Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bassfeeder - The Ultimatum (EXP072)

Label: Explosive Records
Vinyl release: -
WEB release: 26/01/2011

1. The Ultimatum
2. The Third Revelation

Samples:
http://www.junodownload.com/products/th ... 691053-02/

Bron: http://www.junodownload.com/products/th ... 691053-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nog best aardig voor een naam waar ik nooit van heb gehoord. Kicks in The Ultimatum klinken in de previews echt bruut :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha bas held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:47 
 
Hardtraxxer

hoppah!! heerlijke plaaten :drool:
deze man komt er wel :worship:

keep up the the good work! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Klinkt nog best aardig voor een naam waar ik nooit van heb gehoord. Kicks in The Ultimatum klinken in de previews echt bruut :thumbsup:


explosive staat er om bekend om onbekend talent een kans te geven. vaak worden ze alleen wel gemaakt of aangepast door activator
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
PNXRMX schreef:
Klinkt nog best aardig voor een naam waar ik nooit van heb gehoord. Kicks in The Ultimatum klinken in de previews echt bruut :thumbsup:


explosive staat er om bekend om onbekend talent een kans te geven. vaak worden ze alleen wel gemaakt of aangepast door activator


nou bij the ultimatum is er niks veranderd hoor. die had hij mijzelf keer gestuurd die andere kende ik nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:05 
 
Hardtraxx Newbie

Gefeliciteerd Bas! Je eerste release! :thumbsup:

The Ultimatum vind ik het vetst :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:26 
 
Hardtraxx Newbie

Goed bezig kerel! Echt een hele vette release geworden, mooie beloning voor al het harde werken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:31 
 
Hardtraxx Newbie

djpatt schreef:
PNXRMX schreef:
Klinkt nog best aardig voor een naam waar ik nooit van heb gehoord. Kicks in The Ultimatum klinken in de previews echt bruut :thumbsup:


explosive staat er om bekend om onbekend talent een kans te geven. vaak worden ze alleen wel gemaakt of aangepast door activator

Daar is in dit geval in ieder geval niks van waar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoo dit klinkt inderdaad best man! Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:50 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed!
alleen wat originelere djnaam zou misschien beter zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:46 
 
Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Klinkt goed!
alleen wat originelere djnaam zou misschien beter zijn..


if i say bass you say FEEDER! klinkt prima naar mijn idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
Q-Dominic schreef:
Klinkt goed!
alleen wat originelere djnaam zou misschien beter zijn..


if i say bass you say FEEDER! klinkt prima naar mijn idee :thumbup:


Uit de manier waarop jij artiestennamen beoordeelt valt af te leiden dat je geen probleem hebt met afgezaagdheid. (Is dat een woord trouwens?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:09 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
SvonD schreef:
Q-Dominic schreef:
Klinkt goed!
alleen wat originelere djnaam zou misschien beter zijn..


if i say bass you say FEEDER! klinkt prima naar mijn idee :thumbup:


Uit de manier waarop jij artiestennamen beoordeelt valt af te leiden dat je geen probleem hebt met afgezaagdheid. (Is dat een woord trouwens?)

ik vind van wel, ik zou niet weten hoe je dat anders zou moeten zeggen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

molz schreef:
djpatt schreef:
PNXRMX schreef:
Klinkt nog best aardig voor een naam waar ik nooit van heb gehoord. Kicks in The Ultimatum klinken in de previews echt bruut :thumbsup:


explosive staat er om bekend om onbekend talent een kans te geven. vaak worden ze alleen wel gemaakt of aangepast door activator

Daar is in dit geval in ieder geval niks van waar! :)


en toch strijkt hij altijd de credits op

vroegah, toen ik nog vinyls kocht toen stond op elke kattiva plaat: tracks written & made by m.tessarolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
en toch strijkt hij altijd de credits op

vroegah, toen ik nog vinyls kocht toen stond op elke kattiva plaat: tracks written & made by m.tessarolo


Dit is ook Explosive he, niet Kattiva. Ik heb 1 Kattiva plaat waar niks van M. Tessarollo op staat (produced door Daniel Noordijk / Alphaverb namelijk) en 1 Explosive plaat van Freqs vs N3ck & Decepticon waar ook geen Activator op staat (gewoon de namen van de artiesten en Rik van Dam voor de remix ;) ).

Volgens mij zijn alle (recente) Explosive platen gewoon van de artiesten zelf. Mss geholpen bij mastering of mixdown door Acti? 1 van de Hasty Boy tracks (op Kattiva) klinkt wel vrij Activator-achtig moet ik zeggen, dus daar heeft ie wss wel wat aan meegewerkt. Het zal dus per release of track verschillen lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
djpatt schreef:
en toch strijkt hij altijd de credits op

vroegah, toen ik nog vinyls kocht toen stond op elke kattiva plaat: tracks written & made by m.tessarolo


Dit is ook Explosive he, niet Kattiva. Ik heb 1 Kattiva plaat waar niks van M. Tessarollo op staat (produced door Daniel Noordijk / Alphaverb namelijk) en 1 Explosive plaat van Freqs vs N3ck & Decepticon waar ook geen Activator op staat (gewoon de namen van de artiesten en Rik van Dam voor de remix ;) ).

Volgens mij zijn alle (recente) Explosive platen gewoon van de artiesten zelf. Mss geholpen bij mastering of mixdown door Acti? 1 van de Hasty Boy tracks (op Kattiva) klinkt wel vrij Activator-achtig moet ik zeggen, dus daar heeft ie wss wel wat aan meegewerkt. Het zal dus per release of track verschillen lijkt me :)


daar vergiste ik me ook mee kattiva en exp , explosive was eerder wel 9/10 keer van acti
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me idd tegen hoe vaak Acti erbij staat, zelfs bij een Hardstyle Mafia release:
http://www.discogs.com/Hardstyle-Mafia- ... se/1637855
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet het niet 100% zeker maar vroegah was t Explosive (italy) met acti aan t roer en volgens mij zijn de italianen gestopt. De labelnaam is hetzelfde maar meer amerikaans

Je ziet nu soms ook staan Explosive US
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Ik weet het niet 100% zeker maar vroegah was t Explosive (italy) met acti aan t roer en volgens mij zijn de italianen gestopt. De labelnaam is hetzelfde maar meer amerikaans

Je ziet nu soms ook staan Explosive US


dat is een ander label volgens mij. kijk maar op discogs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Jay schreef:
Ik weet het niet 100% zeker maar vroegah was t Explosive (italy) met acti aan t roer en volgens mij zijn de italianen gestopt. De labelnaam is hetzelfde maar meer amerikaans

Je ziet nu soms ook staan Explosive US


dat is een ander label volgens mij. kijk maar op discogs


Op juno staat bij een paar releases Explosive US (ook bij deze, die om 1 of andere reden 2x is toegevoegd), maar is mss een foutje? Dunno, sowieso is Hard'Onez / Mind Hunterz / N3ck & Decepticon belangrijk in de geschiedenis van Explosive, en die zijn Amerikaans geloof ik. Aangezien die weer actief worden, hebben zij er mss iets mee te maken idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 23:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk idee leuke kicks, moet me alleen nog boeien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bas! Kanjer! Top je 1e release!! :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke release dit. :D

Ik kijk al uit naar zijn volgende platen. :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle