Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner & John Harris - Loud (KIU037)

Label: Keep It Up Music
WEB release: 11/08/2015

Tracks:
1. Frontliner & John Harris - Loud

Samples:

@14.53

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 09:53 
 

Wat een ontzettend fijne plaat is dit man :woot: Vocals wat minder maar stoor me er niet heel erg aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze bedoel je?

https://soundcloud.com/qdance/x-qlusive-frontliner-radioshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:06 
 

THArdstyler schreef:


Ja! Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even snel doorheen geskipt, maar damn: wat een ongelooflijk zaaddodende plaat is dit zeg :sick: Wat mij betreft een nieuw dieptepunt voor Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Meer dan 2 minuten aan breaks :lol:
Deze man mag echt wel eens met nieuwe sounds gaan komen, want dit is niet meer aan te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo vervelend is deze plaat nou ook weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij kan het nog! Go Frontliner :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocal, wat enorm slecht. Verder is de track wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een gigantisch fijne melodie zeg, maar die vocals mogen wel weg eerlijk gezegd.. tot aan de climax lijkt het net op een yellow claw nummer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere melo, heeft iets weg van So High.. maar die vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 18:34 
 

Net zoals de meeste Frontliner platen is ook deze weer leuk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soms vind ik melodieën die hier enorm geprezen worden als lekker echt veel te simplistisch. Ik vind dat wel grappig eigenlijk, want ik kan mijn vinger er niet goed op leggen. Deze melodie vind ik in ieder geval te makkelijk. Standaardsynth, weinig laagjes, paar toontjes achter elkaar, bweuh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:37 
 

Meph0 schreef:
Soms vind ik melodieën die hier enorm geprezen worden als lekker echt veel te simplistisch. Ik vind dat wel grappig eigenlijk, want ik kan mijn vinger er niet goed op leggen. Deze melodie vind ik in ieder geval te makkelijk. Standaardsynth, weinig laagjes, paar toontjes achter elkaar, bweuh.


Kwestie van smaak, op de een of andere manier geniet ik zelf meer van "simpele" melodieën dan van die ingewikkelde melodieën die alle kanten op gaan. Bijvoorbeeld Wildstylez - The Moon of Project 1 - Halfway There vind ik geniale melodieën hebben, maar zijn toch redelijk "simpel"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Meph0 schreef:
Soms vind ik melodieën die hier enorm geprezen worden als lekker echt veel te simplistisch. Ik vind dat wel grappig eigenlijk, want ik kan mijn vinger er niet goed op leggen. Deze melodie vind ik in ieder geval te makkelijk. Standaardsynth, weinig laagjes, paar toontjes achter elkaar, bweuh.


Kwestie van smaak, op de een of andere manier geniet ik zelf meer van "simpele" melodieën dan van die ingewikkelde melodieën die alle kanten op gaan. Bijvoorbeeld Wildstylez - The Moon of Project 1 - Halfway There vind ik geniale melodieën hebben, maar zijn toch redelijk "simpel"

Fair enough dat het smaak is, maar jouw voorbeelden geven maar weer aan dat ik mijn vinger er niet op kan leggen, want The Moon vind ik ook geweldig, maar Halfway There vind ik weer helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Even snel doorheen geskipt, maar damn: wat een ongelooflijk zaaddodende plaat is dit zeg :sick: Wat mij betreft een nieuw dieptepunt voor Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Melo goed te doen, alleen die vocals zijn mij te irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 14:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@14.53

Heet dus John Harris & Frontliner - Loud
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 11:35 
 

John harris :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 13:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kan hier helemaal geen boeiende elementen in vinden, en dat is precies waar Frontliner de laatste jaren voor staat. Ik kan me geen plaat van de laatste jaren van 'm herinneren (uitgezonderd van de collabs met B-Front) die ik vrijwillig meer dan 1x opgezet heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 17:44 
 

Leuk plaatje weer van Frontliner en moet zeggen dat ik die vocals ook nog best leuk vind eigenlijk ^^ 7,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Leuk plaatje weer van Frontliner en moet zeggen dat ik die vocals ook nog best leuk vind eigenlijk ^^ 7,0

Ik wijs je graag hierheen met al je cijfers off-topic/het-geef-een-cijfer-voor-de-tracklist-van-degene-boven-je-topic-t14377.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het gevoel dat die melodie heel de tijd blijft hangen.. alsof ie even vast loopt :/ 38,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg happy dit maar het klinkt toch wel erg fijn :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle