Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Teq - Dark Energy / Dark Energy (Festuca Remix) / Galaxy (BIR030)

Label: Bazz Implant Recordings
WEB release: 22/12/2011

1. Dark Energy
2. Dark Energy (Festuca Remix)
3. Galaxy

Samples:




Bron: Bazz Implant Recordings
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme Festuca, dit was ff onverwachts :worship:

Mid-intro is echt fucking gruwelijk.
Melo zuigt een beetje, staat iets te veel in contrast met de mid-intro.

Anti-climax รก la Gold Remix is ook FUCKING dik :worship:
Die kicks in de mid vind ik ook echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca Remix :worship:
Mid intro is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dus echt niks met die remix. Ik vind het niet helemaal eerlijk eigenlijk. Als een andere gebruiker (beginnende producer) hiermee aan zou komen dan zou hij hier waarschijnlijk helemaal de grond in geboord worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca remix is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik dacht dat hardskillz records al slecht waren, maar dit is nog een stapje erger, komop je hoort toch zelf ook wel dat dit zo ver onder de maat is om uit te brengen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Ik dacht dat hardskillz records al slecht waren, maar dit is nog een stapje erger, komop je hoort toch zelf ook wel dat dit zo ver onder de maat is om uit te brengen. :/

Wat is er zo slecht aan de plaat van Festuca?
Is gewoon een prima plaat, zit technisch volgens mij ook prima in elkaar.

Delen in de track lijken wel op Rotten from the Inside en sommiige delen op de Gold remix van Bioweapon, maar dat klinkt op zich wel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca gefeliciteerd met je release

Moet zeggen dat ik er weinig aan vind. Klinkt allemaal nog erg kaal en leeg. Heb ze wel slechter gehoord trouwens. Maar zou niet weten waarom je hier geld voor zou willen betalen. Beter blijf je nog een tijdje oefenen en als je 2 of 3 niveautjes hoger zit breng je een plaatje uit. Succes voor de toekomst maar deze track doet me weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hidden Source schreef:
Ik dacht dat hardskillz records al slecht waren, maar dit is nog een stapje erger, komop je hoort toch zelf ook wel dat dit zo ver onder de maat is om uit te brengen. :/

Wat is er zo slecht aan de plaat van Festuca?
Is gewoon een prima plaat, zit technisch volgens mij ook prima in elkaar.

Delen in de track lijken wel op Rotten from the Inside en sommiige delen op de Gold remix van Bioweapon, maar dat klinkt op zich wel gaaf!


De vocals hebben wel een leuk effect, maar de kicks zijn ontzettend slap en klinken echt niet mooi. De intro klinkt ook wat leeg en saai, daar kan nog veel meer bij wat mij betreft. Dan de melodie, de synth klinkt heel erg zwak en leeg, ik vind de melodie ook niet echt veel aan. En die anti climax klinkt ook heel apart, de geluiden passen niet echt op elkaar daar, klinkt niet erg mooi. Ik ben van mening dat als een track niet af is, je 'm beter ook gewoon niet kunt uitbrengen, als je de tracks veel meer opvult, de kicks verandert, en de geluiden wat meer kracht geeft is het echt al zo veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thx voor het commentaar :) Ik ga er zeker nog veel tijd in steken, ben echt pas begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben jullie ook nog iets te zeggen over mijn eigen tracks of gaan jullie het alleen over de remix hebben :P ? Want ik ben toch benieuwd naar jullie mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:55 
 

Gangsterdwerg schreef:
Festuca gefeliciteerd met je release

Moet zeggen dat ik er weinig aan vind. Klinkt allemaal nog erg kaal en leeg. Heb ze wel slechter gehoord trouwens. Maar zou niet weten waarom je hier geld voor zou willen betalen. Beter blijf je nog een tijdje oefenen en als je 2 of 3 niveautjes hoger zit breng je een plaatje uit. Succes voor de toekomst maar deze track doet me weinig.


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind ze alledrie niet echt geweldig. Klinkt me nog wat te leeg en de kicks klinken niet helemaal lekker. Klinkt me ook nog wat te amateuristisch en eerlijk gezegd nog niet releasewaardig. Toch is de remix van Festuca nog de beste van de drie, wel leuk om een keer te horen. Gefeliciteerd met je release!

En komt deze @ Hardstyle.com? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind ze alledrie niet echt geweldig. Klinkt me nog wat te leeg en de kicks klinken niet helemaal lekker. Klinkt me ook nog wat te amateuristisch en eerlijk gezegd nog niet releasewaardig. Toch is de remix van Festuca nog de beste van de drie, wel leuk om een keer te horen. Gefeliciteerd met je release!

En komt deze @ Hardstyle.com? :lol:

Ja hij komt op hardstyle.com :) . Bedankt voor je commentaar ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Melodie van Dark Energy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:


Melodie van Dark Energy..

Ken ik niet, wel een vet nummer :) . Maar ik heb de melodie daar in ieder geval niet vandaan ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Jorea88 schreef:


Melodie van Dark Energy..

Ken ik niet, wel een vet nummer :) . Maar ik heb de melodie daar in ieder geval niet vandaan ;) .


Sorry ik bedoelde de remix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 12:10 
 

mwuah kan nog net imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 12:33 
 
Hardtraxxer

Vind de remix eigenlijk helemaal niet zo vet ...
De anti climax is veel te kaal imo, en de kick is te zwak.
Original mix daarentegen vind ik erg vet klinken!
Leuke melodie (misschien beetje standaard) maar wel lekker!
Herken deze melodie trouwens wel (Volgens mij een andere hardstyle plaat)
Galaxy klinkt ook vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind van alle 3 de platen de kick een beetje zwakjes :) vooral bij de remix. ik mis echt de thrill. allebij even door oefen. dan lukt het uiteindelijk wel om iets beter te plaatsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben het met Gansterdwerg eens, ik zou het zonde vinden om voor deze release te betalen.

Maar Festuca, het begin is er. Zit al wel een lekkere flow in de nummers, het steekt allemaal wel goed in elkaar :thumbsup: . Ik ben benieuwd wat er nog meer van je gaat komen :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het origineel beter dan de remix, maar voor beide; blijft werken aan jullie kicks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 07:19 
 
Hardtraxx Newbie

Dark energy kan er mee door,
vind de rest maar matig, maarja dat zijn meestal alle releases op 'bazz implants'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen willen tegenwoordig veel te snel een release hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had opzich ook niet verwacht dat jullie m'n eerste release gelijk de hemel in zouden prijzen hoor ;) . De kritiek die ik krijg neem ik zeker mee in m'n volgende tracks :thumbup: . Ook leuk dat er mensen zijn die de platen wel leuk vinden! Bedankt voor de reacties tot nu toe :) .
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle