Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 00:17 
 
Hardtraxx Crew

Energyzed - Timeless Worlds (SCANTRAXX190))

Label: Scantraxx Records
WEB release: 27/07/2015

Tracks:
Energyzed - Timeless Worlds

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk zomerse melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dat klinkt echt lekker zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere melodie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:22 
 

Doet me denken aan een K3 deuntje maar verder ook wel benieuwd naar meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:27 
 
Hardtraxx Crew


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 10:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=wyQw-AoF8s0
Release date: 27-07-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 10:50 
 

Affect_Official schreef:

Release date: 27-07-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heeeeerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere intro, heerlijke melodie, maar waar ik me aan stoor in de mainstream van tegenwoordig is de synth. Allemaal dat flinterdunne, zweverige. Dat vind ik ook vet, maar zoals er in de raw een overdosis aan overdreven kicks en screeches is, geldt dit. Van mij mag het af en toe wel wat steviger, een synth zoals in Red Planet had voor mij hier bijvoorbeeld een stuk beter in gepast.

Desondanks best een fijne plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 20:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Lekkere intro, heerlijke melodie, maar waar ik me aan stoor in de mainstream van tegenwoordig is de synth. Allemaal dat flinterdunne, zweverige. Dat vind ik ook vet, maar zoals er in de raw een overdosis aan overdreven kicks en screeches is, geldt dit. Van mij mag het af en toe wel wat steviger, een synth zoals in Red Planet had voor mij hier bijvoorbeeld een stuk beter in gepast.

Desondanks best een fijne plaat :)


Nee eens, een dikke saw lead zoals bass modulators en psyko punkz dat nog wol eens gebruiken mag van mij vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 12:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, kan hier helaas geen boeiende elementen in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Rawbin schreef:
Lekkere intro, heerlijke melodie, maar waar ik me aan stoor in de mainstream van tegenwoordig is de synth. Allemaal dat flinterdunne, zweverige. Dat vind ik ook vet, maar zoals er in de raw een overdosis aan overdreven kicks en screeches is, geldt dit. Van mij mag het af en toe wel wat steviger, een synth zoals in Red Planet had voor mij hier bijvoorbeeld een stuk beter in gepast.

Desondanks best een fijne plaat :)


Citaat:
Nee eens, een dikke saw lead zoals bass modulators en psyko punkz dat nog wol eens gebruiken mag van mij vaker.


Thanks voor jullie reacties rawbin & the venator, we begrijpen dat jullie de synth niet helemaal lekker vinden omdat deze heel vaak gebruikt worden tegenwoordig. Wij hebben deze synth gekozen omdat deze het thema en de sfeer van 'outer space' goed benadrukt (lekker zweverig). Maar maak je geen zorgen er komen nog meerdere platen aan die jullie wel leuk gaan vinden met wat zaag grotere synths :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, zoals ik euforische hardstyle graag hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich een lekker plaatje, synth beetje ala Pillars of Creations (zelfde thema ook overigens), maar vind ik hem toch niet 100%. Een aantal tonen lijkt de synth een beetje te springen van toonhoogte (ik ken de producersterm er niet voor), voelt net niet chill soms.

Vraagje: wanneer komt WAT!?/wut (die ene met Atmozfears, Lil John vocals) eigenlijk? Die wil ik zeer graag hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 23:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Op zich een lekker plaatje, synth beetje ala Pillars of Creations (zelfde thema ook overigens), maar vind ik hem toch niet 100%. Een aantal tonen lijkt de synth een beetje te springen van toonhoogte (ik ken de producersterm er niet voor), voelt net niet chill soms.

Vraagje: wanneer komt WAT!?/wut (die ene met Atmozfears, Lil John vocals) eigenlijk? Die wil ik zeer graag hebben!


Zou niet al te lang meer moeten duren :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle