Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

Stop met het producen van Hardstyle voorlopig, dit is dus mn laatste track.

Enjoy!



https://www.facebook.com/Soulshockofficial/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Oke, maar heb je een release gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:19 
 
Hardtraxx Newbie

ja 3 tracks, snap dat je denkt wie ben je... heb ook niet veel nummers gemaakt, 5 in 3 jaar tijd ofzo ? had wel de ambities maar kwamen wat persoonlijke dingen tussendoor. Maar nu is het dan toch de tijd dat ik voor de muziek wil gaan en kan gaan. Wil graag frisse start vandaar de switch naar een ander genre.
vond het jammer om deze track niet even online te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:20 
 
Hardtraxx Crew

Joeyvg schreef:
Oke, maar heb je een release gehad?

http://www.beatport.com/release/alive/1267184
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:48 
 
Hardtraxxer

Jammer (en logisch) dat de track nog een licht amateuristisch tintje heeft, de melodie vind ik namelijk wel echt fijn :loving: Geeft een beetje speciaal gevoel mee wat ik niet direct kan omschrijven, ook de tweede en derde climax zijn erg leuk gedaan, ik neem m mee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Jammer (en logisch) dat de track nog een licht amateuristisch tintje heeft, de melodie vind ik namelijk wel echt fijn :loving: Geeft een beetje speciaal gevoel mee wat ik niet direct kan omschrijven, ook de tweede en derde climax zijn erg leuk gedaan, ik neem m mee! :thumbup:

Dit

Vraagje: waarom geen mix-outro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 09:45 
 
Hardtraxx Newbie

@Protech DJ Tof om te horen dat de track een zeker gevoel los maakt, vond dat altijd zo vet aan de Hardstyle tussen 2008 / 2012 :woot: na deze periode ging Hardstyle ook een beetje berg afwaarts voor mij (persoonlijk) :oh: Begrijp mij niet verkeerd, vind evolutie binnen Hardstyle erg belangrijk, dus dat alles nu verder ontwikkeld is juist goed. Maar vind de meeste Hardstyle op dit moment een beetje saai, omdat er naar mijn mening wat weinig gevoel, emotie en variatie in zit. Zelfs de melodietjes kan je voorspellen, laat staan de elementen zoals leads. De periodie na 2012 kenmerkt zich voor mij (persoonlijk) met 2 stijlen euforisch en raw, laat ik dat nou net niks vinden haha!
euforisch is voor mij vaak niets zeggende melodietjes, vaak genaakt de zelfde leads.
en Raw... tja.. is allemaal het zelfde in mijn ogen, zag laatst een compilatie van 20 Raw tracks waar van de climax 90% het zelfde was.

Hardstyle is voor mij dat kippenvel moment! en dat krijg je niet door alles emotieloos en te voorspelbaar te maken.

Mijn muziek graag buiten beschouwing laten :p want wil niet zeggen dat ik het zo goed kan xd

@JeftaElachouri
Had wel een outro maar de project file gaf een error!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:44 
 
Hardtraxxer

Mid-Intro is ook leuk gedaan, als je hier langer aan had gesleuteld, dan had die misschien wat minder amateuristisch geklonken.
Wat betreft de melodie, hij doet mij denken aan de melodien die JDX en in mindere mate Wildstylez toentertijd maakte. Geeft me een soort van 'trip down memory lane'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja joh, weet echt niet of je moet stoppen, vind het inderdaad nog lichtelijk amateuristisch klinken (bij gebrek aan een beter woord)

maar vind het verder eigenlijk heel erg goed klinken
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks