Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miss K8 Ft. MC Nolz - Metropolis of Massacre (Dominator Anthem 2014) (MOHDIGI093)

Label: Masters of Hardcore
WEB release: Out Now

Tracks:
Metropolis of Massacre

Samples:


Bron: Hardtunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:46 
 

Waarom Nolz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Waarom Nolz...


Omdat ie Broccoli eet :P

Ik heb het idee dat Angerfist hier ook zijn invloeden heb gehad bij deze track :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
Ik heb het idee dat Angerfist hier ook zijn invloeden heb gehad bij deze track :(

Yuup, ik ook. voornamelijk door de kick. is onderhand dezelfde als die van Burn this MF down..
Al met al is het wel een lekker plaatje, en dan bedoel ik niet alleen de track. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick schreeuwt Angerfist inderdaad. Eigenlijk dit hele plaatje trouwens, maar dat heb ik altijd wel bij Miss K8 producties... Die Dominator vocal komt trouwens uit Angerfist - Radical (wat een toeval). Wel jammer dat ie in deze track gecut is, vind 'm vetter in Radical.

Desalniettemin vind ik het wel een goeie track, maar de Dominator vocal had er wel iets meer uit mogen springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Desalniettemin vind ik het wel een goeie track, maar de Dominator vocal had er wel iets meer uit mogen springen.


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Kan de anthems van Dominator altijd wel waarderen, maar moet zeggen dat die van vorig jaar en het jaar daarvoor toch beter zijn imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prima Dominator anthem, lijkt inderdaad net Angerfist ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet beter als Carnival Of Doom. Maar toch een lekker Anthem.
En ja Angerfist heeft Miss K8 leren produceren. Maar volgensmij weten we al een paar jaar dat de MOH soundbank door elke artiest op het label wordt gebruikt.

Leuk Anthem maar ze mochten van mij MC Nolz er wel uitlaten. Volgensmij hebben alle voorgaande jaren al bewezen dat een MC in de anthems niet nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah, niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 17:09 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Niet beter als Carnival Of Doom. Maar toch een lekker Anthem.
En ja Angerfist heeft Miss K8 leren produceren. Maar volgensmij weten we al een paar jaar dat de MOH soundbank door elke artiest op het label wordt gebruikt.

Leuk Anthem maar ze mochten van mij MC Nolz er wel uitlaten. Volgensmij hebben alle voorgaande jaren al bewezen dat een MC in de anthems niet nodig is.


MC's hebben zelf bewezen dat ze nergens voor nodig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kick heeft ook wel veel weg van Miss K8 - No More Jokes
Prima anthem trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Niet beter als Carnival Of Doom. Maar toch een lekker Anthem.
En ja Angerfist heeft Miss K8 leren produceren. Maar volgensmij weten we al een paar jaar dat de MOH soundbank door elke artiest op het label wordt gebruikt.

Leuk Anthem maar ze mochten van mij MC Nolz er wel uitlaten. Volgensmij hebben alle voorgaande jaren al bewezen dat een MC in de anthems niet nodig is.


MC's hebben zelf bewezen dat ze nergens voor nodig zijn.


Mits je een goeie MC hebt. In de tijd van MC Justice & MC Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het kan aan mij liggen maar sinds Nirvana Of Noise is toch echt elk Dominator anthem het zelfde :lol:
Schaamteloos...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het kan aan mij liggen maar sinds Nirvana Of Noise is toch echt elk Dominator anthem het zelfde :lol:
Schaamteloos...


Waar hoor jij gelijkenissen tussen Carnival Of Doom en Nirvana Of Noise dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bedoel juist dat Nirvana Of Noise de laatste anthem was die 'origineel' was (dus ik bedoel eigenlijk dat sinds 2012 alles hetzelfde klinkt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik bedoel juist dat Nirvana Of Noise de laatste anthem was die 'origineel' was (dus ik bedoel eigenlijk dat sinds 2012 alles hetzelfde klinkt).


Angerfist & Outblast => The Supreme Team (ook weer met Angerfist & Outblast) => Miss K8 (positief gehouden een protégé van Angerfist). Ik zie een connectie.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore