Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart - Light The Fire (MY021)

Label: M!d!fy
Vinyl release: ?
WEB release: 29-08-11

A1. Brennan Heart - Light The Fire (2011 Mix)

Samples:


Bron: Brennan Heart YouTube
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Not my cup of tea.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

die 2 remixes zijn wel leuk maar meer ook niet, Light The Fire kan er mee door
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Memento remix echt super :love:
de rest kan er ook wel mee door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Light The Fire is goed te doen, maar is inmiddels alweer uitgemolken en dus minder leuk om te luisteren. Vocals zijn btw ook echt irritant. Memento Remix is super dik, weet me echt te pakken. De MI Remix is gewoon hetzelfde als het origineel, maar dan lelijker. Niet echt boeiend dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Memento Remix is heerlijk
Musical Impressions Remix vind ik minder, origineel had heerlijke sfeer, deze heeft dat veel minder, terwijl het bijna dezelfde plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die remixes komen me nu al de strot uit :S

into the light heeft wel lekkere climax, meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woooh nice dit! :thumbsup:

* Light the Fire vind ik echt een hele vette plaat, is ook wat harder dan de gemiddelde Brennan Heart plaat.

* Memento Remix is ook erg dik, die hele plaat bevat een héérlijke drive en veel energie. De remix ownt het origineel gewoon snoeihard. Die mid-intro :drool: :drool: Voor de rest een mooie, euforische track.

* Musical Impressions, de minste van deze release in mijn ogen. Maar zeker niet slecht. De remix bevat alleen niet het gevoel van de originele Musical Impressions.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Memento Remix is heerlijk
Musical Impressions Remix vind ik minder, origineel had heerlijke sfeer, deze heeft dat veel minder, terwijl het bijna dezelfde plaat is.


En Light The fire is wel leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan dit wel waarderen. Light the Fire is vet! En de Remixes zijn ook leuk gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Ik kan dit wel waarderen. Light the Fire is vet! En de Remixes zijn ook leuk gedaan!


Dit dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Running Late niet gereleased word :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:17 
 
Artiest

Memento slaat echt nergens op, het kent alleen dezelfde vocals. Verdient de benaming van remix niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toneshifterz remix, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:10 
 

Stuk voor stuk heerlijk. Op qlimax zo genoten van MI remix, zit zoveel meer drive achter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Memento remix is wel ok :) De andere 2 doen me echt niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Memento slaat echt nergens op, het kent alleen dezelfde vocals. Verdient de benaming van remix niet imo.

En de break dan?
Vind het een geslaagde remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melo van Light the Fire lijkt echt belachelijk veel op die van The MF Point of Perfection zeg, want een uitmelkerij. :x

Alleen de memento remix is de moeite waard voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Light The Fire Edit, zat ik al op te wachten, vind hem lekker :thumbup: , had er alleen wat meer van verwacht.
Memento Remix, erug vet :worship:
Musical Impressions Remix, netjes gedaan, vind alleen het origineel beter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxxer

Light The Fire is echt heerlijk zit er al een tijd op te wachten :) De remixes zijn ook goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melo van Light the Fire is zooo vet, alleen dan komen die kut BH kicks die hij al in 1234544231 nummers gebruikt heeft weer... weiger ik het gewoon simpelweg leuk te vinden... ALTIJD DEZELFDE SOUND... hoe vaak moet het nog gezegt worden! Ook is het in/outtro echt afschuwelijk inspiratieloos! :') :')

BW Remix doet me weinig en TS Remix is wel vet, maar is weing anders aan ten opzichte van het origineel op die 2e climax na, maar die vind ik niet super uitgewerkt.

Al met al een (wederom) zeer matige release op MIDI (vind ik)! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Light The Fire is weer het standaard kunstje, weer die standaard kicks en synths heb er nu wel genoeg van. Die remixes daarintegen zijn heerlijk :loving: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is de oude remixe van the toneshifterz, die was veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Waar is de oude remixe van the toneshifterz, die was veel beter.



Deze

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Light The Fire: Intro niks bijzonders. Break is lang en de vocals zijn beetje cheesy. Toch pakt het me wel zoals eigenlijk heel veel tracks van BH. Melodie is gewoon goed, catchy en dat 2e tussenmelodietje is heerlijk. Kicks ook erg lekker. Synth... tsja blijft toch zijn stokpaardje. Als ik rationeel naar de plaat kijk dan zou ik het echt een kutplaat moeten vinden met al die standaard BH elementen maar toch pakt het me. Vet nr!

Bioweapon Remix: Ook erg vette track. Midintro pompt aardig hard, break niet storend en deze melo vind ik echt heel mooi. Goeie kicks ook, lekker nummer!

Toneshifterz Remix: Vind de intro echt heel dik ge-edit, maar de nieuwe melodie gaat nergens heen. Als ze de oude melodie gewoon een klein beetje hadden aangepast was het een leuke remix geweest, nu is hij matig. Minste van de release.

Al met al goeie release!

Wat ik me nog wel afvraag: Alle nummers van Midifilez zijn gereleased behalve Secret Of The Blade. Weet iemand of die ooit nog gaat komen? Was imo het beste nummer van dat album en die melodie is ook echt heilig. Hoop dat onze Fabian hem nog gaat vrijgeven.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle