Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Chris One - Remixed EP (THER-125)

Label: Theracords
WEB release: 11/06/2014

Tracks:
01. Chris One - Convictions (Exit Mind Remix)
02. Chris One - MF Punk (Dj Thera Remix)
03. Chris One - Scum (Caine Remix)

Samples:




Bron: https://www.facebook.com/theracordsofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Vet, ben benieuwd naar de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera remix van MF Punk vind ik heerlijk. Veel drive in de mid en
Caine remix van Scum :thumbsup:
Exit Mind remix van Convictions vind ik niks. Ongeregeld zooitje. Kicks zijn wel top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Exit Mind remix van Convictions vind ik niks. Ongeregeld zooitje. Kicks zijn wel top.


hoe bedoel je dit? ik ben juist enorm gecharmeerd van de Exit Mind remix :oh: die chaotische geluidjes vallen wel redelijk mee toch?

(moet er misschien wel bij zeggen dat ik het origineel eigenlijk amper ken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Exit Mind remix van Convictions vind ik niks. Ongeregeld zooitje. Kicks zijn wel top.


hoe bedoel je dit? ik ben juist enorm gecharmeerd van de Exit Mind remix :oh: die chaotische geluidjes vallen wel redelijk mee toch?

(moet er misschien wel bij zeggen dat ik het origineel eigenlijk amper ken)

* Gehele track klinkt niet als een geheel.
* Mid heeft geen sfeer en al helemaal geen drive. Klinkt gewoon tenenkrommend kut.
* Break vind ik niks aan, totaal geen sfeer en ook geen drive.
* Screeches vind ik ook niks, passen er niet bij.


De climax komt er wel lekker in trouwens.

And Sven, if you read this, I'm sorry for this much negativity on your track from me. I usually love your tracks and I hope the next one will be better :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Caine Remix


Thera Remix (@ 49.22)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Alle 3 track hebben zo lekker hun eigen stijltje :D Scum Remix is een erg sterke plaat, heerlijke drive in de intro en de climax klapt er ook lekker op! Convictions Remix heb ik al live mogen aanschouwen en wat gaat die lekker zeg! Ben alleen niet echt overtuigd van de intro, die heeft me nog niet weten te pakken maar die climax daar in tegen, die klapt er lekker op zeg! :woot: MF Punk Remix heeft dat lekkere nostalgische gevoel wat het live ongetwijfeld goed zal doen, heerlijk ook weer om Thera met deze kicks te horen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Toch vind ik deze EP ook wel weer een beetje teleurstellend -.-
Wat is er sowieso met Thera aan de hand? Vind zijn solo tracks echt minder worden.. waar zijn tracks als Stash? :( Kicks gaan er echt op achteruit bij hem.. MF Punk remix heeft een leuke intro maar dat was het dan ook meteen. Climax klinkt ongelofelijk saai en leeg :sleep:

Convictions origineel vind ik zo gruwelijk vet, deze remix van Exit Mind vind ik (net zoals Davey al aangaf) redelijk chaotisch klinken en de sfeer in de track pakt me ook niet. Kicks zijn wel altijd goed bij Exit Mind. Zowel intro als climax zijn voor mij niet bijzonder genoeg. Jammer, maar Exit Mind kan het zich veroorloven :)

Scum Remix is leuk plaatje maar niet meer dan dat. Al met al in mijn ogen een matige EP. Hoop dat er in de toekomst wat meer leuk spul gaat komen uit de Theracords hoek want valt allemaal wat tegen de laatste tijd.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mid van Convictions heeft opzich wel wat, maar toch pakt ie me op de een of andere manier niet helemaal. Rest vind ik ook verre van spannend. Het is gewoon niet boeiend genoeg. Zulke platen komen er de laatste tijd zo ontiegelijk veel uit...

MF Punk weet me ook niet te overtuigen. Ik vind het gewoon allemaal niet spannend genoeg.

Scum is weer helemaal niks door de kicks. Sfeer is verder wel leuk, maar die komt rechtstreeks uit het origineel.


Al met al weer een matige release op TC. Waar dit label een tijd terug een van de interessantste was, begint het nu toch ook mijn interesse te verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:59 
 
Hardtraxxer

Remixen worden toch vaak gereleased op het label van de originele artiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Remixen worden toch vaak gereleased op het label van de originele artiest?


Nope, volgens mij heeft Theracords de rechten van de originele tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Code White schreef:
Remixen worden toch vaak gereleased op het label van de originele artiest?

Scheelt dat Chris One vroeger bij Theracords zat
http://www.discogs.com/Chris-One-Convic ... se/2059803
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt een hele vette EP
Destination schreef:
Alle 3 tracks hebben zo lekker hun eigen stijltje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Remixen worden toch vaak gereleased op het label van de originele artiest?

Om het punt van Jurheinen te verduidelijken: remixes worden uitgebracht op het label waar de originele tracks op uit zijn gekomen (ivm rechten), zoals bij deze tracks. Er zijn uitzonderingen, bijvoorbeeld als het originele label niet meer actief is (Octavius Augustus remix bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Exit Mind remix van Convictions vind ik niks. Ongeregeld zooitje. Kicks zijn wel top.


hoe bedoel je dit? ik ben juist enorm gecharmeerd van de Exit Mind remix :oh: die chaotische geluidjes vallen wel redelijk mee toch?

(moet er misschien wel bij zeggen dat ik het origineel eigenlijk amper ken)

* Gehele track klinkt niet als een geheel.
* Mid heeft geen sfeer en al helemaal geen drive. Klinkt gewoon tenenkrommend kut.
* Break vind ik niks aan, totaal geen sfeer en ook geen drive.
* Screeches vind ik ook niks, passen er niet bij.


De climax komt er wel lekker in trouwens.

And Sven, if you read this, I'm sorry for this much negativity on your track from me. I usually love your tracks and I hope the next one will be better :)


duidelijk! ;)

Ben het er totaal niet mee eens, maar smaken verschillen uiteraard :P

MF Punk remix doet me verder ook niet zo veel, blijft op de een of andere manier totaal niet hangen, maar weet zeker dat ze live alle drie behoorlijk vet zullen klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera Remix bevalt me het meeste. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scum en Convictions remix vind ik wel vet hoor.

Stoor me niet echt aan de kicks van Caine. Verder heerlijke sfeer in deze track.
Kicks in Convictions remix zijn gewoon baas.
Die van Thera vind ik maar matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
* Gehele track klinkt niet als een geheel.
* Mid heeft geen sfeer en al helemaal geen drive. Klinkt gewoon tenenkrommend kut.
* Break vind ik niks aan, totaal geen sfeer en ook geen drive.
* Screeches vind ik ook niks, passen er niet bij.



Zit hier dan echt van te kijken haha, tenenkrommend kut zelfs. Voor mij zijn al deze punten precies het tegenovergestelde. Mid-intro juist heerlijke drive, kickrolls maken het af. Vind het een bazentrack, voor mij een van mijn favoriete platen op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 20:31 
 
Hardtraxx Crew

Magnetron schreef:
Ik vind dit echt een hele vette EP
Destination schreef:
Alle 3 tracks hebben zo lekker hun eigen stijltje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 21:41 
 
Hardtraxx Newbie

Dit gaat echt wel een dikke EP worden. Caine remix van Scum is imo de topper! Wat een knaller :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Convictions: Hele dikke bak drive in de climax en fijne screeches. Absoluut een hele fijne liveplaat!

MF-Punk: Lekker duister sfeertje met een lekkere opbouw naar de climax. Kicks zijn niet zo sterk als andere Thera nummers maar op zich wel te doen (live gaat gewoon lekker)

Scum: lekkere luisterplaat met prima sounds. Vind alleen de manier hoe de kicks erop klappen in de climax wat kaal klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Convictions Remix doet me nog niet heel veel, verwacht meer van Exit Mind.
MF Punk Remix heeft even geduurd, maar ben hem toch erg gaan waarderen, eindelijk weer eens echt een toffe plaat van Thera :D
Scum Remix is mijn favoriet, geniaal sfeertje weer en de rest is ook prima, kicks vind ik wat hol, maar dat neem ik maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de Thera remix by far de beste van deze EP. Zoals hierboven ook al is gezegd, eindelijk weer een plaatje van hem die ik kan waarderen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:37 
 
Hardtraxx Elite

JAAAAAA. Mijn 3 favo tracks van dit moment. Eigenlijk alles wat door Theracords gemaakt word is mijn favoriet ghehe :x
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle