Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 19:46 
 
Hardtraxxer

Digital Punk, Radical Redemption & Crypsis - Blood, Sweat & Tears (A2REC097)

Label: A2 Records
WEB release: 31/07/2015

Tracks:
1. Digital Punk, Radical Redemption & Crypsis - Blood, Sweat & Tears

Samples:


Bron: A2 Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:31 
 
Hardtraxxer

Klinkt vet!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxx Crew

Klinkt al prima. ^^

Toch even wachten op een HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik vrees voor de kicks, de rest klinkt vet. Dikke drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nog niet wat ik er van moet vinden ben benieuwd naar de HQ versie. Hoop dat de invloeden van alle heren goed hoorbaar zijn. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Weet nog niet wat ik er van moet vinden ben benieuwd naar de HQ versie. Hoop dat de invloeden van alle heren goed hoorbaar zijn. :huh:


Ik hoor tot nu toe in ieder geval Radical Redemption en Crypsis hierin, ben benieuwd naar een hogere kwaliteit want het klinkt wel dik. Daarin hoop ik ook DP sounds te horen :D

PS: Vet hoe Joey altijd zn moves eruit gooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer goed! :bomb:
Btw, opnieuw dikke moves van Joey, prachtig! En die awkward 'elleboog boks' met Digital Punk ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
En die awkward 'elleboog boks' met Digital Punk ook. :P


Hahaha, ik had meer het idee dat hij wou laten zien dat het kippenvel hem op de armen stond door het nummer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Klinkt weer goed! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RadicelArmy schreef:
En die awkward 'elleboog boks' met Digital Punk ook. :P


Hahaha, ik had meer het idee dat hij wou laten zien dat het kippenvel hem op de armen stond door het nummer. :P


Hahaha, dat zou ook kunnen. Dan heeft Digital Punk het helemaal niet door en geeft hem maar een elleboog boks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
MelvinFR schreef:
RadicelArmy schreef:
En die awkward 'elleboog boks' met Digital Punk ook. :P


Hahaha, ik had meer het idee dat hij wou laten zien dat het kippenvel hem op de armen stond door het nummer. :P


Hahaha, dat zou ook kunnen. Dan heeft Digital Punk het helemaal niet door en geeft hem maar een elleboog boks. :P


Als je er op let :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pitchkicks :love: Vind die zo goed passen in deze plaat zoals ik het nu hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 01:09 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt net alsof RR beetje dronken is haha aan ze lichaamshouding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Lijkt net alsof RR beetje dronken is haha aan ze lichaamshouding :P


Haha ja ik vond ook al dat hij er een beetje vreemd bij stond in dat filmpje >.< Niet die energie die hij normaal heeft. Maar ook wel beetje awkward als je met z'n 3en aan het draaien bent, dan sta je er ook een beetje voor jan lul bij.

Maar een keer een beetje lam zijn op je eigen minus militia avond moet ook wel kunnen toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 10:29 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
hotymoty schreef:
Lijkt net alsof RR beetje dronken is haha aan ze lichaamshouding :P


Haha ja ik vond ook al dat hij er een beetje vreemd bij stond in dat filmpje >.< Niet die energie die hij normaal heeft. Maar ook wel beetje awkward als je met z'n 3en aan het draaien bent, dan sta je er ook een beetje voor jan lul bij.

Maar een keer een beetje lam zijn op je eigen minus militia avond moet ook wel kunnen toch. :P

Jaaaa zeker weten! Al hoewel het niet ten koste van het draaien moet zijn. Maar dat zit vast wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 11:15 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Maar ook wel beetje awkward als je met z'n 3en aan het draaien bent, dan sta je er ook een beetje voor jan lul bij.


waarschijnlijk draaide digital Punk want daarna moest minus militia , maar kwamen radical en crypsis hun nieuw plaat aanschouwen dus dat heeft niks met draaien te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaien met een paar biertjes op gaat meer dan prima hoor, die gasten draaien zoveel. Gaat allemaal op de automatische piloot volgensmij :P

tot op zekere hoogte natuurlijk (Delete @ Decibel >.< )

@Micjuhh, oh dat zou ook kunnen natuurlijk. Was er niet bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
En die awkward 'elleboog boks' met Digital Punk ook. :P


Ziet er ook niet uit als je er op let. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij drinkt Radical geen alcohol, kan zijn dat ik het mis heb maar dat dacht ik me te herinneren..

Over de plaat: klinkt erg goed vind ik, stevige plaat zonder die overdreven screeches steeds. Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Volgens mij drinkt Radical geen alcohol, kan zijn dat ik het mis heb maar dat dacht ik me te herinneren..


Dacht dat ergens in een of andere aflevering van een feest te hebben gezien. Hij noemde zichzelf ook een ''controlfreak'', wou zelf altijd rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RadicelArmy schreef:
En die awkward 'elleboog boks' met Digital Punk ook. :P


Hahaha, ik had meer het idee dat hij wou laten zien dat het kippenvel hem op de armen stond door het nummer. :P


Dat idee had ik dus ook inderdaad. En Digitale Punk begrijpt dat gewoon verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
pecola-tje schreef:
Volgens mij drinkt Radical geen alcohol, kan zijn dat ik het mis heb maar dat dacht ik me te herinneren..


Dacht dat ergens in een of andere aflevering van een feest te hebben gezien. Hij noemde zichzelf ook een ''controlfreak'', wou zelf altijd rijden.


wel dé manier om zo'n monsterschema vol te houden, niet te vergelijken met de internationale mannen natuurlijk. Maar zo'n killer weekend wat hij waarschijnlijk soms heeft is ook niet vol te houden als je flink blijft bieren de heletijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Volgens mij drinkt Radical geen alcohol, kan zijn dat ik het mis heb maar dat dacht ik me te herinneren..

Over de plaat: klinkt erg goed vind ik, stevige plaat zonder die overdreven screeches steeds. Ben benieuwd :)

Heb ook al een aantal keer gelezen dat ie niet draait.. En hij ziet er nou bepaald niet onder invloed uit..
Nummer is vet eindelijk weer eens wat van crypsis en radival zonder al die minusmilitia hype gezever
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op basis van dit filmpje zeg ik: Dik!
Vocalen hebben ze weer van mij, best wel vet. :$
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle