Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artic & X-Pander - French Toast (A2REC073)

Label: A2 Records
WEB release: 07/05/2014

Tracks:
French Toast

Samples:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Artic & X-Pander - French Toast (A2REC073)

Label: A2 Records
WEB release: 07-05-2014

Tracks:
French Toast

Samples:


Bron:

Scantraxx/A2 Records Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:21 
 
Hardtraxx Elite

Lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Eerste wat mij opvalt zijn de krachteloze kicks helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom krijgen Artic en X-Pander zo vaak releases? Geef dan E-Force/Ran-D/Digital Punk wat releases. Op de A2 samplers na hebben we geen release meer gehad van hun solo tracks.

Sowieso vind ik Artic/X-Pander/The Strangerz niet A2 waardig. Ze zijn lang niet zo goed als de rest van het label, iets wat toch wel kenmerkend is voor A2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:27 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem lekker! Beter dan voorgaande releases van Artic en deels ook van X-pander! Wat mij betreft een geslaagde collab :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop na een stel kut releases op A² Records dat we hierna toch wel Open The Gates krijgen, en dan Firestorm gevolgd door The Game ofzo, en wie weet daarna wel het Intents anthem van Ran-D

Dan zijn we ook weer een beetje bij daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

OT aangepast

Ik vind de track zelf bar weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind X-pander nog wel bij A2 passen en erg getalenteerd, maarja het is tegenwoordig wel een beetje het B-team van A2... verschil is gewoon gigantisch met de "basis" van dat label...

vind dit ook niet zo veel aan, laat X-pander maar lekker nummers als Maximum Power ofzo maken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit een erg dikke track die ik zeker ga draaien op een gig ! vind artic helemaal niet onder de maat, die gast is de laatste tijd gewoon super bezig :thumbup:

de kicks vind ik wel veel lijken op de kick's van Caine - Requittal maar daar houd ik wel van :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Eerste wat mij opvalt zijn de krachteloze kicks helaas.

Precies. Ik zal wel een zanikkerd zijn, maar wat een stel slappe kicks weer zeg. Wordt hem niet dit voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kwisniks schreef:
Eerste wat mij opvalt zijn de krachteloze kicks helaas.

Precies. Ik zal wel een zanikkerd zijn, maar wat een stel slappe kicks weer zeg. Wordt hem niet dit voor mij.


Of je nou zannikt of niet. Ik geef je volkomen gelijk, er zit totaal geen kracht in hun kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke track, fijne sfeer!

Ik denk dat Artic en X-Pander veel releases krijgen vanwege naamsbekendheid. Deed Scantraxx ook met Adrenalize en Atmozfears, release na release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Heerlijke track, fijne sfeer!



Idd! Iedere x als ik 'm vaker luister pakt ie me steeds meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie maar die kicks kunnen echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet eerlijk zeggen dat hij behoorlijk bij me begint te groeien, begin hem steeds vetter te vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke collab, moet zeggen dat ik de kick wel vet vind geworden! Echt een combinatie van beide :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Kicks zijn echt dramatisch :/ , melodie is wel leuk....
Artic en X-Pander kunnen mij nog niet boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom krijgen Artic en X-Pander zo vaak releases? Geef dan E-Force/Ran-D/Digital Punk wat releases. Op de A2 samplers na hebben we geen release meer gehad van hun solo tracks.

Sowieso vind ik Artic/X-Pander/The Strangerz niet A2 waardig. Ze zijn lang niet zo goed als de rest van het label, iets wat toch wel kenmerkend is voor A2.


En Danny Scandal dan? Heb van hem nog nooit een nr gehoord, en de setjes die ik van hem zie zijn van andere artiesten.. Of heb ik t mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
iMark schreef:
Waarom krijgen Artic en X-Pander zo vaak releases? Geef dan E-Force/Ran-D/Digital Punk wat releases. Op de A2 samplers na hebben we geen release meer gehad van hun solo tracks.

Sowieso vind ik Artic/X-Pander/The Strangerz niet A2 waardig. Ze zijn lang niet zo goed als de rest van het label, iets wat toch wel kenmerkend is voor A2.


En Danny Scandal dan? Heb van hem nog nooit een nr gehoord, en de setjes die ik van hem zie zijn van andere artiesten.. Of heb ik t mis?


Danny Scandal is geen producer maar een DJ. Hij zit ook niet bij A² Records. Hij krijgt alleen bekendheid omdat hij maatjes met Adaro is, waardoor hij onder andere op Defqon met Adaro mocht draaien. For The Street is geproduceerd door Adaro met invloed van Danny Scandal.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle