat insight.
Ik noem het zelf geen geen album. Het is een verzameling van een jaar van mijn werk. Ik ben inderdaad in 2011 met goeie moed aan een album begonnen maar, zoals ik ook in de Q&A heb verteld, ben ik op een gegeven moment in een behoorlijke dip beland. Afgelopen jaren is alles behoorlijk in sneltreinvaart gegaan. Ik ben in het avontuur gestapt en heb nooit meer achterom gekeken. Maar er komt altijd een keer dat je jezelf tegenkomt, ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Stress, druk, onzekerheid, het gevoel dat je geleefd wordt, etc.
Ik heb toen besloten het album voorlopig naast me neer te leggen omdat mijn eerste prioriteit was om weer de oude te worden en dus had ik ook weer wat tracks achter de hand die ik kon gaan draaien om de druk van de ketel te halen zodat ik even aan mezelf kon werken. Doomed, Perfect Weapon, etc.
Inmiddels, sinds eind 2011 voel ik me weer op en top en voelde ik de behoefte om die periode op een positieve manier af te sluiten. Ik heb in 2011 ook gevoeld hoe goed het voelt om te kunnen geven. De podcast, de Q&A maar ook in m'n persoonlijke omgeving. Zo is het idee ontstaan om het aan Dance 4 Life op te dragen.
Doordat ik sinds het begin van het jaar alles aan het reorganizeren ben rondom mezelf zodat ik me kan blijven concentreren op muziek maken en creatief bezig zijn en ik allemaal nieuwe mensen om me heen heb verzameld heeft de release wat vertraging op gelopen. Ik ben ontzettend blij dat ie er eindelijk komt. Ik heb voor m'n gevoel weer een schone lei, en Dragonborn was de eerste titel op een nieuwe pagina.

De tracks zullen alleen digitaal worden uitgebracht, er komt een miniwebsite voor.

Wil jullie ook nog even bedanken voor de Q&A destijds, die heeft me echt goed gedaan. Het is heerlijk om gewoon vrijuit te kunnen praten ook al wordt je vaak als artiest aangeleerd om afstand te houden. Fuck it.


Alle opbrengsten van deze release komen ten goede van Dance 4 Life.


Bron: Facebook Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

Super vett :bomb: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij komen hier alle tracks op van het afgelopen jaar, en het is volgens mij geen EP maar een album. Wel mooi dat die spullen eindelijk eens komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz - Hard With Style
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaa Nice, alleen dit doel maakt het wel aantrekkelijk om te downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Perfect Weapon zal er ook wel opkomen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige actie van mister Heady. Ga alle tracks die er op staan aanschaffen, of ik ze nou leuk vind of niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:28 
 

Aah daar zitten veel goede nummertjes tussen :woot: ik dacht al al die tijd dat hij veel eerder met een eigen album zou komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit de lijst met tracks die hij in 2011 heeft gemaakt, maar nog niet uitgebracht zijn:

Headhunterz - Doomed
Headhunterz - Headshot
Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)
Headhunterz - Hard with Style
Headhunterz feat Psyko Punkz - Disrespect
Headhunterz - The Power of the Mind (Live Edit)
Headhunterz & Zatox feat Nikkita - The Perfect Weapon
Headhunterz - From Within (Winne Edit)
Headhunterz feat Winne - Geef 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette actie en cover art is ook niet verkeerd :)
Headshot en Eternalize worden sws gehaald, verder even afwachten wat er nog meer op komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga nou niet allemaal tracklijsten neerzetten, we zien vanzelf wel wat er op komt. Heb niet voor niets de tracklist weg gehaald in de beginpost aangezien d'r nergens een bron van is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alleen From Within Edit & Headshot zijn een beetje interessant, maar de actie zelf is wel goed natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je dit leest Heady, top actie!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

doomed blablabla edit en hoe hoe hoe edit misschien :P en psychedelic edit zou vet zijn, maar toffe actie willem laat hier maar weer is zien waarom die imo de beste dj/producer is(MIJN MENING)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Actie is natuurlijk top, alleen vraag ik me af hoeveel zo'n album uberhaupt nog oplevert tegenwoordig. Denk dat je met 1-2x benefiet draaien meer ophaalt. Er is echter geen enkele track van Headhunterz die me heeft kunnen boeien in 2011, dus deze sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk die Winne edit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:15 
 

Koning! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ga nou niet allemaal tracklijsten neerzetten, we zien vanzelf wel wat er op komt. Heb niet voor niets de tracklist weg gehaald in de beginpost aangezien d'r nergens een bron van is :)

Dat het niet in de topicstart staat, vind ik best, want het is inderdaad speculatie. Maar als hij aankondigt dat al zijn spul van 2011 erop komt, is het dan zo gek om daar alvast een lijstje van te maken van wat hij in 2011 gemaakt heeft dat nog niet uitgebracht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet! 2 weekjes wachten, eigenlijk te lang....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Elite

Jaa, hij heeft de hoogste macht binnen de scene, bewijst het maar weer ( a ) :D Geweldig project weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
G1LL schreef:
Ga nou niet allemaal tracklijsten neerzetten, we zien vanzelf wel wat er op komt. Heb niet voor niets de tracklist weg gehaald in de beginpost aangezien d'r nergens een bron van is :)

Dat het niet in de topicstart staat, vind ik best, want het is inderdaad speculatie. Maar als hij aankondigt dat al zijn spul van 2011 erop komt, is het dan zo gek om daar alvast een lijstje van te maken van wat hij in 2011 gemaakt heeft dat nog niet uitgebracht is?


Doe dat dan maar gewoon in de reacties hier, in het begintopic moeten niet dingen staan die we nog niet weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Doe dat dan maar gewoon in de reacties hier, in het begintopic moeten niet dingen staan die we nog niet weten :)

Dacht dat je post op mijn reactie doelde die ik inmiddels al geplaatst had met de lijst. Maar prima, dan begrijpen we elkaar en ben ik het met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil deze platen. Nu. Vorig jaar heeft Headhunterz na zijn From Within release echt een hele sterke periode gehad!
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle