Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 19:35 
 
Hardtraxxer

Break Zero - Pain (NB005)

Label: Nightbreed
WEB release: 21/05/2015

Tracks:
Pain

Samples:


@18:29
Bron: Facebook (https://www.facebook.com/Breakzeromusic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 09:30 
 

Dit hebben we al wel vaker gehoord.. Doet mij vrij weinig :x Al lijken de sounds wel in orde te zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt wel lekker, beetje standaard iid maar verder wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:01 
 
Artiest

Soundcloud preview:


Feedback geven mag altijd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:33 
 

Prankster schreef:
Feedback geven mag altijd! :thumbup:


Niet echt mijn soort hardstyle maar eerlijk is eerlijk de sounds zijn goed :thumbup: Kicks klinken ook prima alleen komen ze me wel bekend voor kan dat? De break zit aardig wat sfeer in maar de climax haalt dat voor mij weer wat naar beneden. Ik denk dat als er in de break iets meer een melodie zou zijn gecreëerd en die terug zou zijn gekomen in de climax, ik het vetter had gevonden :cool: Wel benieuwd naar de volgende en succes met jullie nieuwe project :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:38 
 
Hardtraxxer

Vind de kicks een beetje op die van ran-d lijken maar voor de rest is dit wel een leuk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Hé jammer, had deze vocals ook al een jaar of 2 maar nooit echt een track van gemaakt :cry: :P
----------------------

Over de track zelf, ik vind het allemaal maar wat standaard klinken. Springt er ook niet echt uit ofzo.
Je hardcore tracks vind ik een stuk beter Prankster :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de kicks net iets te weinig drive meegeven, wat de Ran-D kicks dan wel weer wat meer hebben naar mijn mening. Ben verder niet zo een fan van dat gebeuren aan het einde van de 1e climax, met die losse kickrolls. Opbouw naar de 2e climax echt vet gedaan met die melodie er achteraan komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 11:38 
 
Artiest

Thanks voor de feedback! Dat de kicks op die van Ran-D lijken nemen we als een heel groot compliment. :) Er heeft heel veel tijd in gezeten en we hebben ze vanaf de grond opgebouwd. :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle