Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mind gast rot op met je meukstyle troep. Je zult nooit iets bereiken in deze scene hoe hard je het ook probeert.

D-Mind :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet echt mijn ding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 09:47 
 
Hardtraxx Elite

dit is gewoon echt slecht, snap niet dat hij niet gewoon meer tijd in 1 track steekt, dan kan er denk ik nog best iets leuks uit komen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd het lachertje van de scene deze vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red Death was een heule vette plaat, ondanks dat de mastering te wensen over liet. Dit spreekt mij verder niet aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk complete boutplaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na de remix van Disaster had ik wel hoop voor D-Mind, maar dat was valse hoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:38 
 
Hardtraxxer

Off

Dit is echt belachelijk hoe sommige mensen hierop reageren. Wat heeft deze kerel eraan dat je hem gaat afzeiken. Ik bedoel als jij met je grote bek even een lullig commentje neer zet maar het niet eens weet te onderbouwen kun je net zo goed niks plaatsen.

OT

Hij slaat vaak de plank mis inderdaad. die hoge pitchkicks ben ik niet zo van. Je ziet wel dat hij creativiteit probeert te maken en diversiteit. Het komt er nog niet helemaal goed uit maar het begin is er. Succes met je label D-mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is het voor mij allemaal net niet helaas. en wat kijkt die D-Mind in zijn video clip down uit z'n ogen, kon wel net een joint gerookt hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Dit meen je niet.... echt waar, toen ik de eerste kick van die intro hoorde (v/ bittersweet symphony), zette ik het uit en redde ik net op tijd mijn leven. Guess what, heb ik voor de grap nog een beetje verder geluisterd / geskipt en ik vraag me af .... hoe kan je dit goed vinden?


ThaMaster schreef:
Je ziet wel dat hij creativiteit probeert te maken en diversiteit.


Leg eens uit ... ik "zie" het namelijk niet.

Oxygene schreef:
Er zitten best een aantal goede melodieën tussen. Wil niet zeggen dat ze me allemaal bevallen, maar er zit zeker wel talent. ;)


Dit meen je niet? :') Als je een paar leuke melodietjes kan maken, heb je nog geen talent.

Teknizion schreef:


Waarom zit Code Black in deze clip ? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joho haattraxx to da max op deze vent... wat maakt D-Mind met zijn pitchkicks slechter als Wasted Penguinz/Omegatypez/Atmozfears etc. etc. ik hoor het verschil niet, behalve dan dat op sommige momenten de mastering wat minder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

Distinctive schreef:
joho haattraxx to da max op deze vent... wat maakt D-Mind met zijn pitchkicks slechter als Wasted Penguinz/Omegatypez/Atmozfears etc. etc. ik hoor het verschil niet, behalve dan dat op sommige momenten de mastering wat minder is.

de kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
^^


Vette track, 2de deel v/d track hoefde niet :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle