Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

N-Vitral - Crispy Bassdrum EP (T3RDM0247)

Label: The Third Movement
WEB release: 21/09/2015

Tracks:
1. N-Vitral - Crispy Bassdrum
2. N-Vitral - Hard Energy

Samples:



Bron: TTM
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne kicks :P Dikke plaat!
Zo horen ze te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De plaat over het algemeen is wel fijn, lekkere drive en kicks. Ik vind het riedeltje na een tijdje wel wat eentonig worden.
Ik zou het ook zeker niet meer scharen onder Industrial, vind het zelfs wat van Angerfist weg hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een waarschijnlijk eenmalige reactie van mij in het hardcore topic, maar deze track vind ik toch echt zo dik. Die kick man :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Heel erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:06 
 
Hardtraxxer

Jezus christus wat een snoei plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De plaat over het algemeen is wel fijn, lekkere drive en kicks. Ik vind het riedeltje na een tijdje wel wat eentonig worden.
Ik zou het ook zeker niet meer scharen onder Industrial, vind het zelfs wat van Angerfist weg hebben.


Sinds wanneer is Angerfist een stijl?

Begin me om eerlijk te zijn een beetje te irriteren aan je als het gaat om de huidige richting van N-Vitral man.

Het is nu wel duidelijk dat je zijn huidige stijl niets vind, zijn vroege platen geweldig vind (leuke mix trouwens, dank daarvoor) maar om dat nu bij alles van hem te moeten plaatsen wordt imo wel erg vermoeiend.

OT: Live echt geweldige plaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sorry dat ik op je teentjes ben getrapt, maar ik heb alles nog geschaard onder mijn mening. Dus wat is het probleem.
En ik zeg erbij toch dat ik deze plaat leuk vind.

Wou je beweren dat dit een Industrial plaat was dan? En Angerfist is geen stijl nee, maar gezien hoeveel DJ's zijn stijl gebruiken begint het er wel op te lijken, als je kijkt naar heel MOH en Afterlife recordings... ik vind de plaat gewoon wat weghebben van die stijl, niet dat dat een slecht iets is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn teentjes trap je niet op hoor, heb je bericht naar blijkt verkeer geïnterpreteerd, hiervoor mijn excuses

Angerfist zijn stijl wordt gekopieerd op het gebied van Mainstream HC ja, daar ben ik het volledig mee eens.
Echter heeft hij al meerdere malen bewezen dat hij meer kan en maakt dan alleen maar Mainstream HC.

Welke plaat van Angerfist wil je dan vergelijken met Crispy Bassdrum en welke andere artiest heeft die stijl gekopieerd dan in jou optiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

N-Vitral heeft zeker bewezen dat hij meer dan dit kan, het is echter jammer dat hij besloten heeft niet meer deze kant op te gaan, en dan bedoel ik het gros van de platen in mijn top 25.

Ehm, Angerfist - Full Gentle Racket komt zo even in me op. Angerfist & Tieum - Slice Em Up, Angerfist & MC Jeff - Get MF Raw, Angerfist - Strange Man In Mask, Angerfist - Bad Attitude komen er ook in de buurt.
Het zijn geen een op een kopieën natuurlijk maar qua stijl lijken ze er heel erg op.

Andere artiesten hebben niet specifiek die platen gekopieerd, maar als je kijkt naar zijn stijl hebben bijvoorbeeld Decipher & Shira, Crossfiyah, Predator, State Of Emergency, Tomcat & Rudeboy, Outblast, Korsakoff (soms), T-Junction, Dyprax en Miss K8 (duh) daar echt flink van afgekeken, en dit kwam allemaal een beetje na het Mutilate album. Of misschien dat MOH de soundbank van Angerfist gewoon heeft overgenomen.
Alleen Day-Mar, Catscan en Re-Style hebben eigenlijk altijd hun eigen sounds bij MOH gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja ook wel een leuke plaat, zelfde idee een beetje. Vind de kick hierin beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 11:36 
 
Hardtraxxer

Oeh very nice :thumbsup: Zieke kick, lekker simpel, i like it :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore