Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz - From Within/The Message Is Hardstyle (SCREL027)

Label: Scantraxx Reloaded
Vinyl release:
WEB release: 30-05-2011

A1. Headhunterz - From Within
B1. Headhunterz - The Message Is Hardstyle

Samples:



Bron: Facebook headhunterz
Citaat:
Scantraxx Recordz uploaded the HQ previews of Headhunterz' upcoming release. 'Scantraxx Reloaded 027 Headhunterz - From Within / The Message Is Hardstyle' will be released on 30th of May via Hardstyle.com (MGMT) http://www.youtube.com/watch?v=YuWhP1CEzCo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dat was snel :D
OT: Doet me helemaal niets, enkel de intro van message is hardstyle is nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:55 
 
Artiest

jeuj, thuis ff goed kenne beluistere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:56 
 
Hardtraxxer

From Within is wel een lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Jezus dat was snel :D

Zag hem staan toevallig op Facebook. Ik dacht: ik zet hem er even op.

Ik vind het wel een prima release eigenlijk. Heeft best wel veel sfeer en tracks steken gewoon goed in elkaar. Helaas niet de Lotgenoot edit van From Within, die is echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat ze die edit van From Within niet releasen, die was naar mijn mening stukken beter ;).
The Message Is Hardstyle heeft een vette intro, de melodie heeft ook wel wat maar die kicks in de climax verneuken het helemaal :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Beide tracks zitten goed in elkaar. Helaas doet the meassage is hardstyle me niets. Vocals zijn wel oke alleen ze overheersen de track veelste erg., melodie van de climax pakt me niet en de kicks zijn ook niet top. From within vind ik een betere track. Melodie is wel leuk gedaan. Kortom een matige release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een slechte kicks in de climax van TMIH en niet omdat ik een hekel heb aan mainstream kicks, maar deze kicks vormen totaal geen geheel. Totaal niet niveau headhunterz. Voor de rest een slappe release met een te blije melodie in de eerste, een melodie die alle kracht mist in de tweede, lelijke vocalen en kicks die om de 2 pitchen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

From within is een aardige mainstreamplaat.
Ik had liever die Winne edit gezien, die is echt lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt ook net dat die intro kick bij de Winne edit veel harder gaat. Ik dacht bij Beat The Bridge echt ff, ooh dit is wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

From Within is een goeie plaat, ik vind zowel de intro als climax wel vet :) .
The Message Is Hardstyle heeft slechte vocals maar de intro is nog wel te doen en die melodie is niet een van de beste maar kan er nog mee door. Ik vind de kicks ook niet heel slecht.

Al met al nog wel een interressante release dus :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

From Within heeft op zich een lekkere melodie, alleen de pitch kicks verneuken het een beetje. Intro en de break zijn dan weer minder, vooral dat verschrikkelijk irritante geluid in de break. Vocals zijn verder nog wel te doen. Vocals van TMIH zijn echt heel slecht. Verder mist de intro wat energie, zit geen kracht achter. Break: :') Waarom nou een rap beat? Melodie is nog net te pruimen, maar alweer verneuken de kicks het. Synth klinkt ook niet echt bepaald fijn net als de kicks. Imo echt z'n slechtste release ooit dit. Ben wel beter van hem gewend, hopelijk kan zijn volgende release mij wat meer bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De intro van TMIH zit goed in elkaar. De vocals en climax met die springende pitchkicks vind ik maar niks.
From Within, leuk mainstream plaatje alleen jammer van de kicks. Had ook liever From Within Edit hierbij gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee kvind dit echt helemaal niks -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben net even nagegaan wat al de releases zijn van HHZ, maar denk dat dit ook wel de slechste van 'm is.
Benieuwd naar zijn nieuwe tracks, aangezien hij aangaf inspiratie te hebben gehad uit zijn laatste paar optredens.
Draaide veel harde tracks :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

From Within vind ik een leuke plaat. The Message Is Hardstyle niet zooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
From Within vind ik een leuke plaat. The Message Is Hardstyle niet zooo


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:06 
 
Hardtraxx Newbie

Beter van Heady gewend! al moet ik zeggen dat from within nog wel een goede plaat is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke intro van from within.. Verder de slechtste release van 2011 ondanks ze wel goed in elkaar zitten.. Sorry Willem
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

m.peters89 schreef:
Beter van Heady gewend! al moet ik zeggen dat from within nog wel een een goede mainstream plaat is..

Ik hoop dat hij edit free gaat releasen met zijn fb likers :love:
The Message Is hardstyle kan voor sommige mensen leuk zijn maar niet voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Helaas niet de Lotgenoot edit van From Within, die is echt heel vet!


+1, vind de tracks verder niet heel verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

From Within kan er nog mee door, al is ie verre van goed, TMIH heb ik geen goed woord voor over dus hier laat ik het bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:47 
 
Hardtraxxer

Mischien is die edit voor op zijn album :) vind From Within in iig een stuk better dan TMIH die had ie de prullenbak in mogen gooien en die mening heb ik niet vaak bij HHZ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milner 30+ Extra Gerijpt... maw... lekkere kaas :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

From within :D
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle