Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Y.O.Z. - Time Traveller (DMW 073)

Label: Dutch Master Works
Vinyl release: N/A
WEB release: 24/10/2011

01. Time Traveller

Samples:


Bron: junodownload
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen slecht plaatje op zich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vage plaat vind er niet zoveel aan, lelijke reverse in de intro zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem maar saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee vind dit echt niks. Wat een lelijke kicks zeg, zowel in de intro als in de climax.

En wat ik ook niet snap; waarom mag een producer zoals deze en een Abyss & Judge steeds op het hoofdlabel releasen en iemand zoals Kodex steeds op DMWD? Maja, zal wel een rede achter zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan dit nog best wel waarderen, geen geweldige track maar ook zeker niet heel slecht. Melodie plus synth passen goed bij de titel, leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 08:50 
 

dit is dus echt niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nee vind dit echt niks. Wat een lelijke kicks zeg, zowel in de intro als in de climax.

En wat ik ook niet snap; waarom mag een producer zoals deze en een Abyss & Judge steeds op het hoofdlabel releasen en iemand zoals Kodex steeds op DMWD? Maja, zal wel een rede achter zitten.

Alsof Kodex kwaliteit produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
dit is dus echt niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
wootum schreef:
Nee vind dit echt niks. Wat een lelijke kicks zeg, zowel in de intro als in de climax.

En wat ik ook niet snap; waarom mag een producer zoals deze en een Abyss & Judge steeds op het hoofdlabel releasen en iemand zoals Kodex steeds op DMWD? Maja, zal wel een rede achter zitten.

Alsof Kodex kwaliteit produceert.

Kwaliteit levert ie zeker, iig niet minder dan A&J en deze. De laatste tijd vind ik z'n releases wat minder maar dat is smaak. En dan kom je weer bij dezelfde discussie die hier wel vaker is gevoerd; ligt een nummer niet in je straatje, of is het geen kwaliteitnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DMW is de laatste tijd gewoon ronduit KUT bezig.... De ene bagger plaat na de andere...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wootum schreef:
Nee vind dit echt niks. Wat een lelijke kicks zeg, zowel in de intro als in de climax.

En wat ik ook niet snap; waarom mag een producer zoals deze en een Abyss & Judge steeds op het hoofdlabel releasen en iemand zoals Kodex steeds op DMWD? Maja, zal wel een rede achter zitten.

Alsof Kodex kwaliteit produceert.

Kwaliteit levert ie zeker, iig niet minder dan A&J en deze. De laatste tijd vind ik z'n releases wat minder maar dat is smaak. En dan kom je weer bij dezelfde discussie die hier wel vaker is gevoerd; ligt een nummer niet in je straatje, of is het geen kwaliteitnummer.

Die basslines van Kodex drukken alles in een plaat weg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de platen van Kodex wat beter gemasterd werden klinken ze een stuk beter ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Als de platen van Kodex wat beter gemasterd werden klinken ze een stuk beter ja.

Moet je denk ik niet op de mastering afschuiven, aangezien het bij deze track helemaal niet speelt dat de bassline een element weg zou drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wootum schreef:
Nee vind dit echt niks. Wat een lelijke kicks zeg, zowel in de intro als in de climax.

En wat ik ook niet snap; waarom mag een producer zoals deze en een Abyss & Judge steeds op het hoofdlabel releasen en iemand zoals Kodex steeds op DMWD? Maja, zal wel een rede achter zitten.

Alsof Kodex kwaliteit produceert.

Kwaliteit levert ie zeker, iig niet minder dan A&J en deze. De laatste tijd vind ik z'n releases wat minder maar dat is smaak. En dan kom je weer bij dezelfde discussie die hier wel vaker is gevoerd; ligt een nummer niet in je straatje, of is het geen kwaliteitnummer.

Kwaliteit levert hij dus niet. Hij produceert erg divers, dat spreekt in zijn voordeel maar het is geen kwaliteit. De geluiden, afmix en mastering zijn gewoon nog te kaal en leeg en daardoor klinkt het gewoon amateuristisch. Ik zeg niet dat DJ Y.O.Z. kwaliteit levert dus ben het wel met je eens dat DMW 1 lijn moet trekken. Of allebei erop of allebei eraf.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle