Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Destructive Tendencies - Anarchic Alliances EP (HM2817)

Label: Hardcore Blasters
WEB release: 26/02/2015

Tracks:
01. Destructive Tendencies & F. Noize - Ameno
02. Destructive Tendencies & Andy The Core - Drug & Alcohol Abuse
03. Destructive Tendencies & Hardbouncer - Destiny

Samples:


Bron: Destructive Tendencies Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 04:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu Nitrogenetics pleite is, DJ D er mee gestopt is en Hellsystem ook wel naar MOH zal gaan (als hij daar al niet is) wordt dit echt een pauperlabel.

Rayden & Juanma liften gewoon mee op de populariteit van uptempo en halve hardstyle en de rest zijn allemaal Partyraiser imitators.

Net als de mensen op deze release. Simpele troep, het is een kick met wat fxjes er in, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat een label als Hardcore Blasters zich hiervoor leent.
Geen wonder dat Nitrogenetics de overstap gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 12:38 
 
Hardtraxx Addict

Heb niet zoveel kennis over hardcore (labels, wie waar zit/zat) als de heren hier boven mij, maar ik vind dit persoonlijk erg lekker.
Is zeker zo dat het erg simpel is en "lomp", maar op een feest vind ik dat juist lekker :)
Ameno vind ik dan weer een top track, net als die Out of Control remix van hun, staat bij mij nog vaak aan in de auto ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Heb niet zoveel kennis over hardcore (labels, wie waar zit/zat) als de heren hier boven mij, maar ik vind dit persoonlijk erg lekker.
Is zeker zo dat het erg simpel is en "lomp", maar op een feest vind ik dat juist lekker :)
Ameno vind ik dan weer een top track, net als die Out of Control remix van hun, staat bij mij nog vaak aan in de auto ^^


Dat is nou een ding wat het niet is :P Anders vond ik het ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destiny :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke nummers van een prachtig drietal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
CiRiXxX schreef:
Heb niet zoveel kennis over hardcore (labels, wie waar zit/zat) als de heren hier boven mij, maar ik vind dit persoonlijk erg lekker.
Is zeker zo dat het erg simpel is en "lomp", maar op een feest vind ik dat juist lekker :)
Ameno vind ik dan weer een top track, net als die Out of Control remix van hun, staat bij mij nog vaak aan in de auto ^^


Dat is nou een ding wat het niet is :P Anders vond ik het ook wel vet.


Haha naja misschien beschouw ik dan het woord lomp anders hier dan jij dat doet :P
Denk dat jou lomp mijn simpel is haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:49 
 
Hardtraxx Addict



Om Ameno nog even toe te voegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 15:25 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Nu Nitrogenetics pleite is, DJ D er mee gestopt is en Hellsystem ook wel naar MOH zal gaan (als hij daar al niet is) wordt dit echt een pauperlabel.

Rayden & Juanma liften gewoon mee op de populariteit van uptempo en halve hardstyle en de rest zijn allemaal Partyraiser imitators.

Net als de mensen op deze release. Simpele troep, het is een kick met wat fxjes er in, meer niet.



Betreft Rayden en Juanma geef ik je gelijk.. Maar ik heb zo een aantal reacties van jou gelezen en jij heb geen goed woord over voor de uptempo, prima als je het wat simpel vind maar waarom continu overal en altijd de negatieve reacties te vermelden, tel der al 4 van jou. Ieder ze ding toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 15:46 
 
Hardtraxxer

System-X schreef:
Broken Balance schreef:
Nu Nitrogenetics pleite is, DJ D er mee gestopt is en Hellsystem ook wel naar MOH zal gaan (als hij daar al niet is) wordt dit echt een pauperlabel.

Rayden & Juanma liften gewoon mee op de populariteit van uptempo en halve hardstyle en de rest zijn allemaal Partyraiser imitators.

Net als de mensen op deze release. Simpele troep, het is een kick met wat fxjes er in, meer niet.



Betreft Rayden en Juanma geef ik je gelijk.. Maar ik heb zo een aantal reacties van jou gelezen en jij heb geen goed woord over voor de uptempo, prima als je het wat simpel vind maar waarom continu overal en altijd de negatieve reacties te vermelden, tel der al 4 van jou. Ieder ze ding toch ;)


Het is een forum dus hij mag z'n mening gewoon geven als hij dat wil en hoe vaak hij dat wil. En uptempo is gewoon simpel en kut voor het overgrote deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Produceert Tharec voor ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

System-X schreef:
Broken Balance schreef:
Nu Nitrogenetics pleite is, DJ D er mee gestopt is en Hellsystem ook wel naar MOH zal gaan (als hij daar al niet is) wordt dit echt een pauperlabel.

Rayden & Juanma liften gewoon mee op de populariteit van uptempo en halve hardstyle en de rest zijn allemaal Partyraiser imitators.

Net als de mensen op deze release. Simpele troep, het is een kick met wat fxjes er in, meer niet.



Betreft Rayden en Juanma geef ik je gelijk.. Maar ik heb zo een aantal reacties van jou gelezen en jij heb geen goed woord over voor de uptempo, prima als je het wat simpel vind maar waarom continu overal en altijd de negatieve reacties te vermelden, tel der al 4 van jou. Ieder ze ding toch ;)


Als je toch al m'n reacties leest had je ook al eerder kunnen zien dat ik had gezegd tegen iemand dat, als dit je ligt prima, het is jouw smaak. Maar het blijft enorm simpele zooi dit. Zelfde recept, kicks en tempo en slechte mastering bijna elke keer. Daar kun je niet om heen.

Het is echt een schop onderuit van de oude uptempo van Neophyte, Unexist en de oude Partyraiser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:53 
 
Artiest

Citaat:
WEB release: 09/02/2015

Waarom kan ik hem dan nergens vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 11:13 
 
Hardtraxx Addict

SoundEnergizer schreef:
Citaat:
WEB release: 09/02/2015

Waarom kan ik hem dan nergens vinden?

Zag dit bericht van DT staan op een site:

Destructive Tendencies: The EP has been held back a little bit. These things happen. It's being released this month. And the moment we can say. We will. But look at this way.... We will definitely have the EP released within the next 18 days. Promo video out soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ameno official preview. :)
https://www.facebook.com/video.php?v=883222828397157
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 10:32 
 
Hardtraxx Addict

Het kan misschien door die 1e soundcloud player komen (rip van een filmpje) of door mijn oortjes ofzo, maar lijkt wel of die kick enigszins is aangepast, alleen dat niet op een goede manier, vind de sounds aan het begin ook te veel op de achtergrond liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt, luister nu die Ameno (hij is uit enzo), maar wat een stuk ellende is dit zeg...echt stereotype up-tempo met een kick die maar wat probeert en een sample die letterlijk compleet los staat van de rest van de track. Wat is hier nu beter aan dan al die andere troep? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet waarom maar heb bij Ameno een ontzettend bootleg gevoel :huh:

Destiny is de sterkste van de 3 met erg gave vocals

De EP heet trouwens Anarchic Alliances, niet Ameno EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ameno wordt zwaar verpest door dat stukje anti opbouw..

Kicks zijn ook niet je van het voor mij.

Zal live ongetwijfeld nog wel hard gaan.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore