Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner & Dillytek ft. 360 - No Guts, No Glory! (Defqon.1 Australia Anthem 2015) (Q116)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 27/07/2015

Tracks:
1. Frontliner & Dillytek ft. 360 - No Guts, No Glory! (Defqon.1 Australia Anthem 2015)

Samples:


Bron: https://www.hardstyle.com/frontliner-and-dillytek-featuring-360/no-guts-no-glory-defqon.1-australia-anthem-2015/pro-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:32 
 

die vocals vind ik wel heel erg kut, verder vind ik de track wel redelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie klinkt wat zacht lijkt het wel, hij knalt niet echt imo

Rapstuk is me te lang, in Ran-D's Anthem zijn ze nog ''catchy'' en mee te brullen. Dit zijn hele lappen tekst wat de vaart nogal uit de plaat haalt.

Zeker geen slecht anthem in mijn ogen maar een Dub versie zou top zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie is zeker wel lekker, maar dat rapgedeelte alstublieft moest dat nou de helft van de track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:45 
 

Vette melodie, stem van die gast is best vet alleen past het niet in deze track. Beetje raar gekozen want je verwacht bij een anthem toch een beetje mee te kunnen schreeuwen.. Al met al leuke track maar die van Ran-D vind ik qua anthem beter gelukt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan wel merken dat dit heel slim op het Australische publiek gericht is, met die reverse als intro. Zou die rap ook wel met die intentie er in gedaan zijn, mooi australisch accent er bij :P

Prima anthem!! Zit echt weer heel goed in elkaar, en tof voor Dillytek (komen die ook uit Australie?).

Wel beetje gek dat het exact dezelfde titel heeft als het defqon anthem van Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:48 
 

Rickzel schreef:
Dillytek (komen die ook uit Australie?).


Yes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Dit is veel meer voor mij weg gelegd vergeleken met het anthem van Ran-D. Lekkere typische Dillytek intro, catchy melodie en de break geeft me een echt anthem gevoel! Top plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro met reverse is wel lekker, kick in het 2e stuk mist kracht imo.
Break slaat bij mij volledig de plank mis, vocals pakken me totaal niet, vind ze zelfs irritant.
Melodie daarentegen is prima in orde, wel een ok nummer dus maar mist teveel om een goed anthem te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een lekkere Frontliner plaat, is eventjes geleden. Vind dit persoonlijk veel beter als anthem dan Ran-D zijn track(die op zich erg dik is maar voor mij totaal geen zomers defqon gevoel met zich meebrengt). Stoor me totaal niet aan de rap. Past er goed bij. Lekker bezig Dillytek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sterke plaat, vooral die intro, holy shit :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als de andere Defqon anthem, vind ik dit slecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Reverse!! :)

Verder vind ik het echt helemaal niks. Rap stuk haalt alle energie uit de plaat, mid intro doet me niks. Melo is wel leuk maar k vind de lead niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut anthem, klinkt totaal niet lekker,
erg jammer vond frontliner anthem voor Nederlandse editie wel leuk, maar dit dan voor als neerzetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro? Nice ;)
3:12 - 3:38 :thumbsup:
Rest? Mwaa :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff zeuren hoor. Maar JEZUS wat een kut nummer.... Ik had m beter gedaan #nojoke
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Echt vet intro. De kick vd tweede mid mist wat kracht maar geheel is klinkt lekker. Vet dat ze een australische stem gebruiken, maar had het niet op deze manier gedaan. Persoonlijk vind ik dan ook dat in een defqon anthem de 'defqon' tekst gebruikt moet worden. Was ook veel vetter geweest dan de rap die er nu in zit, ligt het aan mij of is die rap ook niet in het ritme vd rest van de plaat komt iig heel traag over. Melodie in de climax is heerlijk zomers, maar die pitch kick. Godnondeju ik viel haast achterover met me stoel toen ik die voor het eerst hoorde. Horen FL en Dillytek dat zelf niet?!. Al met al vind ik het een prima plaat, qua sfeer is het spot on voor een defqon anthem maar als ik naar het geheel kijk slaat het als defqon anthem net de plank mis. (dat is volledig te danken aan het gebruik van zulk uitgebreide rap stukken)

Overal waar geen 'vind ik' voor of bij staat mag je het zelf er voor denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:09 
 

Vind het een geslaagd plaatje en stoor me ook niet echt aan de vocals ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren er geen nieuwe titels meer beschikbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:21 
 

J oey schreef:
Waren er geen nieuwe titels meer beschikbaar?


gemaakt door frontliner he, die al 300 jaar dezelfde sounds gebruikt dus ja dan ook maar dezelfde titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat en ik vind die rap stukjes juist erg vet. :thumbsup:

Off: erg tof voor 360 dat ie gevraagd is voor zoiets groots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat die naam van FL af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stoor me eerlijk gezegd niet zo erg veel aan de vocals, behalve dat het net iets te lang duurt in de break. De (mid)intro is dik in orde. Reverse :loving: . De melodie valt erg tegen moet ik zeggen. Klinkt te standaard imo. Jammer! Had een leuk anthem kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind op zich nog niet zo veel mis met dat rapgedeelte an sich naast dat hij wat te lang doorgaat, maar het heeft voor mij totaal geen waarde om het op die manier in een anthem te gebruiken. Hoe gaan lijnen en lijnen gerapte tekst interessant zijn voor een publiek, heeft totaal geen meezingwaarde.. Verder over het geheel genomen een aardige plaat, ben wel blij dat wij het anthem door Ran-D hebben, vind ik toch een stuk pakkender
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De intro is echt super gedaan, rap is overbodig en de melodie niet catchy genoeg. Matige plaat.

Dat Q-Dance geluidje op 0:57 maakt het voor mij dan een beetje goed ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle