Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Crypsis - Break Down Low (MIM015)

Label: Minus is More
WEB release: 06-07-2013

Track:
Crypsis - Break Down Low

Samples:


Bron:

http://www.junodownload.com/products/cr ... 236510-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een keer iets compleet anders dan normaal. Ik vind m wel lekker! Experimenteel, zomers, energiek. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dubmix graag. Voor de rest klinkt dit prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

jaaa lekker nummertje! beetje variatie kan ik wel waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks lijken wel wat op die van The Record Breaking/Like A Boss. Iets te slap, maar toch passen ze wel bij het deuntje dat het wel erg goed doet bij mij. Vocals zijn ook wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track niet super bijzonder maar zeker niet verkeerd. Eens wat anders van Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:38 
 

Crypsis was ook toe aan vernieuwing. Ik ben blij dat hij weer eventjes iets heel anders neer plempt. De tweede kick in de midintro of climax klinkt wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:08 
 

Dit is om te janken, misschien heb ik teveel vertrouwen in Crypsis. Maar de laatste jaren zoekt hij gewoon commercie op en dat uit zich steeds meer. Heel erg jammer, want die man heeft gruwelijke talenten voor produceren. Dit is niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Een hoopje ziekte dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dit is om te janken, misschien heb ik teveel vertrouwen in Crypsis. Maar de laatste jaren zoekt hij gewoon commercie op en dat uit zich steeds meer. Heel erg jammer, want die man heeft gruwelijke talenten voor produceren. Dit is niks voor mij.



Hoe zoek je de commercie op als je gewoon iets anders probeert om niet eentonig te zijn ?

On: Crypsis is op alle markten gewoon een held en dat blijkt uit dit experiment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verrast dat dit Crypsis is. Vind de melodie erg sterk, goede synth ook. Had die wel graag doorgezet zien worden. Kicks hebben indd wat weg van Chain Reaction, maar vind ze wel goed uit de verf komen. Vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet verwacht van Crypsis. Supervet gedaan zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:04 
 

sanspark schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dit is om te janken, misschien heb ik teveel vertrouwen in Crypsis. Maar de laatste jaren zoekt hij gewoon commercie op en dat uit zich steeds meer. Heel erg jammer, want die man heeft gruwelijke talenten voor produceren. Dit is niks voor mij.



Hoe zoek je de commercie op als je gewoon iets anders probeert om niet eentonig te zijn ?

On: Crypsis is op alle markten gewoon een held en dat blijkt uit dit experiment.

Het is wel goed dat hij eens wat anders probeert. Het stelt me echter teleur dat hij deze weg kiest daarvoor. Hij kan ook de weg kiezen van de tracks die hij gratis weggaf: Die Multiple Thrust tracks. Dat waren pas echt goede hardstyle tracks. Ik vind deze tracks gewoon zo slap en te blij om er op los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive zeg! Heerlijke plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks overtuigen me niet helemaal, maar klinkt verder leuk :) Live wel lekker denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een keer wat anders van Crypsis, en het klinkt best vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was dus die plaat die ik zo vet vond op Restylerz!

Heerlijke plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals hier al is gezegd, niet verwacht en een keer wat anders!
Wat een geweldige productie!

Crypsis :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje! Positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:53 
 
Hardtraxxer

Echt niks aan :thumbdown:
Als ze dit soort kicks blijven gebruiken bij mim dan raak ik mijn interesse hier ook volledig voor kwijt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supervette track dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, hier vind ik echt helemaal niks aan. De vocals redden het nog enigszins, maar de rest klinkt echt saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nee, hier vind ik echt helemaal niks aan. De vocals redden het nog enigszins, maar de rest klinkt echt saai.


vind de vocals juist super irritant, nummertje zit wel goed in elkaar verder ! tof dat hij eens wat anders probeert, maar doet me verder niet zo gek veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dit is om te janken, misschien heb ik teveel vertrouwen in Crypsis. Maar de laatste jaren zoekt hij gewoon commercie op en dat uit zich steeds meer. Heel erg jammer, want die man heeft gruwelijke talenten voor produceren. Dit is niks voor mij.

Kerel serieus wat lul jij toch raar af en toe. Crypsis is sinds de eerste dag dat hij een plaat heeft uitgebracht al een producer die op een vrij simpele manier (met behulp van Danny Masseling) commerciƫle platen maakt en dat is nooit veranderd. Net zoals het altijd al zo is geweest dat hij een verschrikkelijk eenzijdige producer is op een enkele uitzondering na.
Maar je gaat toch niet een andere weg in slaan als je mateloos populair bent bij een groot publiek die werkelijk niets kunnen met iets als Multiple Thrusts...
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle