Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Title: Hanging on (Remix)
Artist : Hard J
Track: Hanging On (Festuca Remix)
Genre: Hardstyle
Release Date: 20 April, 2012

Buy here:
http://www.hardstyle.com/hard-j/hanging ... tuca-remix
http://www.junodownload.com/products/ha ... 953776-02/


Kwalitatief hoogstaand release materiaal van onze eigen Festuca. Helaas te bescheiden om zelf een topic aan te maken, maar ik steun deze baas door dik en dun zoals jullie ht boys weten. Deze hardstyle god heeft zich licht mogen laten inspireren door de bekende dronken pinguïns. Stevige vocals waar menig dame haar shirtje voor uitrekt!



Enuuh wel kopen he en niet stiekem downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:42 
 

Laten we het maar erop houden dat dit niks voor mij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt goed! En de inleiding klopt inderdaad dat hij het licht heeft gezien door WP, hoor veel gelijkenissen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Laten we het maar erop houden dat dit niks voor mij is.


Maar eigenlijk hoort zoiets geen release te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow... Dit is naar mijn mening echt ongekend complete bagger...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dít dan.. :P Don't answer!
Elexz schreef:
complete bagger...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite

nee dit is niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:43 
 

Als ik heel eerlijk moet zijn:


Ik vond het intro niet slecht

maar alles daarna mag van mij op een vuilnisbelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:


Ow dan kunnen we beter meteen alle topics sluiten als je geen commentaar mag geven op de tracks..

Ik vind het idd ook maar niks, in de beschrijving staat "Kwalitatief hoogstaand release materiaal" maar kan het nergens terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:


Ow dan kunnen we beter meteen alle topics sluiten als je geen commentaar mag geven op de tracks..

Ik vind het idd ook maar niks, in de beschrijving staat "Kwalitatief hoogstaand release materiaal" maar kan het nergens terug vinden.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:45 
 

Joeyvg schreef:
Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:


Ow dan kunnen we beter meteen alle topics sluiten als je geen commentaar mag geven op de tracks..

Ik vind het idd ook maar niks, in de beschrijving staat "Kwalitatief hoogstaand release materiaal" maar kan het nergens terug vinden.



mijn gezicht wanneer je de beschrijving serieus neemt


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovenstaande reactie verwijderd, gaat echt te ver iMark..

Over de release, tja hij kan 't beter dan dat ik 't kan. Maar dit zou ik nog niet releasewaardig vinden. Als ik jouw was Festuca zou ik gewoon zo door gaan, je eigen ding blijven doen en wat langer wachten op releasen. Ik vind't persoonlijk nog niet releasewaardig, maar daar kan jij ook weer anders over denken natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ik snap dat de meeste mensen het niks vinden, tis behoorlijk happy :)
Heb het daarom bewust hier niet gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ja ik snap dat de meeste mensen het niks vinden, tis behoorlijk happy :)
Heb het daarom bewust hier niet gepost :P

Het gaat er niet om dat het happy is, het gaat erom dat dit kwalitatief gezien niet goed genoeg is voor een release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:41 
 
Hardtraxxer

't is tegenwoordig zo makkelijk om spul te releasen, ik ben nog steeds van mening dat ze hier de regels aan moeten passen want dit hoort hier echt niet thuis imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:


Jij bent echt grappig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:42 
 

Moving Madness schreef:
't is tegenwoordig zo makkelijk om spul te releasen, ik ben nog steeds van mening dat ze hier de regels aan moeten passen want dit hoort hier echt niet thuis imo..

Hardstyle verpaupert gewoon op deze manier, ben ik van mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de intro is best aardig alleen een beetje saai. Wat er daarna gebeurt is gewoon niet te verwoorden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:42 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:


Ow dan kunnen we beter meteen alle topics sluiten als je geen commentaar mag geven op de tracks..

Ik vind het idd ook maar niks, in de beschrijving staat "Kwalitatief hoogstaand release materiaal" maar kan het nergens terug vinden.

Hap hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 09:51 
 
Hardtraxx Addict

Hard J :lol:
Nee, ik ben geen Festuca hater maar de vocals klinken wel een beetje vals enzo. En de melodie is carnaval
En i lol'd @ de beschrijving :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 09:58 
 
Hardtraxx Newbie

Dames rekken hun shirt hiervoor uit. :lol:

OT: Geen idee hoe lang Festuca al produceert, en of dit daarmee zijn eerste release is of niet. Als dit door een beginner is geproduceerd zit er ergens wel potentie in. Ik wil net als iedereen niet zeggen dat ik het zelf beter kan, maar dit is (nog) geen release waardig. @ Festuca; Blijf doen wat je doet, want zoals ik al zei; ik hoor ergens wel potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:39 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Kunnen jullie het beter dan? Krijg eerst zelf maar eens een release, voordat je begint te haten :thumbdown:



kom jij weer met je domme opmerkingen. kleine kinderen zouden ook zo een reactie geven.

dit klinkt voor geen meter. of je doet producen of niet zulke rommel hoort niet uit te komen. want niemand zal het kopen ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle