Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Point of no return, het is een enurrrrme kaas plaat maar dat zingstukje is op een of andere manier aanstekelijk. Melodie vind ik matig en de kick ook.

Opzich wel leuk. Kan nog niet heel goed oordelen hier op school
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophyte records is ook niet meer wat het geweest is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 00:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kan het niet laten om hier wat onder te zetten.
Wat een bagger!
Of komt het gewoon omdat ik te oud word voor deze blije, popcore, endymion, ea, handjeklapaanstekerindeluchtenmeezinghardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 00:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zwakke release van Kasparov. Voor t eerst sinds tijden dat er niks boeiends uit zijn studio is gekomen helaas.
Point Of No Return vind ik zijn dieptepunt tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 12:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat!! :thumbsup:


Maarja standaard bij Kasparov..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:07 
 
Hardtraxx Newbie

Absoluut goeie plaat ...

Ja het is 'handjesindelucht' gehalte, maar dat mag best ... zeker in het buitenland werkt dit uitstekend ...

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja...hoe de track het in het buitenland doet maakt voor mij persoonlijk natuurlijk geen drol uit. Maar goed, dat is het mooie van een eigen mening, ik kan iets kut vinden zonder dat een ander zich er iets van aan hoeft te trekken ;)

PS: Wel weer leuk om een HC artiest op HT te zien, gebeurd helaas nog te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 10:49 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Tja...hoe de track het in het buitenland doet maakt voor mij persoonlijk natuurlijk geen drol uit. Maar goed, dat is het mooie van een eigen mening, ik kan iets kut vinden zonder dat een ander zich er iets van aan hoeft te trekken ;)

PS: Wel weer leuk om een HC artiest op HT te zien, gebeurd helaas nog te weinig.


Uiteraard niet, maar zoals je zegt, ieder zijn mening. Als je hem draait, en je ziet toch 1000den mensen uit een plaatje gaan, dan is dat een mooi gevoel. Vond ik vroeger al, maar ben blij om te zien dat dat nog altijd gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 10:09 
 
Hardtraxx Elite





Vind het toch wel lekkere tracks. Vooral around the world. Point of no return eigenlijk ook wel na een aantal keer luisteren :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

die climax is wel vet in around the world
Forumoverzicht » Releases » Hardcore