Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Style - Hit You Up (MOHDIGI 033)

Label: Masters of Hardcore
Vinyl release: NVT
WEB release: Out now

A1. Re-Style - Hit You Up
A2. Re-Style - Keep the Vibes Alive (Korsakoff Remix)
B1. Re-Style feat. Mercenary - Going Down
B2. Re-Style feat. Mercenary - We Go Back

Samples:









Bron: Hardtunes

PS: Is er nog nooit een MOHDIGI032 geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hit You Up: Weinig boeiends. Geen idee waar ik naar zat te luisteren. Had het gevoel dat dit één groot intro was. Nou joepie.

Keep the Vibes Alive: Wat een saaie, slappe, eentonige kutplaat zeg...zo standaard als je ze krijgt. Maar ja, ik verwacht ook niet veel meer van Korsakoff tegenwoordig...creativiteit is ver te zoeken.

Going Down: Eerste leuke plaatje. Geen meesterwerkje ofzo, maar gewoon een lekkere plaat met veel energie.

We Go Back: Lekker kickje. Old-school tintje is wel geslaagd vind ik. Verder...ach ja.

Overall matige release, vooral de eerste 2 zijn niet echt een succes. Maar ja, wat verwacht ik ook van MoH tegenwoordig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een vette release,
Zat al heel lang te wachten op Going Down, dat vind ik echt een dikke plaat! :thumbsup:

Maar MOHDIGI032 word weer lekker overgeslagen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Korsakof heeft en krijgt toch genoeg boekingen dus volgens mij (zo'n gevoel) doet ze het niet meer omdat ze het mooi vind.
voor de rest vind ik Hit You Up niks aan en die andere twee zijn nog wel lekker :) . Re-Style is wel de enige die op MoH die nog niet typisch een MoH sound heeft zoals de rest van MoH-records dat wel heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Hit You Up: Weinig boeiends. Geen idee waar ik naar zat te luisteren. Had het gevoel dat dit één groot intro was. Nou joepie.

Keep the Vibes Alive: Wat een saaie, slappe, eentonige kutplaat zeg...zo standaard als je ze krijgt. Maar ja, ik verwacht ook niet veel meer van Korsakoff tegenwoordig...creativiteit is ver te zoeken.

Going Down: Eerste leuke plaatje. Geen meesterwerkje ofzo, maar gewoon een lekkere plaat met veel energie.

We Go Back: Lekker kickje. Old-school tintje is wel geslaagd vind ik. Verder...ach ja.

Overall matige release, vooral de eerste 2 zijn niet echt een succes.


Ben het helemaal met je eens. 1e 2 platen zijn echt slap.. Going down en we go back zijn wel te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
Re-Style is wel de enige die op MoH die nog niet typisch een MoH sound heeft zoals de rest van MoH-records dat wel heeft.

State of Emergency, Accelarator, Drokz, Day-Mar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Forbidden Kick schreef:
Re-Style is wel de enige die op MoH die nog niet typisch een MoH sound heeft zoals de rest van MoH-records dat wel heeft.

State of Emergency, Accelarator, Drokz, Day-Mar

Zit Drokz bij MOH???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker :) Meest recente release op MOH was denk ik Shotta/Sneakertweaker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Forbidden Kick schreef:
Re-Style is wel de enige die op MoH die nog niet typisch een MoH sound heeft zoals de rest van MoH-records dat wel heeft.

State of Emergency, Accelarator, Drokz, Day-Mar

SoE vind ik van hun laatste release echt wel een MoH synth hebben, day-mar hoor je niks meer van. Accelarator vind ik ook wel een MoH stijltje hebben en Drokz tjhaa dat is terror (of het zit er tegen aan) maar nee die idd niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Accelerator en SoE hebben zeker wel een MoH sound, Drokz is voor zichzelf begonnen uit hekel aan de industrie (met al zijn free releases), alleen Day-Mar telt, al zit die voor de helft bij Abstract.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Drokz is voor zichzelf begonnen uit hekel aan de industrie (met al zijn free releases)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore