Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict

Endymion & Frequencerz - Caught In The Fire (Ft. DV8 Rocks!) / Inexcusable (NEO084)

Label: Neophyte Records
WEB release: 20/10/2013

Tracks:
01. Caught In The Fire (Ft. DV8 Rocks!)
02. Inexcusable

Samples:




Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/endym ... rz-neo084/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 01:01 
 

Caught In The Fire... Gewoon een hardstyle plaatje op wat hoger bpm. Niet heel veel aan, te standaard Frequencerz. Positief puntje vind ik dat de vocals van de MC nu wel degelijk bij de plaat passen en wat toevoegen. Zie ik niet vaak. 6je

Inexcusable, wat een heerlijke plaat zeg. Ik ben niet echt thuis in de hardcore (een beetje maar), maar ik kan hier volop van genieten. De kicks klinken mij erg goed in de oren, passen bij de plaat en zijn live al helemaal geweldig. De climax zit belachelijk veel energie in, echt een plaat waarop ik volledig uit mn stekkerdoos kan gaan. Dikke 9!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:03 
 
Hardtraxx Crew

Vind Caught In The Fire wat minder.. ook mis ik de oude vocals.

Inexcusable klinkt heerlijk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inexcusable is erg lekker!
CITF een stuk minder en van mij mag dat DV8 Rocks-gebeuren wel ophouden. Voegt helemaal niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Caught in the fire is heerlijk met de oude vocals. De vocals van DV8 vind ik te overheersend, zonde. Inexcusable knalt lekker door, zal het live vast erg goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:07 
 
Hardtraxxer

Caught in the fire als hardcore track poep, maar als hardstyle track pittig fijn wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inexcusable is echt heel erg vet! Duidelijk dat Endymion hier de meeste invloed in heeft gehad. Sterke kick en bassline en heerlijke harmonie tussen de screechpatronen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thew schreef:
Caught in the fire als hardcore track poep, maar als hardstyle track pittig fijn wel :thumbsup:

Caught in the Fire is dan ook gewoon in alles een hardstyle track, denk dat echt niemand gaat beweren dat het hardcore is :P

Inexcusable...kweenie, op zich klinkt het wel aardig, kicks zijn niet om over naar huis te schrijven maar de rest gooit wel een leuk sfeertje neer. Zeker beter dan Endymion's andere recente werk in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstyle hoort niet op neophyte, als ik aan neophyte records denk dan denk ik aan, walking the line, i will have that power rmx, of still NM 1! geen pikkiepoelie mellow -hardstyle. Die tweede track mist gewoon een goede climax, jammer want de kick is wel oke,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
hardstyle hoort niet op neophyte, als ik aan neophyte records denk dan denk ik aan, walking the line, i will have that power rmx, of still NM 1! geen pikkiepoelie mellow -hardstyle. Die tweede track mist gewoon een goede climax, jammer want de kick is wel oke,


Dat is 4 jaar terug.
Sindsdien is EA 10x zo commercieel geworden en Endymion ook dus kun je dit wel verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 20:00 
 
Hardtraxxer

hoor hier bijna alleen freqz, enige stuk wat ik bij endymion vind passen is tijdens de stukken met dv8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

Syztrax schreef:
hoor hier bijna alleen freqz, enige stuk wat ik bij endymion vind passen is tijdens de stukken met dv8


Lijkt mij dat dit dan betrekking heeft op Caught In The Fire, want bij Inexcusable is dit dus totaal niet het geval.

De stijl van Inexcusable vind ik veel overeenkomen met Judgment Day wat ik een pluspunt vind.
Denk ook dat deze plaat door veel hardcore dj's gedraaid zal worden


Graag meer van dit soort tracks

Caught In The Fire is in mijn ogen meer een hardstyle dan hardcore track dat eigenlijk niet thuishoort op Neophyte Records en dat DV8 Rocks! mogen ze van mij wel achterwege laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:04 
 
Hardtraxxer

A-Nionic schreef:
Syztrax schreef:
hoor hier bijna alleen freqz, enige stuk wat ik bij endymion vind passen is tijdens de stukken met dv8


Lijkt mij dat dit dan betrekking heeft op Caught In The Fire, want bij Inexcusable is dit dus totaal niet het geval.

De stijl van Inexcusable vind ik veel overeenkomen met Judgment Day wat ik een pluspunt vind.
Denk ook dat deze plaat door veel hardcore dj's gedraaid zal worden


Graag meer van dit soort tracks

Caught In The Fire is in mijn ogen meer een hardstyle dan hardcore track dat eigenlijk niet thuishoort op Neophyte Records en dat DV8 Rocks! mogen ze van mij wel achterwege laten.

dit is van 2 jaar geleden, ik vind t toch meer bij de freqz-stijl van nu passen dan bij die van endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Twee hele gave tracks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inexcusable is echt zo meeeegaaa vet, die gaat op een feest als een malle :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou de 20ste toch uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:32 
 
Hardtraxxer

Op trackitdown komt die de 22ste: https://www.trackitdown.net/track/endym ... 71527.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caught In The Fire intro is gewoon bitch op hoger tempo....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 18:08 
 
Hardtraxxer

Beetje jammer dat de vocals zijn veranderd van Caught in the fire... Was stuk beter zonder Dv8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 07:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

...dat bij zes mannen er niet één even zegt; "Jongens, dit kunnen we echt niet uitbrengen, wat een troep.".
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beide inderdaad niks aan imo.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore