Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 11:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dj Thera - The Paranormal / The Kicks (ft. GyZe) (THER-145)

Label: Theracords
WEB release: 18/03/2015

Tracks:
1. Dj Thera - The Paranormal
2. Dj Thera ft. GyZe - The Kicks

Samples:



Bron: Corvus Media
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=988065201223344
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet mijn ding dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee veel beter gewend van Thera, deze doet me vrij weinig helaas :( . Hopelijk is The Paranormal interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het idee achter mn track The Kicks is echt een follow-up van "Craziest", dus voor diegene die die track konden waarderen, verwacht ik dat ze The Kicks ook kunnen waarderen.

The Paranormal is echt n hele andere track, dat is zeg maar de 'euphoraw' waar ik t al een tijdje geleden over had, heel melodieus/sfeervol maar wel met harde kicks :) Omdat de officiële video iets langer op zich liet wachten, staat die nog niet online. De planning is dat die maandag online komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:17 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Het idee achter mn track The Kicks is echt een follow-up van "Craziest", dus voor diegene die die track konden waarderen, verwacht ik dat ze The Kicks ook kunnen waarderen.

The Paranormal is echt n hele andere track, dat is zeg maar de 'euphoraw' waar ik t al een tijdje geleden over had, heel melodieus/sfeervol maar wel met harde kicks :) Omdat de officiële video iets langer op zich liet wachten, staat die nog niet online. De planning is dat die maandag online komt :)

Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Het idee achter mn track The Kicks is echt een follow-up van "Craziest", dus voor diegene die die track konden waarderen, verwacht ik dat ze The Kicks ook kunnen waarderen.

Vond Craziest een van de uitblinkers van het album, dus met zo'n beschrijving ben ik benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:55 
 

Vond Craziest ook één van de sterkere platen van het album, helaas pakt The Kicks mij niet, de kicks zelf vind ik persoonlijk niets. Ben wel heel erg benieuwd naar The Paranormal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sowieso net even vergeleken met de audio, maar de .wav van The Kicks klinkt een stuk minder dof en breder dan hoe die in de official preview terecht is gekomen, FB vids die streamen op flink lagere quality, ik gooi zo wel even een preview online op Soundcloud :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo dat is beter

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem best vet zal het live zeker goed doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 19:00 
 
Hardtraxxer

the kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 19:13 
 
Hardtraxx Newbie

The kicks :thumbdown: Je moet echt veelste veel aandacht leggen op de vocal om te kunnen horen wat ie nou precies zegt. Er had wel wat meer tekst gebruikt mogen worden, want wordt wel eeg eentonig na een tijdje en verder pakt de hele track mij niet. Komt voor mij niet eens in de buurt van The Craziest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk The Kicks juist weer een echte Thera plaat. Niet zo extreem strak en perfect als de meeste andere nummers en lekker eigenzinnig. Zo hoor ik het graag :D. Die laatste kick is ook erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 23:05 
 
Hardtraxx Elite

Dikke plaat Pieter! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 01:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blue Bird schreef:
The kicks :thumbdown: Je moet echt veelste veel aandacht leggen op de vocal om te kunnen horen wat ie nou precies zegt. Er had wel wat meer tekst gebruikt mogen worden, want wordt wel eeg eentonig na een tijdje en verder pakt de hele track mij niet. Komt voor mij niet eens in de buurt van The Craziest :/


Want hardstyle draait om text
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 02:06 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Blue Bird schreef:
The kicks :thumbdown: Je moet echt veelste veel aandacht leggen op de vocal om te kunnen horen wat ie nou precies zegt. Er had wel wat meer tekst gebruikt mogen worden, want wordt wel eeg eentonig na een tijdje en verder pakt de hele track mij niet. Komt voor mij niet eens in de buurt van The Craziest :/


Want hardstyle draait om text

Goed gevalletje van niet goed lezen :/ Ik zeg alleen dat ik op deze manier de vocal eentonig vindt. Daar had van mij wat meer text gemogen. Daarnaast vind ik de track niet zo vet dan bijv. craziest, maar dat heeft niks met de vocal te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Paranormal vind ik echt zo'n ontiegelijk vette plaat. The Kicks vind ik wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks van The Kicks helaas ook niet vet. Clapje met wat bass er onder.
Ben veel beter gewend van Thera.

Paranormal nog niet kunnen horen, hopen dat die vet is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Kicks echt een live plaat net als the Craziest, op het album skipte ik die altijd als ik hem in de bus luisterde, maar live is het zo lekker.

The Kicks zelfde verhaal, toen ik hem live hoorde was het echt geniaal, zo thuis doet het me wat minder! The Paranormal wel echt heeel benieuwd naar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro en outro klinkt tof, vooral omdat ie ook erg van Craziest weg heeft. De climax pakt mij totaal niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het zelf ook eens met Rickzel. The Kicks is gewoon een plaat die je door de zaal heen moet voelen knallen om hem echt te waarderen. Thuis doet 'ie mij echter ook wel wat. The Paranormal ben ik overigens ook heel erg benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 17:55 
 
Hardtraxxer

Vind The Kicks wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind alleen de laatste kick lekker verder vind ik m niet zo leuk klinken, misschien dat t live anders is maar nu zo thuis vind ik er weinig aan helaas
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle