Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:02 
 
Hardtraxx Addict

VA - Hell's 002 EP (HELLS002)

Label: Hell's Records
WEB release: 04/06/2015

Tracks:
01. Lunatic & Miss Hysteria – Suffer & Sacrifice (SRB Remix)
02. Repix - Evil

Samples:


Bron: Lunatic Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn ze bij Enzyme weer weg dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Zijn ze bij Enzyme weer weg dan?

Het is een remix. Originele track komt uit 2006 en was op Bassmachine (wat dood is), dus de rechten liggen ergens in rechten-limbo denk ik.

Edit: Blijkbaar Lunatic's nieuwe label. Niet vreemd aangezien L en MH uit elkaar zijn, dus hebben ongetwijfeld ook verschillende wensen en doelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
dave schreef:
Zijn ze bij Enzyme weer weg dan?

Het is een remix. Originele track komt uit 2006 en was op Bassmachine (wat dood is), dus de rechten liggen ergens in rechten-limbo denk ik.

Edit: Blijkbaar Lunatic's nieuwe label. Niet vreemd aangezien L en MH uit elkaar zijn, dus hebben ongetwijfeld ook verschillende wensen en doelen.


Had al een vermoeden, zij produceert al onder Lucy furr Crossbreed, en dat gaat haar niet verkeerd af moet ik zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic & Miss Hysteria zijn uit elkaar? :cry: Heel erg jammer, hebben echt fantastische platen geproduceerd en ik keek altijd uit naar een release van hun.
En dan ook nog weg bij Enzyme? Zonde van die leegloop daar de laatste tijd.

Die eerste 2 releases op dit label slaan al meteen helemaal nergens op. Een 2015 edit en remixen van een stel uptempo/frenchore/terror artiesten? En wat doet die Repix nou weer op deze release? Wat een bagger. Als dit de toon moet zetten voor de komende releases...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn qua relatie uit elkaar :P zullen nog wel collabs samen maken af en toe.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore