Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nosferatu - Not Giving A Shit (NEO113)

Label: Neophyte Records
WEB release: 28/05/2015

Tracks:
1. Nosferatu - Not Giving A Shit
2. Nosferatu - Assassinator Style
3. Nosferatu & Art Of Fighters - Devil's Mind ‪#‎TiH‬

Samples:







Bron: https://www.facebook.com/NosferatuArea5 ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:48 
 
Hardtraxxer

Leuke release ;d vind not giving a shit een beetje simpel maar wel ok. De break in assassinator is erg lang en devils mind is gewoon dik. Met name het tweede gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Assassinator Style doet me een beetje denken aan de stijl uit 2001 'Enemy of the State'. Best een dikke plaat hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 01:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Not Giving A Shit heeft wel een lekker tempo en een goede drive maar de sounds zijn zo gerecycled als wat, zo veel mensen op Traxtorm en Neophyte gebruiken die synth al en die stijl in dat deuntje.

Assassinator style is beter, alleen vind ik het riedeltje wat simpel, de sfeer in de break en de opbouw zijn wel dik maar de climax is dan wat teleurstellend imo.

Devil´s mind is de leukste imo. Kick is wel ok maar het is weer eens een lekkere melodie voor de verandering die mij wat doet denken aan de oudere AoF en Nosferatu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Assassinator style duurt de sample me iets te lang, verder prima release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

absoluut een topper voor mij deze release !!! :thumbsup: :thumbsup:

Wat een drive zit er in devils mind , energieke hardcore ... is helemaal mijn ding

en Assassinator style heeft een wat rauwer randje en zit sound technisch zo vet in elkaar

TOP release
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Not Giving A Shit doet mij weinig, weer zo een standaard uptempo plaat waar er de laatste tijd al zo veel van zijn al is die 2de climax wel te doen.

Assassinator Style is beter alleen is de climax idd wat teleurstellend zoals Broken Balance zegt.

Devil's mind is lekker. Was ook de beste track van de vorige TiH album imo, al is dat ook niet moeilijk :P
Forumoverzicht » Releases » Hardcore