Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Tweekaz ft. Popr3b3l - Your Love (DWX176)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/07/2014

Tracks:
Your Love

Samples:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wordt hier heel vrolijk van ^^ Teksten slaan natuurlijk weer nergens op, maar dat is tegenwoordig gebruikelijk met hardstyle nummers :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 00:17 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ik wordt hier heel vrolijk van ^^ Teksten slaan natuurlijk weer nergens op, maar dat is tegenwoordig gebruikelijk met hardstyle nummers :/


Is bij veel andere stijlen precies hetzelfde ;)

Verder wel mooie track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 00:38 
 
Hardtraxx Crew

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zoals ik al eerder zei, hier wordt ik echt vrolijk van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Da Tweekaz ft. Popr3b3l - Your Love (DWX17?)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/07/2014

Tracks:
Your Love

Samples:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na Tweekay en Frozen vind ik dit dan weer niks :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 06:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie!! Da Tweekaz zijn echt super bezig zeg, de tyfus. De zang is dan wel weer kut, wat is die p0p®3b€L lelijk zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, deze vind ik een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 10:24 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
p0p®3b€L

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 10:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RickV schreef:
Paultheone schreef:
Ik wordt hier heel vrolijk van ^^ Teksten slaan natuurlijk weer nergens op, maar dat is tegenwoordig gebruikelijk met hardstyle nummers :/


Is bij veel andere stijlen precies hetzelfde ;)

Verder wel mooie track ^^

Ik neem aan dat je een beetje op house doelt maar de gemiddelde house vocalist heeft wel veeeeeeeeeeel betere zang dan Plopgreppel. (John Martin, Miike Snow, Krewella, Johnatan Mendelson, NERVO, Ellie Gouldling, Mindshake, Matthew Koma)
Niet dat sommige teksten van hun goed zijn en dat ze live goed zijn want dan zou ik Krewella, Mendelson en NERVO eruit halen. Maar hun zang past altijd heel goed onder die nummers en voegen daarbij ook veel meer toe dan zang doet in hardstyle.
(Probeer Daddy´s Groove & Mindshake - Surrender maar eens of een willekeurig nummer met John Martin)


Leuke vrolijke track met een leuke melodie zoals gewoonlijk van deze heren maar...
Mijn god die break en de zang. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:18 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Plopgreppel.
:lol:


Leuke vrolijke track met een leuke melodie zoals gewoonlijk van deze heren maar...
Mijn god die break en de zang. :lol:

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 15:47 
 

Altijd dat gejank over die vocalen. Je kunt wel een of ander zanger met goeie vocalen nemen, weet ik veel wie, Di-rect ofzo maar dan gaat de focus nog meer naar de vocalen dan nu. En volgens mij is dat het ander waar ook altijd over geklaagt wordt. Over het nummer zelf: lekker blij weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Als die man z'n stem ontieglijk lelijk is kun je daar niet anders dan over klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Altijd dat gejank over die vocalen. Je kunt wel een of ander zanger met goeie vocalen nemen, weet ik veel wie, Di-rect ofzo maar dan gaat de focus nog meer naar de vocalen dan nu. En volgens mij is dat het ander waar ook altijd over geklaagt wordt. Over het nummer zelf: lekker blij weer :thumbup:


Dus volgens jou logica moet ik, als ik een nummer met vocalen wil maken, alleen slechte vocalen gebruiken omdat anders de focus te veel op de goeie vocalen ligt? :huh:

Een paar nummers met hele goeie toevoegende vocalen die met een zanger(es) gemaakt zijn, zijn bijvoorbeeld Brennan Heart & Johnatan Mendelson - Imaginairy, Zany & MC DV8 - The Anthem, Frontliner & John Harris - Halo's, The Machine & Ellie - Alive, Kodex & Star Driver & Ellie - Time Of Our Lives, Alpha Twins - From The Rain en Neophyte & The Viper - Coming Home.

Dat zijn vocalen die aan de sfeer van de track toevoegen, en naast dat dit slecht gezongen is is de tekst ook nog eens heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Altijd dat gejank over die vocalen. Je kunt wel een of ander zanger met goeie vocalen nemen, weet ik veel wie, Di-rect ofzo maar dan gaat de focus nog meer naar de vocalen dan nu. En volgens mij is dat het ander waar ook altijd over geklaagt wordt. Over het nummer zelf: lekker blij weer :thumbup:


Sowieso ligt de focus tegenwoordig veel te veel op de vocals, dus het zal niet veel uit maken wie de vocalist is. Bij 9 van de 10 van dit soort tracks wordt er minder tijd besteed aan de kicks, melodie, en de afwerking, en zijn de vocals ook nog eens veel te jankerig en passen totaal niet bij de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een paar nummers met hele goeie toevoegende vocalen die met een zanger(es) gemaakt zijn, zijn bijvoorbeeld Brennan Heart & Johnatan Mendelson - Imaginairy, Zany & MC DV8 - The Anthem, Frontliner & John Harris - Halo's, The Machine & Ellie - Alive, Kodex & Star Driver & Ellie - Time Of Our Lives, Alpha Twins - From The Rain en Neophyte & The Viper - Coming Home.

Dat zijn vocalen die aan de sfeer van de track toevoegen, en naast dat dit slecht gezongen is is de tekst ook nog eens heel slecht.


Had dan op z'n minst Sutra en Live the Moment ook genoemd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat 33n onti3g3lijk3 kutplaat >.< Vocals zijn een lachertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:15 
 

Broken Balance schreef:
sandervanbruggen schreef:
Altijd dat gejank over die vocalen. Je kunt wel een of ander zanger met goeie vocalen nemen, weet ik veel wie, Di-rect ofzo maar dan gaat de focus nog meer naar de vocalen dan nu. En volgens mij is dat het ander waar ook altijd over geklaagt wordt. Over het nummer zelf: lekker blij weer :thumbup:


Dus volgens jou logica moet ik, als ik een nummer met vocalen wil maken, alleen slechte vocalen gebruiken omdat anders de focus te veel op de goeie vocalen ligt? :huh:

Nee dat maakt mij niks uit. maar denk de gemiddelde hardtraxxer wel,voorbeeld: nummer van 4:30. 1 minuut intro, goeie vocalist dus vocalen van minuut. climax van 30 sec dan weer een break van anderhalve minuut vocalen en vervolgens nog weer een climax van 30 seconden. dan loopt iedereen weer te klagen dat er teveel vocalen in zitten.

Een paar nummers met hele goeie toevoegende vocalen die met een zanger(es) gemaakt zijn, zijn bijvoorbeeld Brennan Heart & Johnatan Mendelson - Imaginairy,

lees de comments bij imaginairy. ook daar wordt over de vocalen geklaagt, hoewel ze idd toevoegend en goed zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, die kerel kan echt niet zingen. Het verbaas me ook dat zulke nummers uberhaubt gemaakt worden, want als label baas zeg je toch ook gewoon dat dit niet gaat verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt DWX176
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik kan dit nummer niet aan horen, wat een verschrikkelijke zang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Broken Balance schreef:
sandervanbruggen schreef:
Altijd dat gejank over die vocalen. Je kunt wel een of ander zanger met goeie vocalen nemen, weet ik veel wie, Di-rect ofzo maar dan gaat de focus nog meer naar de vocalen dan nu. En volgens mij is dat het ander waar ook altijd over geklaagt wordt. Over het nummer zelf: lekker blij weer :thumbup:


Dus volgens jou logica moet ik, als ik een nummer met vocalen wil maken, alleen slechte vocalen gebruiken omdat anders de focus te veel op de goeie vocalen ligt? :huh:

Nee dat maakt mij niks uit. maar denk de gemiddelde hardtraxxer wel,voorbeeld: nummer van 4:30. 1 minuut intro, goeie vocalist dus vocalen van minuut. climax van 30 sec dan weer een break van anderhalve minuut vocalen en vervolgens nog weer een climax van 30 seconden. dan loopt iedereen weer te klagen dat er teveel vocalen in zitten.

Een paar nummers met hele goeie toevoegende vocalen die met een zanger(es) gemaakt zijn, zijn bijvoorbeeld Brennan Heart & Johnatan Mendelson - Imaginairy,

lees de comments bij imaginairy. ook daar wordt over de vocalen geklaagt, hoewel ze idd toevoegend en goed zijn


Dat is meestal een kwestie van smaak.
In dit geval gaat het meer over dat Plopgreppel daadwerkelijk niet kan zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de zang wel wat hebben, of iig het "past" wel bij de rest. Vind het hardstyle gedeelte het belangrijkste en de melo is lekker zomers! Jammer dat da tweekaz zaterdag niet op defqon staan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt net of ze een of ander nummer van Ben Saunders hebben geremixt :sick:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle