Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genox - Diabolical Experiments (SPOON030)

Label: Spoontech Records
WEB release: 28.01.13

Samples:

Genox - Diabolical Experiments


‎Genox - Strange Landscapes


Genox - Hypnotize
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks van hem zijn echt ziekelijk vet. Niet te geforceerd, maar wel super krachtig.
Sommige delen uit tracks lijken wat op elkaar, dat is wel wat jammer vind ik dan.
Vind ze nu alle 3 even vet. Moet de tracks denk ik wat vaker luisteren voor een favoriet.

Edit: Strange Landscapes is het best! :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reversed bass van Strange Landscapes is wel dik, de rest vind ik echt saaie troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite

heerlijke releases! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Komt niet in de buurt van Black Is..!
Verder wel een leuke release, maar niet heel boeiend ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diabolical Experiments wist ik al dat 't een vette track zou worden.

maar, Strange Landscapes is echt heeeeeeeeeeeel gruwelijk!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind Hypnotize tot nu toe de leukste van de drie. Melodie en sounds in de climax klinken wel lekker, alleen (net als in Diabolical Experiments) pitcht de melodie op een hele aparte manier die bij mij niet lekker in 't gehoor liggen. De sfeer in Diabolical Experiments is wel heel vet neergezet en de climax knalt wel lekker door, maar de sounds in combinatie met de kicks vind ik dan weer wat minder. Strange Landscapes is ook wel een aardig plaatje, vooral de opbouw naar de climax is vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Diabolical Experiments de beste van de drie. Komt in de buurt van Black Is, scoort net wat minder op de midintro voor mij. De andere twee tracks blijven helaas een beetje achter. Van Strange Landscapes vind ik alleen de midintro prima, van Hypnotize dan weer alleen de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diabolical Experiments is echt bizar vet, komt in de buurt van Black Is... Heerlijke krachtige intro met veel drive, vette break met vocalen uit Resident Evil en die sidechain climax is gewoonweg weer geweldig :drool: Super vet die screeches ook in de 2e climax. Strange Landscapes is wel lachen, niet meer, simpele reverse bassed intro en de melodie is ook niet speciaal. Hypnotized doet me weinig, geluidjes zijn wel vet gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Strange Landscapes is heel vet, Diabolical Experiments is ook lekker Hypnotize vind ik wat saai.

Waar blijft die Hardstyle Mafia release? :(
Of een nieuwe van Digital Abuse lijkt me ook wel liev.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strange Landscapes :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:38 
 
Hardtraxxer

Diabolical experiments intro lijkt te veel op Black is, los daarvan klinkt het wel goed!
Strange landscapes dan wel weer orgineel, pakt me ook meer! Hypnotize daarentegen wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot de meesten vind ik Black Is eigenlijk niet zo veel aan, Diabolical Experiments gaat daar makkelijk overheen, hele dikke track!

Die anderen pakken me minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diabolical Experiments is echt heel vet, zijn kickgebruik, die climax met die screeches :drool:

Strange Landscapes is ook gaaf, en Hypnotize ook :)

Genox doet het dus erg goed met zijn eerste 2 releases. Black is.. een van de beste tracks van 2012 en hij gaat redelijk op dezelfde lijn verder. Nog een beetje hoop in een genre dat mijn interesse een beetje verliest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Diabolical Experiments :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hypnotize vind ik niet zo veel aan, is geen slechte track, maar hij boeit bij niet zo.
Diabolical Experiments is een erg vet plaatje.
Maar Strange Landscapes.... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diabolical Experiments ben ik al een tijdje helemaal weg van maar haalt het inderdaad niet bij Black Is. Strange Landscapes is ook erg gaaf! Plaatjes kloppen echt heel goed, kicks zijn niet té geforceerd en hoe hij speelt met het pitchen ervan vind ik misschien nog wel het meest interessante aan Genox :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze release haalt het voor mij bij lange na niet bij Black Is..
Diabolical is wel dik, maar doet me nog niet zo veel. Dat deed Black Is.. bij mij ook eerst niet dus hopelijk is het ij de full versie wel zo dat ik hem geweldig vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
Diabolical Experiments ben ik al een tijdje helemaal weg van maar haalt het inderdaad niet bij Black Is. Strange Landscapes is ook erg gaaf! Plaatjes kloppen echt heel goed, kicks zijn niet té geforceerd en hoe hij speelt met het pitchen ervan vind ik misschien nog wel het meest interessante aan Genox :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Held. Alle drie plaatjes liggen me heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Al deze zijn erg leuk. Hypnotize is beter dan het titelnummer. Maar Strange Landschappen is zeker de beste! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks voor mij dit. Vind alles nog een beetje amateuristisch klinken en redelijk gevoelloos overkomen. Verder ook niet super hard, dus voor mij weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:02 
 

PNXRMX schreef:
Verder ook niet super hard, dus voor mij weinig aan.

:lol: So hardcore.

Maar ben het wel eens met het amateuristische. Moest meteen aan phuture noize denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict

vind ze alle 3 super dik ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Gearhead409 schreef:
Al deze zijn erg leuk. Hypnotize is beter dan het titelnummer. Maar Strange Landschappen is zeker de beste! :D

Google Translate? xd

Edit: Iets langere previews :P





1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle