Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
ik weethet allemaal wel hoor ben maar niet bang.

Held op Sokken schreef:
als jij ook een beetje een fatsoenlijk brein hebt kan je ook wel conclusies trekken

Held op Sokken schreef:
(verhaal)

Ja, stelletje onwetenden dat we zijn om niet meteen van alles aan te nemen :') Je hoeft niet zo interessant te gaan doen met de informatie die je hebt, die kun je ook op een normale manier brengen.

Verder: Ik vraag me af waarom Fusion zo lang wacht met hier informatie over te geven. Lijkt mij dat ze er niet helemaal over uit zijn wat er precies gaat gebeuren, of in elk geval hoe ze dit naar buiten gaan brengen. Ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen en wanneer ze hier ons dan eindelijk informatie over gaan geven, want het zal vroeg of laat toch moeten gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:04 
 
Hardtraxx Elite

D33m schreef:
Vind dat wel echt een kut actie van hem als het zo is. Daar heb ik geen respect voor. Ik begrijp het ook wel weer, zeker als je jonger bent denk je niet over dit soort dingen na. Hij komt er wel denk ik. Sowieso lijkt het mij niks om bij een label als Fusion te zitten.


Hier ben ik het dus niet mee eens, ik ben zelf ook 17 jaar en mocht er voor mij ooit een kans komen zoals Thyron die had zou ik hier juist extreem voorzichtig mee omgaan. Als je 17 bent weet je echt wel dat je daden gevolgen hebben.

pim0412 schreef:
Verder: Ik vraag me af waarom Fusion zo lang wacht met hier informatie over te geven. Lijkt mij dat ze er niet helemaal over uit zijn wat er precies gaat gebeuren, of in elk geval hoe ze dit naar buiten gaan brengen. Ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen en wanneer ze hier ons dan eindelijk informatie over gaan geven, want het zal vroeg of laat toch moeten gebeuren.


Dit is zeker geen goede publiciteit voor Fusion dus grote kans dat ze het liever negeren tot niemand het er meer over heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat meneer Held Op Sokken een insider (probably DWX, Sub Zero Project wellicht?) is, die niet in de problemen wil komen en daarom met een fake account hier dingen plaatst.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken: mag ik je vragen waarom je het heel de tijd over DWX hebt? Heeft niet zoveel met Fusion of Thyron te maken op het eerste gezicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:46 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Held op Sokken: mag ik je vragen waarom je het heel de tijd over DWX hebt? Heeft niet zoveel met Fusion of Thyron te maken op het eerste gezicht.


Laat ik het anders formulieren. Labels wisselen sneller informatie met elkaar uit dan je denkt.

pim0412 schreef:
Held op Sokken schreef:
ik weethet allemaal wel hoor ben maar niet bang.

Held op Sokken schreef:
als jij ook een beetje een fatsoenlijk brein hebt kan je ook wel conclusies trekken

Held op Sokken schreef:
(verhaal)

Ja, stelletje onwetenden dat we zijn om niet meteen van alles aan te nemen :') Je hoeft niet zo interessant te gaan doen met de informatie die je hebt, die kun je ook op een normale manier brengen.

Verder: Ik vraag me af waarom Fusion zo lang wacht met hier informatie over te geven. Lijkt mij dat ze er niet helemaal over uit zijn wat er precies gaat gebeuren, of in elk geval hoe ze dit naar buiten gaan brengen. Ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen en wanneer ze hier ons dan eindelijk informatie over gaan geven, want het zal vroeg of laat toch moeten gebeuren.


je antwoord:

Daveytl schreef:
Hij doet niet interessant, hij vertelt wat er hoogstwaarschijnlijk aan de hand is zonder zijn bronnen te verraden. Interessant doen is zeggen dat je iets weet maar het vervolgens niet zeggen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Intressant doen is meer Hah ik weet de timetable van loudness maar zeg hem lekker nie. Mooi voorbeeld user Blackbass op partyflock. Misselijk ventje is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kernzin: 'die kun je ook op een normale manier brengen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:54 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Kernzin: 'die kun je ook op een normale manier brengen'.


ik heb het paar weken geleden al op een normale manier proberen te brengen, is ook niet echt goed opgevat.. dus nu maar zo proberen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
pim0412 schreef:
Kernzin: 'die kun je ook op een normale manier brengen'.


ik heb het paar weken geleden al op een normale manier proberen te brengen, is ook niet echt goed opgevat.. dus nu maar zo proberen :thumbsup:


Je wil graag informatie delen, dat is goed. Maar de manier waarop stoor(de) ik me aan. Maar hee, dat is mijn probleem natuurlijk. Moet je nooit te druk maken over dingen die op het internet gezegd worden. Zoals ik al zei, zo boeiend vind ik het allemaal nou ook niet. Ik ben gewoon lichtelijk nieuwsgierig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Mooi voorbeeld user Blackbass op partyflock. Misselijk ventje is dat zeg.

JAAA :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we gewoon netjes afwachten? Ik neem aan dat Fusion of Thyron op een gegeven moment wel met een statement komt over hoe en wat. Tot die tijd is het koffiedik kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dattie zn lucid dreams in darkness heeft gegooid..

weg droom weg carriere ik geloof er niks meer van dat het nog komen gaat! Te veel negatief nieuws in te korte tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:43 
 
Hardtraxx Newbie

zou spijtig zijn, omdat die echt wel de kwaliteiten heeft...
maar ik denk dat er nog altijd wel een label zal zijn die hem een 2de kans gaat geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 00:07 
 
Hardtraxx Elite

thesinners schreef:
Ik denk dattie zn lucid dreams in darkness heeft gegooid..

weg droom weg carriere ik geloof er niks meer van dat het nog komen gaat! Te veel negatief nieuws in te korte tijd

pff eitje om terug te komen met zulke sterke tracks, eerst jaartje schuil houden en dan doe je zoiets als hard driver in het begin (anoniem tracks releasen en draaien) en na een tijdje reveal je dat je eigenlijk thyron bent. Kenners herkennen je stijl wel maar als je gwn nieuwe kicks gebruikt heeft het grote publiek het toch niet door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
thesinners schreef:
Ik denk dattie zn lucid dreams in darkness heeft gegooid..

weg droom weg carriere ik geloof er niks meer van dat het nog komen gaat! Te veel negatief nieuws in te korte tijd

pff eitje om terug te komen met zulke sterke tracks, eerst jaartje schuil houden en dan doe je zoiets als hard driver in het begin (anoniem tracks releasen en draaien) en na een tijdje reveal je dat je eigenlijk thyron bent. Kenners herkennen je stijl wel maar als je gwn nieuwe kicks gebruikt heeft het grote publiek het toch niet door..


Moet ie wel met een leuke helm komen, natuurlijk niet dezelfde als die van HD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 00:12 
 
Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
DJ_Tim schreef:
thesinners schreef:
Ik denk dattie zn lucid dreams in darkness heeft gegooid..

weg droom weg carriere ik geloof er niks meer van dat het nog komen gaat! Te veel negatief nieuws in te korte tijd

pff eitje om terug te komen met zulke sterke tracks, eerst jaartje schuil houden en dan doe je zoiets als hard driver in het begin (anoniem tracks releasen en draaien) en na een tijdje reveal je dat je eigenlijk thyron bent. Kenners herkennen je stijl wel maar als je gwn nieuwe kicks gebruikt heeft het grote publiek het toch niet door..


Moet ie wel met een leuke helm komen, natuurlijk niet dezelfde als die van HD :lol:

Masker van angerfist dan maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thesinners schreef:

Masker van angerfist dan maar :lol:

En Angerfist zich maar af vragen waar zijn masker is gebleven na een studio session met iemand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ycon schreef:
thesinners schreef:

Masker van angerfist dan maar :lol:

En Angerfist zich maar af vragen waar zijn masker is gebleven na een studio session met iemand :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:30 
 

ycon schreef:
thesinners schreef:

Masker van angerfist dan maar :lol:

En Angerfist zich maar af vragen waar zijn masker is gebleven na een studio session met iemand :lol:


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest hier wel om lachen eigenlijk:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie heel veel persoonlijke bedankjes, maar kijk ik nou over die naar Thyron heen of staat die er gewoon niet?
Anyway, hoeft ook niet altijd publiekelijk te gaan, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zie heel veel persoonlijke bedankjes, maar kijk ik nou over die naar Thyron heen of staat die er gewoon niet?
Anyway, hoeft ook niet altijd publiekelijk te gaan, maar toch.


Hij heeft Thyron inderdaad niet bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
After an amazing year with Fusion this relationship has come to an end! Fusion has decided to move on without me.
I'd like to thank them for giving me the opportunity to share my passion for music with a great audience and help me starting to fulfill my dreams as an artist.
Now it's time to move on and follow my own musical path.
I'm working hard on some new projects and ideas and I'll keep working on my future with confidence and passion.
Regarding the release of my debut album 'Lucid Dreams'; I will inform you about this on a very short notice, so stay tuned!


Aldus Thyron's FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat het album dan toch eindelijk gereleased wordt. The Swarm en Forever Death vind ik allebei echt ontzettend vette platen, voor mij de uitblinkers van het album! :D

Ik heb het album even geupload in één zippybestand voor mensen die hem liever in 320kbps hebben. Ook even ervoor gezorgd dat het er allemaal netjes uitziet in iTunes, en het artwork zit er ook bij :)
http://www4.zippyshare.com/v/3JtqTdGK/file.html
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks