Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aeros - Savage / Aurora / Embrace The Night (THER123)

Label: Theracords
WEB release: 28/05/2014

Tracks:
Savage
Aurora
Embrace The Night

Samples:






Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt best leuk die eerste preview ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

THER123* ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik even de eerste zin mag quoten op de officiële site die Theracords moet verwoorden:
"With its fresh sounds, the label always stands for diversity and originality, showing hardstyle is a very broad genre. "

Hoe past dit in het rijtje K96 en nu Aeros? Klinkt wel oké hoor, maar erg origineel en divers vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
THER123* ;)

Te snel getypt :P al aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Als ik even de eerste zin mag quoten op de officiële site die Theracords moet verwoorden:
"With its fresh sounds, the label always stands for diversity and originality, showing hardstyle is a very broad genre. "

Hoe past dit in het rijtje K96 en nu Aeros? Klinkt wel oké hoor, maar erg origineel en divers vind ik het niet.


Ik denk eerder dat ze hiermee bedoelen dat ze binnen Theracords een divers aanbod hebben met deze 2 namen erbij? Dus wat meer richting de melodieuze kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zonde van Theracords zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd, maar klinkt zo standaard als wat, past totaal niet bij Theracords, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik denk eerder dat ze hiermee bedoelen dat ze binnen Theracords een divers aanbod hebben met deze 2 namen erbij? Dus wat meer richting de melodieuze kant.


Geck-o/Cellrock brengen ook aardig wat melodieus werk uit, wat wel erg divers en orgineel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 12:55 
 
Hardtraxxer

Kan me voorstellen dat als je dit nummer als demo toegestuurd krijgt je hem aan je label toevoegd voordat Fusion, Scantraxx of Dirty Workz ermee vandoor gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Kan me voorstellen dat als je dit nummer als demo toegestuurd krijgt je hem aan je label toevoegd voordat Fusion, Scantraxx of Dirty Workz ermee vandoor gaat.

Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat Aeros het eerst bij de grotere labels heeft geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Technisch prima, al ben ik niet zo fan van die lege punch a la B-Front. Ik vind het alleen weinig onderscheidend en vooral saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Prima plaat maar niks voor TC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Prima plaat maar niks voor TC.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Alsof Theracords alleen maar kneiterhard en raw moet zijn. Prima track, leuke aanwinst voor Theracords om ook eens een wat andere richting van de hardstyle te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:41 
 
Hardtraxx Elite

Prima track, maar niet echt speciaal.
Hopen dat de andere nummers experimenteler en leuker zijn.

Klinkt in ieder geval niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Alsof Theracords alleen maar kneiterhard en raw moet zijn. Prima track, leuke aanwinst voor Theracords om ook eens een wat andere richting van de hardstyle te releasen.

Absoluut niet, maar Theracords was altijd wel vrij uniek ten opzichte van de rest van de hardstyle scene. Dit wordt helaas met deze nieuwe 'aanwinsten' wel een stuk minder. Dit ook, wel gewoon een leuke track, maar voegt bijzonder weinig toe in vergelijking met de honderden tracks die we de laatste tijd al voorgeschoteld krijgen.

Vind ik wel jammer, omdat dit de gemiddelde kwaliteit van de Theracords releases wel omlaag haalt :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor :thumbsup:
En het maakt mij niet uit of het nou op Theracords uitkomt of een ander label, je hebt toch dezelfde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Beide kei vet! :thumbsup:
Vind ook gewoon dat dit goed bij Theracords past, want voor zover ik weet staat TC nog steeds voor diversiteit, en iemand die deze stijl kaas maakt hadden ze nog niet, dus is TC zojuist diverser geworden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:07 
 
Hardtraxx Elite

laat maar video is al aan de OP toegevoegd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niet mijn kop koffie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet slecht, maar past meer bij een Anarchy bijvoorbeeld. Bij Theracords denk ik aan kneiterharde tracks (Delete, Thera, Degos & Re-Done) en out of the box hardstyle (Cellrock, Geck-o en Wavolizer).

Edit: die aurora is wel heel gay :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Tracks klinken prima, maar krijg er -net als bij K96- niet echt een Theracords gevoel bij.
Vind Zirkum veel beter bij Theracords passen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Bij Theracords denk ik aan kneiterharde tracks (Delete, Thera, Degos & Re-Done) en out of the box hardstyle (Cellrock, Geck-o en Wavolizer).
/

En wat van Geck-o - Sticky Disco, Phrantic - Open Your Mind en Geck-o - Its What We Are? Dat zijn toch ook gewoon euforische tracks?

Ik ben en blijf van mening dat het goed is voor een label dat er ook euforische tracks zijn. Het is niet zoals Minus Is More puur gefocust op de raw kant, maar op diverse muziek. Past dit dus prima tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Weet je wat een divers label is?

Therabyte ... oh wait ... :(
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle