Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

E-Force - The System/Who The Hell Are You (A2REC026)

Label: A² Records
WEB release: 06/02/2012

01. The System (2.0)
02. Who The Hell Are You

Samples:



Bron: Scantraxx youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vette tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En deze kerel durft zichzelf in te delen tussen Chris One, B-Front en The R3belz met z'n 'rauwe' sound. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro van The System is vet en melo is ook goed te doen maar die kicks weer :/ en Who The Hell Are You is niet mijn ding,

matige release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
En deze kerel durft zichzelf in te delen tussen Chris One, B-Front en The R3belz met z'n 'rauwe' sound. :lol:

Attention/ Blacklight/ Brutality/ Lord of Shadows/ Shade of the Night/ Dark Arts. Dus dat kan hij met recht zeggen ja.
The R3belz heeft toch ook Cosmik/ Open your Mind/ Armageddon? En die draait nog wel eens plaatjes als Faster & Further. B-Front zijn platen zijn ook niet allemaal rauw & hard, en Chris One heeft ook die met WP & een collab met Digital Punk.

Niet te snel oordelen chef :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind beide tracks verschrikkelijk met die pitchkicks :sick:
Waarom... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:11 
 
Hardtraxx Elite

Deze 2 tracks doen helemaal niks met mij. Ik zal hem maar 1 keer luisteren, denk ik.

Die andere E-Force release op Minus Is More mogen wel snel komen. Nog 7 dagen om te releasen.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nando schreef:
En deze kerel durft zichzelf in te delen tussen Chris One, B-Front en The R3belz met z'n 'rauwe' sound. :lol:

Attention/ Blacklight/ Brutality/ Lord of Shadows/ Shade of the Night/ Dark Arts. Dus dat kan hij met recht zeggen ja.
The R3belz heeft toch ook Cosmik/ Open your Mind/ Armageddon? En die draait nog wel eens plaatjes als Faster & Further. B-Front zijn platen zijn ook niet allemaal rauw & hard, en Chris One heeft ook die met WP & een collab met Digital Punk.

Niet te snel oordelen chef :P

Als je afweegt hoeveel blije tracks E-Force heeft in vergelijking met vooral Chris One en B-Front... Het grappige is dat E-Force letterlijk heeft gezegd dat hij zich wou richten op raw hardstyle en Chris One en B-Front volgens mij nooit. Komt nog is bij dat 90% van E-Force z'n 'harde' tracks niet echt hard zijn, maar dat proberen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgezien van de kicks zijn die tracks gewoon duister/ donker hoor. En dan nog valt er over die kicks te zeggen dat ze live wel ontzettend hard gaan in de vorm van veel bass. Je moet het maar mooi vinden, maar het gaat wel hard ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Daveytl schreef:
Nando schreef:
En deze kerel durft zichzelf in te delen tussen Chris One, B-Front en The R3belz met z'n 'rauwe' sound. :lol:

Attention/ Blacklight/ Brutality/ Lord of Shadows/ Shade of the Night/ Dark Arts. Dus dat kan hij met recht zeggen ja.
The R3belz heeft toch ook Cosmik/ Open your Mind/ Armageddon? En die draait nog wel eens plaatjes als Faster & Further. B-Front zijn platen zijn ook niet allemaal rauw & hard, en Chris One heeft ook die met WP & een collab met Digital Punk.

Niet te snel oordelen chef :P

Als je afweegt hoeveel blije tracks E-Force heeft in vergelijking met vooral Chris One en B-Front... Het grappige is dat E-Force letterlijk heeft gezegd dat hij zich wou richten op raw hardstyle en Chris One en B-Front volgens mij nooit. Komt nog is bij dat 90% van E-Force z'n 'harde' tracks niet echt hard zijn, maar dat proberen te zijn.

Iets met een spijker en een kop enzo ...
E-Force moet net zoals, Tartaaros, Zero Sanity, Radikale Redemptie en al die andere 'pro's' gewoon nog even doorgaan met oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Afgezien van de kicks zijn die tracks gewoon duister/ donker hoor. En dan nog valt er over die kicks te zeggen dat ze live wel ontzettend hard gaan in de vorm van veel bass. Je moet het maar mooi vinden, maar het gaat wel hard ;)

Waar draait de track 9 van de 10 keer om in hardstyle, volgensmij is dat altijd nog de kick, zolang je kick daarin niet meedraagt aan die 'duistere' sfeer zul je dat ook nooit creeëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxxer

Allebij lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Afgezien van de kicks zijn die tracks gewoon duister/ donker hoor. En dan nog valt er over die kicks te zeggen dat ze live wel ontzettend hard gaan in de vorm van veel bass. Je moet het maar mooi vinden, maar het gaat wel hard ;)

Waar draait de track 9 van de 10 keer om in hardstyle, volgensmij is dat altijd nog de kick, zolang je kick daarin niet meedraagt aan die 'duistere' sfeer zul je dat ook nooit creeëren.

Aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt, maar aan de andere kant; waarom zou een track niet duister kunnen zijn met iets slappere kicks? Ik vind onder andere Brutality namelijk behoorlijk duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk naar Dark Arts. Die hele track wordt zwaar verneukt door die ontiegelijk lelijke kicks.. Verpest voor mij ook de 'duistere' sfeer die E-Force eigenlijk met deze track probeert neer te zetten, het maakt de track bijna vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar hebben jullie het over, E-Force is toch super raw net als Zatox & Ran-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kijk naar Dark Arts. Die hele track wordt zwaar verneukt door die ontiegelijk lelijke kicks.. Verpest voor mij ook de 'duistere' sfeer die E-Force eigenlijk met deze track probeert neer te zetten, het maakt de track bijna vrolijk.

Ben ik het niet mee eens, maar dat blijft onze mening ;) De kicks doen voor mij nooit zo veel af aan de sfeer, de sfeer wordt er toch niet per sé door veranderd?
Een sfeer wordt mijns inziens vaak gecreeërd door middel van vocals/ screeches/ melodiën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

hatelijke kicks >.< voor de rest spreken me ze ook totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:21 
 

Ik vind het wel leuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pffff wat boeit het nou of het rauw is of niet... goede muziek is goede muziek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer wilt hij al die andere tracks eens releasen?

Hij heeft er echt een hoop ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Wanneer wilt hij al die andere tracks eens releasen?

Hij heeft er echt een hoop ...

Misschien voor het 2e A² album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

nou dat heeft even geduurd zeg! maar beide wel lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Vincent_ schreef:
Wanneer wilt hij al die andere tracks eens releasen?

Hij heeft er echt een hoop ...

Misschien voor het 2e A² album?


Welk 2e A2 album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:19 
 

Beide niet veel soeps, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Daveytl schreef:
Vincent_ schreef:
Wanneer wilt hij al die andere tracks eens releasen?

Hij heeft er echt een hoop ...

Misschien voor het 2e A² album?


Welk 2e A2 album?

Was toch bekend geworden dat er een 2e A² album komt?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle