Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 23:49 
 
Hardtraxxer

Endymion - Sweet Insanity (A2REC106)

Label: A2 Records
WEB release: 21/10/2015

Tracks:
1. Endymion - Sweet Insanity

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze heet dus Sweet Insanity
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker hoor, Drive :D Ik hou wel van dat nieuwe Endymion-stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat een dikke track weer :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond About to get raw direct een goed nummer. De nummers van Endymion die erna kwamen deden me niet zoveel, maar deze dan wel weer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track, Nightbreed heeft tot nu toe alleen maar vette trackjes gereleased :D

Wacht nog op die plaat die me echt lang bij zou blijven, maar ongetwijfeld dat die een keer langs komt. Label staat als een huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:50 
 

Rickzel schreef:
Leuke track, Nightbreed heeft tot nu toe alleen maar vette trackjes gereleased :D

Wacht nog op die plaat die me echt lang bij zou blijven, maar ongetwijfeld dat die een keer langs komt. Label staat als een huis!


je weet dat deze op a2 records komt en niet op nightbreed,toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oke daar heb ik echt totaaaal overheen gelezen :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:09 
 

dan vraag ik me af waarom ze het niet op hun eigen label doen of gaan ze zometeen hetzelfde doen als psyko punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dan vraag ik me af waarom ze het niet op hun eigen label doen of gaan ze zometeen hetzelfde doen als psyko punkz


Wat doet Psyko Punkz dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:14 
 

SAIN7 schreef:
jeffrey2107 schreef:
dan vraag ik me af waarom ze het niet op hun eigen label doen of gaan ze zometeen hetzelfde doen als psyko punkz


Wat doet Psyko Punkz dan? :$


ze zaten eerst op dirty workz, toen vonden ze het nodig om hun eigen label te starten (Shadow mask music) waar ze een paar tracks op gereleased hebben en nu komen alle psyko punkz tracks gewoon weer op dirty workz en niemand heeft het ooit meer over shadow mask
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me ook wel af waarom dit op A2 is? Melodie van dit nummer doet me ook zeer sterk ergens aan denken.. kom er alleen niet op welke track het precies is.

Edit - Misschien ken ik de track dan wel gewoon als ze hem al zo lang spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
You might know this one! We've been playing it for a while now. Since our label Nightbreed Records is doing so well, and we have so much music ready. We thought it was a good idea to release this one somewhere else. We're proud to let you know that "Sweet Insanity" will be released on the mighty A2 Records on 21-10-2015!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Citaat:
Since our label Nightbreed Records is doing so well, and we have so much music ready. We thought it was a good idea to release this one somewhere else.

Logisch is anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet bij de climax heel erg aan Bolivia denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er niet veel aan.
yowan schreef:
Magnetron schreef:
Citaat:
Since our label Nightbreed Records is doing so well, and we have so much music ready. We thought it was a good idea to release this one somewhere else.

Logisch is anders

En dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theorie:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is. 3 maanden later werd Nightbreed pas opgericht, en ze moesten toch ergens hun nummer vast laten leggen(hoe dat ook heet)

Jammer dan dat ze dan zeggen dat het hun "gezien de goede omstandigheden" leuk leek om het bij een ander label uit te laten brengen terwijl ze gwn geen andere keus hadden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoeft niet zo te zijn. Je ziet wel vaker dat een plaat op een ander label wordt uitgebracht voor promotie. Niet iedereen volgt de releases zo op de voet als de meesten hier op HT, dus daar is een label als Nightbreed een stuk minder bekend dan A2. En een plaat hoeft toch niet ergens 'vastgelegd' te worden om deze te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kan iemand zomaar de track rippen en ergens anders uitbrengen en de rechten er op claimen?

Als ik een nieuw nummer op soundcloud set, een paar voorbeelden; Retaliate with hate van DP & RR, aint fucking around van MM of hard driver pow. Allemaal geupload nadat ze voor het eerst of de tweede keer gedraaid werden, en bij alle 3 meteen een claim van een label gehad(a&a music of dwx). Dan zijn die nummers toch vastgelegd(is hier geen vakterm voor?) En beschermd tegen copyrightmisbruik?

Dit is in mijn ogen dan ook het geval geweest met deze plaat, die hebben ze ook ergens onder moeten brengen.. Dat kon niet bij Nightbreed want die moesten ze nog oprichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Theorie:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is.

??????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
yowan schreef:
Theorie:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is.

??????????????????????


?????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Raven schreef:
yowan schreef:
Theorie:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is.

??????????????????????


?????????????????????

Lees even verder, toen was Nightbreed nog niet opgericht. En hun hardstyle konden ze dus niet bij Neophyte Records kwijt. Ze hadden al eens een release bij A2 met een remix van Bolivia, dus makes sense toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Als de plaat ergens wordt gedraaid, betekent het niet dat op dat moment al bekend moet zijn op welk label hij gereleased gaat worden, of waar de copyright bij moet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet? Je wilt je plaat toch beschermen of iets dergelijks?
En niks moet, maar dit leek mij de enige logische reden..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle