Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dj Thera vs Geck-o - Help Help (THER-059)

Label: Theracords

WEB release: 07-09-2011

01. Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
02. Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
03. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings

You can put on your happy face again because Dj Thera and Geck-o are back with another slamming release! On this new adventure these two most diverse Dutch hardstyle artists tell the story of a robot in distress in "Help Help" which comes in a Hi-Tech and Lo-Tech package. An extra adventure has been added to this release though! Together with the Danish (full or half?) hardstyle king Wavolizer they made one of the most energetic tracks ever called "Two And A Half Kings". Be sure to also check out the official Merchandise of this release at:

http://theracords.spreadshirt.net

Samples:




Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Two And A Half Kings

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay! :yay: Benieuwd naar de sample van Two And A Half Kings, veel goeds over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Two And A Half Kings :love: :worship:

Samples doen het bij mij trouwens niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappige shirts ook weer, Theracords doet voor mij op het moment echt alles goed! De muziek bevalt me, en alles klopt gewoon. Elke keer weer updates qua merchandise, redelijk veel free-releases, op grotere feesten ook steeds vaker te vinden. Et cetera, et cetera. :worship:

En inderdaad, wat een plaat die Two And A Half Kings, beste van deze release! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Two and a half Kings :worship:

Thera Lo-Tech mix vind ik iets beter als de Geck-O remix en dat gebeurt me toch ook niet vaak..
Misschien allebei nog maar eens wat vaker luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o mix is echt gruwelijk vet. Two And A Half Kings ook heel lekker... die reverse :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hi-Tech is erg vet :) ;
Lo-Tech knalt gruwelijk :woot: ;
Two and a half kings is gewoon gekkewerk :love:

Wat een release weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet wat het is, maar Theracords weet me bijna nooit te boeien. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer leuke release! Meteen 2.5 kings shirt besteld :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 06:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff, ik vind ze allemaal vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thera-mix: typische Thera-track, hele zware bassen en lekker gedreven, maar te weinig actie in de sounds eromheen. Er gebeurt te weinig om het lang boeiend te houden. Desondanks best een leuk plaatje.

Geck-O mix: Alles wat deze man aanraakt veranderd de laatste tijd in goud. Dit ook. Heerlijke drive, heerlijke opbouw en de synths, screeches en overige sounds vormen een geweldig geheel dat me helemaal mee sleurt. Geweldig nummer, een van Geck-O's beste tot nu toe!

TAAHK: misschien wel de dikste Theracords-track tot nu toe, na A Little Touch (Geck-O remix). Gewaagd om in de beschrijving te roepen dat het een van de meest energieke hardstyle tracks ooit is, maar daar valt eigenlijk vrij weinig op af te dingen. Ook hier weer een briljante opbouw die de track steeds sneller en harder laat gaan. Over de reverse bass is intussen al genoeg gezegd, maar ook hele lekkere, zware kicks die het afmaken! Dit komt tot nu toe wel in m'n top 10 van 2011.

Goed werk weer heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 10:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
Geniale track, erg energieke intro, sounds sluiten naadloos op elkaar aan.
Vette geluiden in de break, vocals vind ik niet zo meer, na trespassing.
Eerste climax is wel redelijk. Synth doet me een beetje denken aan audiometric.
Tweede climax is gewoon supervet, barst van de energie en is ook lekker hard.
Derde climax/outro? maakt het af, gewoon nog even helemaal kapot gaan, jammer dat de preview hier op houdt :P

Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
De synth in de intro doet me denken aan je oude tracks met Brennan, wat een compliment is natuurlijk.
Heerlijk diepe kicks, vooral dat stuk op 0:47 is lekker. Daarna wordt het helaas een drama in mijn ogen, ik vind de distortion in het begin al teveel en het wordt alleen maar meer, dit was in trespassing een stuk beter uitgewerkt, nu klinkt het gewoon als herrie. Outro is wel weer in orde.

Two and a Half King
Hier kan ik kort over zijn, nobody messes with the king(s).
Trouwens ook vet dat er ook nog een dubbele bassline in zit (wavolizer? :P )
De Hi-Tech remix vind ik nog wel een tikje beter dan deze plaat, heeft iets meer inhoud :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxx Newbie

Dikke Release weer !!
2 and a half kings klinkt super !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind eigenlijk alleen maar die Geck-O Remix nog meevallen, maar Theracords heeft mij bijna nog nooit geboeid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weiirwoolf schreef:
ik vind eigenlijk alleen maar die Geck-O Remix nog meevallen, maar Theracords heeft mij bijna nog nooit geboeid :/

Totdat je een keer een feest meemaakt ;)
OT: Weer een dikke release! 2andahalfkings (L) en die Hi-tech mix is ook heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:


Two And A Half Kings & Geck-o Hi-Tech Mix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:43 
 

Alleen Two And a Half Kings weet me te boeien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Weiirwoolf schreef:
ik vind eigenlijk alleen maar die Geck-O Remix nog meevallen, maar Theracords heeft mij bijna nog nooit geboeid :/

Totdat je een keer een feest meemaakt ;)
OT: Weer een dikke release! 2andahalfkings (L) en die Hi-tech mix is ook heerlijk ^^


Wat een onzin, ik heb bijv. Trespassing al een paar keer op een feest meegemaakt en ik blijf het een kutnummer vinden. Zo bij wel meer Theracords tracks, en de tracks van Theracords die ik mooi vind (het meeste van Geck-o, Co2, Phrantic en D&R) vond ik ook mooi voordat ik ze live hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:58 
 
Hardtraxxer

:thumbdown: :sleep: niks boeiends
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
Begint heerlijk energiek, alles vormt een goed geheel en vind zelfs die aantal pitchkicks niet vervelend!
Sounds sluiten echt naadloos op elkaar aan en het vormt 1 heerlijk geheel, kicks passen er ook fantastisch bij!
Enige nadeel vind ik de vocals, word misschien tijd voor nieuwe ^^
02. Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
Je kunt toch wel duidelijk horen dat dit een Pieter track is, synths in het begin maken dat al meteen duidelijk, wat natuurlijk geen slecht iets is.
Begin doet me een heeel klein ietsie pietsie beetje denken aan Doggystyle. Kicks gaan behoorlijk diep maar vind ook die vocals weer jammer.
Stukje wat daarop volgt is gewoon lomp raggen, persoonlijk vind ik dit echt heerlijk! Vraag me af hoe dit live gaat :)
Gewoon een prima plaatje dus :thumbup:
03. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
Bijna geen woorden voor die reverse, wat is die ongelooflijk lekker zeg!
Screeches brengen de energie met zich mee zoals het hoort.
Gewoon een heerlijke plaat om te horen, het ligt goed in het gehoor en het knalt er behoorlijk op!

Al met al gewoon een toprelease ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Help Help (Thera Lo-Tech Mix) vind ik persoonlijk het vetste! Gewoon dom lomp raggen! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:42 
 
Hardtraxx Newbie

A-maze schreef:
Pff, ik vind ze allemaal vet :drool:


Me too :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Two and a Half Kings. :worship: Begin Wavolizer steeds vetter te vinden, heb die Amnesia release helemaal kapot geluisterd op vakantie.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle