Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
wootum schreef:
Een artiest die weggaat vind ik wel iets anders dan een album aankondigen met previews en al en vervolgens helemaal niks over een annulering laten weten.


En dat terwijl mensen gepreorderd hebben :P

Dat kon denk ik niet. Er werd geen hardcopy van het album gemaakt, alleen digitale download. Weet niet of het album ooit op Juno/iTunes heeft gestaan met de mogelijkheid om te pre-orderen, maar denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over een paar weken geeft Thyron het album free weg en kan
je het hier downloaden bij 'gratis tracks' xd

Maar ff serieus...Kan hij dit album als nog uitbrengen als hij bij Fusion weg moet/gaat en zelf een label start (Thyron Records, of zoiets)
Ik weet niet precies hoe dit werkt , maar het lijkt me dat je dit zo snel mogenlijk wil uitbrengen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:11 
 
Hardtraxx Elite

Hij kan het toch ook niet blijven negeren? Niemand die bij een feestje eens op em is afgestapt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Denk niet dat hij zich nog in het publiek durft te vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
^ Denk niet dat hij zich nog in het publiek durft te vertonen.


Hij is nog geen 18 dus hij mag nog niet eens binnen bij feesten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
^ Denk niet dat hij zich nog in het publiek durft te vertonen.


Ja probeer dat dan maar eens iedereen uit te leggen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:06 
 
Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
J oey schreef:
^ Denk niet dat hij zich nog in het publiek durft te vertonen.


Ja probeer dat dan maar eens iedereen uit te leggen :x

hahaha tja... Hij heeft ook geen boekingen gepland staan zie ik.. K ben benieuwd, hoop toch wel dat we er nog iets van gaan horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
sonnebloem schreef:
J oey schreef:
^ Denk niet dat hij zich nog in het publiek durft te vertonen.


Ja probeer dat dan maar eens iedereen uit te leggen :x

hahaha tja... Hij heeft ook geen boekingen gepland staan zie ik.. K ben benieuwd, hoop toch wel dat we er nog iets van gaan horen...


Mooi zuur als dit het einde zou betekenen als Thyron zijnde. Zo in een keer alles finito en natuurlijk je bron van inkomsten. Benieuwd wat hij gaat studeren -flauw-.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon werken als ieder ander mens. Als ghost producer zie ik hem niet snel groot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een voorbarige conclusies allemaal. Ik zou het allemaal maar lekker afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Gewoon werken als ieder ander mens. Als ghost producer zie ik hem niet snel groot worden.


Want? Zijn produceer talent heeft nooit ter discussie gestaan. Wel enorm voorbarig inderdaad, maar dat is ook het vervolg van de radiostilte vanuit Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:52 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Wat een voorbarige conclusies allemaal. Ik zou het allemaal maar lekker afwachten.


De conclusies wijzen toch bijna op feiten. Zowel uit Fusion zijn eigen hoeken als mensen binnen Dirty Workz al gehoord dat Thyron uit fusion is getrapt. Tracks worden ook niet meer gesupport door grotenamen (let hier komende tijd maar eens op) en album gaat sowieso niet meer komen, althans niet op fusion.

Ik zei het al vanaf dag 1 en het is nu toch wel overduidelijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Leonidas schreef:
Wat een voorbarige conclusies allemaal. Ik zou het allemaal maar lekker afwachten.


De conclusies wijzen toch bijna op feiten. Zowel uit Fusion zijn eigen hoeken als mensen binnen Dirty Workz al gehoord dat Thyron uit fusion is getrapt. Tracks worden ook niet meer gesupport door grotenamen (let hier komende tijd maar eens op) en album gaat sowieso niet meer komen, althans niet op fusion.

Ik zei het al vanaf dag 1 en het is nu toch wel overduidelijk :whistle:


Maar noem dan eens concrete bronnen, anders kan iedereen wel wat roepen op het internet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
iMark schreef:
Gewoon werken als ieder ander mens. Als ghost producer zie ik hem niet snel groot worden.


Want? Zijn produceer talent heeft nooit ter discussie gestaan.


Hij heeft een te groot ego om in de schaduw van iemand muziek te maken. Als je iets maakt, wil je er zelf mee pronken. Weinig mensen die dat niet willen, zoals Maarten Vorwerk en Michel Pollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Held op Sokken schreef:
Leonidas schreef:
Wat een voorbarige conclusies allemaal. Ik zou het allemaal maar lekker afwachten.


De conclusies wijzen toch bijna op feiten. Zowel uit Fusion zijn eigen hoeken als mensen binnen Dirty Workz al gehoord dat Thyron uit fusion is getrapt. Tracks worden ook niet meer gesupport door grotenamen (let hier komende tijd maar eens op) en album gaat sowieso niet meer komen, althans niet op fusion.

Ik zei het al vanaf dag 1 en het is nu toch wel overduidelijk :whistle:


Zonder bronnen hoef je hier niet de held op sokken te gaan spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:07 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Held op Sokken schreef:
Leonidas schreef:
Wat een voorbarige conclusies allemaal. Ik zou het allemaal maar lekker afwachten.


De conclusies wijzen toch bijna op feiten. Zowel uit Fusion zijn eigen hoeken als mensen binnen Dirty Workz al gehoord dat Thyron uit fusion is getrapt. Tracks worden ook niet meer gesupport door grotenamen (let hier komende tijd maar eens op) en album gaat sowieso niet meer komen, althans niet op fusion.

Ik zei het al vanaf dag 1 en het is nu toch wel overduidelijk :whistle:


Zonder bronnen hoef je hier niet de held op sokken te gaan spelen


jawel. ik weethet allemaal wel hoor ben maar niet bang. En als jij ook een beetje een fatsoenlijk brein hebt kan je ook wel conclusies trekken onderhand. Daarbij komend reageert Fusion en Thyron niet op de vragen over het album terwijl Thyron altijd (vrij snel) antwoord geeft/gaf op vragen via zijn facebook, eveneens als Fusion.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad exact wat we bedoelen :/ . Conclusies trekken aan de hand van weinig op social media actief zijn kan iedereen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:16 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Dat is inderdaad exact wat we bedoelen :/ . Conclusies trekken aan de hand van weinig op social media actief zijn kan iedereen. :P


oke sorry je hebt be gebroken ik zal het nooit meer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, zo boeiend is het allemaal ook weer niet. Ik lig absoluut niet wakker van dat hele gedoe. Het gaat mij er gewoon om dat er interessant wordt gedaan dat je via via wel de bevestiging zult hebben. Maar op dit forum is al eerder gebleken dat er heel makkelijk verhalen de wereld in komen die gewoon nergens op gebaseerd blijken te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doet niet interessant, hij vertelt wat er hoogstwaarschijnlijk aan de hand is zonder zijn bronnen te verraden. Interessant doen is zeggen dat je iets weet maar het vervolgens niet zeggen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zulke gevallen ook wel plork genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:39 
 
Hardtraxxer

sorry jongens ik maakte een grapje, ik maak graag grapjes.

Thyron blijft gewoon bij Fusion, zijn album komt eraan, hij reageert nog altijd snel op berichtjes. Btw ook fusion reageert snel op berichtjes wat erg fijn is. Vorige week nog draaide tientallen artiesten Thyron zijn nieuwe album platen en die werden super goed ontvangen door het publiek. Thyron heeft ook super gave nieuwe boekingen gekregen en vertelt hier ook uitbundig over op zijn facebook pagina.

Verder respecteert ook iedereen binnen dirty workz Thryon, wat ook echt super aardig is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Held op Sokken schreef:
Daarbij komend reageert Fusion en Thyron niet op de vragen over het album terwijl Thyron altijd (vrij snel) antwoord geeft/gaf op vragen via zijn facebook, eveneens als Fusion.

:corn:

Fusion geeft nooit antwoord:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:52 
 
Hardtraxxer

Vind dat wel echt een kut actie van hem als het zo is. Daar heb ik geen respect voor. Ik begrijp het ook wel weer, zeker als je jonger bent denk je niet over dit soort dingen na. Hij komt er wel denk ik. Sowieso lijkt het mij niks om bij een label als Fusion te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D33m schreef:
Hij komt er wel denk ik.

Hahahahaha. Als dit album echt gecanceld is dan kan die het wel vergeten denk ik.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks