Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front & Frequencerz - Psycho (B2SR2014004)

Label: B2S Records
WEB release: 26/08/2014

Tracks:
1. B-Front & Frequencerz - Psycho

Samples:


Freqeuncerz schreef:
STRAIGHT IN YOUR FACE!!
B-Front & Frequencerz present their latest B-Freqz hit to be released on b2s records. Check out the official videoclip of the ‪#‎Loudness‬ anthem "Psycho" and don't forget to subscribe to our YouTube Channel!


Bron: Artwork
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kickrolls :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Te veel breaks, te veel Nolz. Pakt me ook totaal niet terwijl Delusion, Fatality en One of a Kind dat wel hadden. Hier vindt ik geen klap aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:25 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Te veel breaks, te veel Nolz. Pakt me ook totaal niet terwijl Delusion, Fatality en One of a Kind dat wel hadden. Hier vindt ik geen klap aan.

Mee eens, de vocals slaan helemaal nergens op. En de track zelf klinkt saai en ongeinspireerd. Tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals slaan idd nergens op, maar vind de plaat wel vet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niks met de vocals en verder klinkt het ook niet heel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Te veel breaks, te veel Nolz. Pakt me ook totaal niet terwijl Delusion, Fatality en One of a Kind dat wel hadden. Hier vind ik geen klap aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind hem wel vet, zo op het eerste gehoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt best vet eigenlijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 19:51 
 
Hardtraxxer



Vind hem toch wel erg dik!

EDIT: doet me een beetje denken aan open the gates. Kicks ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2de climax _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 22:03 
 
Hardtraxx Addict

Interesse is zeker gewekt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:17 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat, hopelijk zijn de kicks net zo dik in HQ als dat ze op LQ klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje. Harde kicks en fijne screeches, doet denken aan Open The Gates. Enige wat echt buiten de boot valt is die break. Daar snap ik echt helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt al lekker dit ^^ Ik ben benieuwd naar de HQ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond hem in het begin al best vet ondanks al die negatieve reacties, maar na 2de keer live gehoord te hebben is die alleen maar vetter geworden, met name die laatste climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'


zo veel nummers hebben ze nog niet samen gemaakt toch, met als doel de B-freqz live act... die andere B-freqz plaat is juist weer super sfeervol, vind het dus eigenlijk nog wel mee vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel een leuk idee, een track meer gericht op frequencerz, lekker lomp, drive en beetje houterig. en een track meer gericht op B-Front, sfeervol, wat duister etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mr_vertigo schreef:
HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'


zo veel nummers hebben ze nog niet samen gemaakt toch, met als doel de B-freqz live act... die andere B-freqz plaat is juist weer super sfeervol, vind het dus eigenlijk nog wel mee vallen?


Ik reken hun eigen platen er ook bij, er vanuit gaande dat B-front die ook luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Rickzel schreef:
mr_vertigo schreef:
HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'


zo veel nummers hebben ze nog niet samen gemaakt toch, met als doel de B-freqz live act... die andere B-freqz plaat is juist weer super sfeervol, vind het dus eigenlijk nog wel mee vallen?


Ik reken hun eigen platen er ook bij, er vanuit gaande dat B-front die ook luistert.


wat verwacht je dan in een live-act door B-front & Frequencerz? kans is groot dat je grootse sfeervolle nummers met dikke lompe screeches gaat krijgen, een mengelmoes van de twee dus :P

trucje met die screeches is inderdaad al wel (te) vaak gedaan, maar vind zelf dat het altijd zeer vette nummers zijn die ze voor de B-freqz live-act maken :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle