Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deetox - Headknocker / Here I Come (Dj Thera Remix) (THER-143)

Label: Theracords
WEB release: 18/02/2015

Tracks:
1. Deetox - Headknocker
2. Deetox - Here I Come (Dj Thera Remix)

Samples:



Bron: Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:27 
 
Hardtraxxer

Vind headknocker heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headknocker klinkt erg goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De midintro van Headknocker vind ik erg standaard met het screech/kick patroon. De eerste climax en de opbouw ernaartoe is daarentegen weer heerlijk. ^^ Tweede climax is dan wel weer een anti, die prima klinkt, maar een tweede melodieuze climax was ook wel vet geweest.
De remix van Here I Come vind ik erg vet, geslaagde remix! :D

Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headknocker is Street Movement 2.0, beetje meh gevoel krijg ik van. Here I Come remix vind ik ook aan de saaie kant. Ik sla deze maar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.

Is heel misschien nog mogelijk, maar van deze platen weet ik zeker dat ze erop komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
pim0412 schreef:
Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.

Is heel misschien nog mogelijk, maar van deze platen weet ik zeker dat ze erop komen.

Het wordt een 2 tracker :).. Ik heb zitten twijfelen om Bring The Riot erbij op te doen maar ik vond het iets te snel omdat die nog behoorlijk nieuw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Magnetron schreef:
pim0412 schreef:
Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.

Is heel misschien nog mogelijk, maar van deze platen weet ik zeker dat ze erop komen.

Het wordt een 2 tracker :).. Ik heb zitten twijfelen om Bring The Riot erbij op te doen maar ik vond het iets te snel omdat die nog behoorlijk nieuw is.


Heeft niet hoor. Gooi hem er maar bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midintro van Headknocker doet me niet veel, vrij standaard. Break vind ik wel vet, kicks zijn me wel iets te hol en missen wat kracht, maar stoor me er verder niet aan. Eerste climax dik! Jammer dat er in de tweede climax ook niet nog wat mee gedaan wordt.

Remix van Here I Come bevat de drive die Thera altijd in z'n tracks weet te brengen, maar verder niet echt een plaat waar ik warm van word. Nergens wordt het echt speciaal, dus zal hem niet veel vaker opzetten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
link


Je eigen upload van een FB rip labelen als "Official Preview" vind ik een beetje misleidend. Ook nogal overbodig om hier te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 00:45 
 
Hardtraxx Crew

Headknocker is vet :D

Here I Come remix vind ik wat minder, doet me weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Je eigen upload van een FB rip labelen als "Official Preview" vind ik een beetje misleidend.


Aangepast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette platen hoor! Deetox is lekker bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Headknocker heeft een fijne climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind beide platen erg dik. Headknocker doet me toch wel net wat meer dan de Here I Come remix, maar ook die is een genot om naar te luisteren. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:29 
 

Is here i come remix niet een mashup van fatality(mid), rock the party en together(melo)? Holy shizzles wat hebben die veel van elkaar weg.

Best leuk verder hoor maar pfoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headknocker is baas, Here I Come vind ik helaas niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Here I Come Remix (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:28 
 
Hardtraxx Elite

Kicks in Headknocker zijn een dikke prima! Ik vind alleen de melodie saai, dus de break en climax heb ik niet zoveel mee.

Nazale schreef:
Is here i come remix niet een mashup van fatality(mid), rock the party en together(melo)? Holy shizzles wat hebben die veel van elkaar weg.


Hier ben ik het zeker mee eens. Het is wel een dikke plaat, maar klinkt teveel naar een mengelmoes van meerdere tracks :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen de eerste climax van Headknocker en de breaks leuk. Rest is me te saai en slap.


Nazale schreef:
Is here i come remix niet een mashup van fatality(mid), rock the party en together(melo)? Holy shizzles wat hebben die veel van elkaar weg.

Best leuk verder hoor maar pfoe!


Ja die melodie is echt Rock the party en Together ja. echt 95% hetzelfde. Ik zet die platen veel liever op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat screech-achtige geluid bij Here I Come er elke keer doorheen vind ik echt heerlijk, melodie is ook prima en de kicks zijn gewoon goed :D
Headknocker, eerste climax is echt heerlijk met de kicks in combinatie met die melodie :loving: vind het persoonlijk jammer dat die screeches er in de tweede climax bij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Headknocker al meerdere keren aangezet. Moest even goed nadenken, maar vind de 2e mid-intro erg lijken op die van Ran-D - I Am Legion

Desalniettemin hele vette track!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle