Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 18:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Tracklist:
Forward Observers Podcast 01 - Mixed by Prankster:

01. Prankster - Judge me
02. Tommyknocker - Before you go #TiH
03. Bodyshock - Bitch
04. Prankster - Afraid
05. Anime - Cowards
06. Dazzler & Personal Rival - Blood on my hands
07. Prankster - Just music
08. Advanced Dealer ft. MC Axys - Showtime
09. Furyan - Bombshell
10. Art of Fighers - Fuck you (Koozah remix)
11. Prankster - Blood & Tears
12. Toneshifterz - Wild wild Weekend (Kasparov remix)
13. Xcite - Stardust
14. Prankster - The Movement #TiH
15. N-Vader - A New Are #TiH
16. Prankster & Synthax - Unity
17. Synthax - Never gonna change #TiH
18. Art of Fighters & Alien-T - My drug: The competition
19. Kasparov - Here we go
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze man kan normaal zulke leuke lijstjes in elkaar draaien, zie ook zijn Forgotten Tracks podcast. Dit is gewoon een TiH showcase, met werkelijk alleen maar tracks uit die hoek (ok, op Bodyshock - Bitch na dan). Zo jammer dat dit concept zo'n slechte ivloed op de scene heeft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zo jammer dat dit concept zo'n slechte invloed op de scene heeft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:32 
 
Artiest

Steffnov schreef:
Deze man kan normaal zulke leuke lijstjes in elkaar draaien, zie ook zijn Forgotten Tracks podcast. Dit is gewoon een TiH showcase, met werkelijk alleen maar tracks uit die hoek (ok, op Bodyshock - Bitch na dan). Zo jammer dat dit concept zo'n slechte ivloed op de scene heeft :(

Thanks voor de feedback! Voor deze set heb ik echter niet gekeken naar het #TiH concept hor, al moet ik je gelijk geven dat het bijna allemaal namen zijn die er bij aangesloten zijn. Dit is eigenlijk gewoon mijn smaak, en zijn de tracks die ik op dit moment het meeste draai. Daarnaast zijn er momenteel 30 artiesten aangesloten bij #TiH, dus je kan er ook eigenlijk niet omheen.

Voor jullie is er verder goed nieuws dat ik momenteel (na een HD-crash) bezig ben met het derde deel van The Forgotten Tunes. Misschien is dat meer jullie ding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het toch eigenlijk best een lekker lijstje. Er zitten wel een aantal mindere platen tussen, maar kan zijn eigen producties eigenlijk altijd wel waarderen. Met in het bijzonder Blood & Tears :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore