Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 21:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Crufix - Style (NREC-002)

Label: Noizy Records
Vinyl release: -
WEB release: 06/06/2011

A1. Crufix - Style (Original Mix)
B1. Crufix - Eagle Eye (Original Mix)

Samples:
A1.


B1.


Bron: http://www.youtube.com/NoizyRecords
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit dan weer voor rommel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Crufix jonge, ken je die niet dan? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Dit is Crufix jonge, ken je die niet dan? -.-


Neen, draaid die op de kermis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
tomac schreef:
Dit is Crufix jonge, ken je die niet dan? -.-


Neen, draaid die op de kermis?

jup in tilburg bij de babybotsautos -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind van beide tracks de intro nog niet eens zo slecht maar vanaf de break zijn ze echt waardeloos, die synths kunnen echt niet hoor. En de kicks zijn ook niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind ze leeg klinken, nope vind dit niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 23:40 
 
Artiest

ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:23 
 
Hardtraxx Newbie

Pithune schreef:
ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren


Helemaal mee eens, ik vind het niet eens zo slecht klinken. Maar het is gewoon super slecht uitgevoerd, dit hadden echt 2 goede platen kunnen zijn als er wat meer tijd en aandacht in was gestoken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren


Het probleem is dat de meeste releases technisch erg hoogstaand zijn tegenwoordig, dus ben je al snel geneigd om het daarmee te vergelijken. Ook ik vind het namelijk te simpel klinken en diepte-creativiteit missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:48 
 
Artiest

mrazura schreef:
Pithune schreef:
ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren


Het probleem is dat de meeste releases technisch erg hoogstaand zijn tegenwoordig, dus ben je al snel geneigd om het daarmee te vergelijken. Ook ik vind het namelijk te simpel klinken en diepte-creativiteit missen.

onzin, ik draai net zo goed tracks van mindere kwaliteit. het is echt geen extra luxe om kritiek te geven op tracks die wat missen, juist omdat ze die nodige hoogstaande kwaliteit missen
zolang het in z'n geheel maar prima klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:55 
 
Artiest

Sounds zijn gewoon leeg en dan haak je snel af, de opzet en het concept is niet slecht, maar als het allemaal een beetje als beginner klinkt haken mensen toch al snel af.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle