Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 22:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse (EVO016)

Label: Scantraxx Evolutionz
Vinyl release:
WEB release: 16-05-2011

1. D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse


Samples:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 23:00 
 
Hardtraxxer

net voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mei pas, waarom duurt dat zo moeilijk lang.. toch niet leuk meer.. met zo'n track komen en dan zo lang wachten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 23:15 
 
Hardtraxxer

op een of andere manier laat me die track denken aan de theme song van de saw films :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 00:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kansloze releasedatum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 person thinks this is from D-Block & S-te-fan & Wasted Pinguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kansloze releasedatum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 12:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kansloze release.

Hadden ze dit niet gewoon bij elkaar op de release kunnen zetten... :huh:
Ik ga niet in elke EVO topic posten, maar ik vind het maar inspiratieloze troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Kansloze release.

Oneens! Vind dit een hele nette plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 12:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat dan, het is al een bestaande melodie, met wat pitchkicks eronder, vind het meer van het niveau dj tool. En de intro is nu ook niet waarvan je zegt, wauw dat heb ik nog nooit zo gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wat dan, het is al een bestaande melodie, met wat pitchkicks eronder, vind het meer van het niveau dj tool. En de intro is nu ook niet waarvan je zegt, wauw dat heb ik nog nooit zo gehoord.

Plaat begint gewoon met een toffe intro, die 2de kick die er daarna inkomt vind ik al vet. Combineerd met een opzwepende melodie en leuke vocals richting de climax. Hierna weer wat opbouwen om er vervolgens een anti in te gooien. Is toch al een véél betere release dan die andere EVO's die hier staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alleen de 2e climax is nog best leuk, das het enige bijzondere aan de plaat. Intro en eerste climax zijn typisch saaie DBSTFmeuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Lyst schreef:
Wat dan, het is al een bestaande melodie, met wat pitchkicks eronder, vind het meer van het niveau dj tool. En de intro is nu ook niet waarvan je zegt, wauw dat heb ik nog nooit zo gehoord.

Plaat begint gewoon met een toffe intro, die 2de kick die er daarna inkomt vind ik al vet. Combineerd met een opzwepende melodie en leuke vocals richting de climax. Hierna weer wat opbouwen om er vervolgens een anti in te gooien. Is toch al een véél betere release dan die andere EVO's die hier staan?

Beter dan de andere EVO's misschien, maar dat maakt de plaat nog niet goed. Dit soort platen zijn nu precies de reden waarom raw-hardstyle is ontstaan en ook digital-age het nu zo goed doet. Mainstream is tegenwoordig vrijwel allemaal hetzelfde, ofwel een willekeurige melodietje, en als het geen willekeurig melodietje is, komt het rechtstreeks van een ander nummer. Ik zeg niet dat dat vroeger nooit gebeurde, maar niet in dezelfde hoeveelheid als nu.

En een anticlimax met pitchkicks, kom op zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar komt dit deuntje vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Mainstream is tegenwoordig vrijwel allemaal hetzelfde, ofwel een willekeurige melodietje, en als het geen willekeurig melodietje is, komt het rechtstreeks van een ander nummer. Ik zeg niet dat dat vroeger nooit gebeurde, maar niet in dezelfde hoeveelheid als nu.

De inspiratie is bij de meeste mensen tegenwoordig wel ver te vinden ja. Gelukkig zijn er nog altijd uitzonderingen.
Persoonlijk vind ik de track gewoon goed verwerkt in zijn geheel en dus in dit geval ook een van de betere releases die tussen al die EVO's staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mei??? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tracks vind ik vet maar release datum maar hem al stukken minder intressant >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 14:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Valt mij op dat na hun top releases ze niet echt iets nieuws op de markt wisten te brengen .. Durven ze niet te experimenteren of ?

Zonde DBSTF ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
tracks vind ik vet maar release datum maar hem al stukken minder intressant >.<

Je vindt een track goed of niet, daar zal een release datum weinig verandering in moeten kunnen brengen.

Ik vind dit zelf een van de betere platen - samen met Loopmachine - van DBSTF van de laatste tijd. Live gaat ie ook zeker wel lekker hoor, vooral die anti-climax (ook met pitchkicks). Ik zou niet weten waar de melodie vandaan moet komen of waarom dit een willekeurige melodie is? Het is niet dat ze zomaar een paar noten aanslaan op het keyboard ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Addict

D-Block & S-te-Fan zijn wat mij betreft qua produceren weer terug.
Ik vind Underground Tacticz en Loopmachine ook leuke platen en deze ook.
Dus ze zijn goed bezig IMO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een nette plaat hoor, ben niet van plan om stil te staan als deze voorbij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk plaatje, Zatox opende er mee op Loudness toen en 't klonk best ok :) Release datum is te ver weg, geen discussie! Begin maart lijkt me dan beter, of meerdere nummers op 1 release..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:47 
 
Hardtraxxer

gewoon n topplaat, luister m tien keer per dag --> vanzelfsprekend kansloze releasedatum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zatox geeft een draai aan het liedje zodat die lekker is om aan te horen! :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle