Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 05:12 
 
Hardtraxx Crew

Adaro - Raggamuffin / My Soul To Take (ROUGH002)

Label: Roughstate
WEB release: 11/05/2015

Tracks:
Adaro - Raggamuffin
Adaro - My Soul To Take

Samples:



Bron: https://play.google.com/store/music/album/Adaro_My_Soul_To_Take_Raggamuffin?id=Bbbldaprhwqv2ryz6ph7cuoyx6q
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

Allebei niet echt interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raggamuffin opzich wel leuk, My Soul To Take niks aan. Eerste echt tegenvallende release van Adaro voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ-friendly tracks :) Prima, beide tracks 128 beats intro met bass-switch na 64 beats. Geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 15:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind beide tracks wel lekker klinken maar niet heel bijzonder. Ik houd persoonlijk wat meer van zijn oudere tracks zoals: No Time to Sleep, Everyday, History, For The Streets etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
DJ-friendly tracks :) Prima, beide tracks 128 beats intro met bass-switch na 64 beats. Geniaal.

Top, bedankt dat je gehoor hebt gegeven aan onze verzoeken Thijs!!

MSTT wel redelijk dik. Ragga vind ik echt zo’n plaat waarbij je blij bent als hij afgelopen is. Niet zo slecht, maar meer gewoon zo eindeloos op 1 tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 17:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

My Soul To Take is best tof, Raggamuffin doet me vrij weinig. Beide platen kunnen niet tippen aan het niveau van The Hunter Of The Dark en de andere oudere Adaro platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Bever schreef:
Raggamuffin opzich wel leuk, My Soul To Take niks aan.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Raggamuffin opzich wel leuk, My Soul To Take niks aan. Eerste echt tegenvallende release van Adaro voor mij :(


Dan heb je Air met The R3belz zeker nooit gehoord, wat een grafplaat was dat haha. :lol:

Maar vind het ook niet zo spannend inderdaad, maar niet slecht ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben My Soul to Take helemaal zat. Al zo vaak gehoord en vind er te weinig drive inzitten. Ruggamuffin leuk met die gecutte vocals en fijne screeches in de laatste climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raggamuffin is wel redelijk, My Soul To Take heb ik niet zo superveel mee. Dat is best zonde, want normaliter trekt een Adaro plaat me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat Adaro nog niet weer helemaal hersteld is. Nog niet zijn eigen niveau van produceren teruggevonden. Beide platen doen me vrijwel niets. In die roughstate mixtape ook direct de minste platen qua kwaliteit. Als dit een opstapje is naar niveautje Answers remix/No time to sleep/Italian tribute/Enz. Valt deze release te overzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dan heb je Air met The R3belz zeker nooit gehoord, wat een grafplaat was dat haha. :lol:

Maar vind het ook niet zo spannend inderdaad, maar niet slecht ofzo :)


Die was ik even vergeten, maar die kunnen we ook allemaal maar beter vergeten :lol:
2e echt tegenvallende Adaro release dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My Soul To Take is wel leuk, Raggamuffin is inderdaad iets te eentonig. Adaro zelf draait deze ook bijna nooit.
Dark Universe hier nog niet bij trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind My Soul To Take wel lekker en Raggamuffin iets minder, op de 2e climax na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad een wat mindere release van Adaro. My Soul To Take is nog enigszins leuk, maar beide platen zijn niet echt speciaal en ontbreken aan de sfeer en kwaliteit van de oudere Adaro tracks. Deze tracks zijn natuurlijk allebei gemaakt nadat Adaro net herstelt was, dus ik denk dat hij eerst zijn draai weer een beetje moest vinden (wat Jordi zegt dus, en in dat geval is deze release inderdaad te overzien).

Had stiekem wel verwacht dat, omdat Ran-D nu ook met een 4-tracker komt, deze release samen zou komen met Open The Gates en Dark Universe. Valt dus tegen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij raggamuffin gebeurd echt helemaal niks wat me interesseert, klinkt als een grote saaie bende.
My soul to take daarintegen lijkt me live gigantisch dik, die screech patterns(weet niet hoe ik het anders moet noemen) zijn zo vet en geeft zoveel drive mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Had stiekem wel verwacht dat, omdat Ran-D nu ook met een 4-tracker komt, deze release samen zou komen met Open The Gates en Dark Universe. Valt dus tegen helaas.


Ik gok dat Open The Gates op een speciale Adaro & E-Force E.P. komt.

Adaro & E-Force - Open The Gates
Adaro & E-Force - Oldschool Flow
Warface - FTP (Adaro & E-Force Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die ftp remix zal waarschijnlijk gewoon op end of line komen
En aangezien adaro en e-force nu op verschillende labels zitten zullen ze de release ook wel splitsen? 1 op roughstate en 1 op a2 denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Open The Gates zit ook niemand meer op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op zich wel leuke tracks, maar niet bijzonder, vind adaro de laatste tegenvallen. Ook qua sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Open The Gates zit ook niemand meer op te wachten.


Ik wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Open The Gates zit ook niemand meer op te wachten.

Echt een van de saaiste platen die ik ooit gehoord heb en iedereen zit er op te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
chas1n schreef:
Open The Gates zit ook niemand meer op te wachten.

Echt een van de saaiste platen die ik ooit gehoord heb en iedereen zit er op te wachten :P

Eens, wat een vreselijke plaat is dat. Hoe kan het zijn dat die nog niet vrij is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Open The Gates nog steeds wel leuk maar ik heb hem dan ook bijna nooit zelf geluisterd of op feesten gehoord :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle