Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track(s): Shockerz - Your Love

Download: http://www30.zippyshare.com/v/22851865/file.html

Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
eindelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaaaa eindelijk :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap echt helemaal niet waarom dit nummer de hemel ingeprezen wordt. Vooral met al dat gezeiks wat erom heen is geweest. Nee jakkiebah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe mij het origineel maar dit is echt :yawn: Begrijp dan ook niet hoe dit alom geprezen wordt.
Soort van semi interessant doen door hem toch niet weg te geven en er eisen aan te stellen door middel van likes. Alsof dit release waardig is xd

Gewoon niet liken volgende keer en laat hem stikken in zijn track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:57 
 
Hardtraxx Elite

knotsjebilly schreef:
Ik snap echt helemaal niet waarom dit nummer de hemel ingeprezen wordt. Vooral met al dat gezeiks wat erom heen is geweest. Nee jakkiebah!


volgens mij wordt die helemaal niet zo de hemel ingeprezen. Ik vind hem wel leuk maar niet heel speciaal ofzo nee. Volgens mij heeft hij ook de kick aangepast overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:59 
 

Wat een leipo, had ik beter dat joutube filmpje geript, dan had ik hem een half jaar geleden al. Nu is gewoon met intro outro.

Best lekkere track verder, maar niet wauw. Gewoon omdat de vocals van het origineel leuk zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wat een leipo, had ik beter dat joutube filmpje geript, dan had ik hem een half jaar geleden al. Nu is gewoon met intro outro.

Best lekkere track verder, maar niet wauw. Gewoon omdat de vocals van het origineel leuk zijn. :)


wat had je extra verwacht dan? nu kan je 'm tenminste inmixen en in setjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Spablauw schreef:
Wat een leipo, had ik beter dat joutube filmpje geript, dan had ik hem een half jaar geleden al. Nu is gewoon met intro outro.

Best lekkere track verder, maar niet wauw. Gewoon omdat de vocals van het origineel leuk zijn. :)


wat had je extra verwacht dan? nu kan je 'm tenminste inmixen en in setjes draaien.

Ja en een youtube rip is niet echt een lekker kwaliteitje door je sets heen, dus beter dit dan je ripje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:04 
 

Delt-A schreef:
Spablauw schreef:
Wat een leipo, had ik beter dat joutube filmpje geript, dan had ik hem een half jaar geleden al. Nu is gewoon met intro outro.

Best lekkere track verder, maar niet wauw. Gewoon omdat de vocals van het origineel leuk zijn. :)


wat had je extra verwacht dan? nu kan je 'm tenminste inmixen en in setjes draaien.

Wat ik had verwacht is dat hij in Augustus ofzo al ge free released zou zijn. En inderdaad, youtube kwaliteit is bagger. Maar waarom laat hij iedereen zo lang wachten, als 'ie maaaaanden deed over die paar honderd likes had ik hem al eerder online gezet. In die tijd dat 'ie gewacht had kon ie beter nog enkele van zulke plaatjes weggeven, dat krikt je fb teller sneller omhoog, check Neilio etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb je inderdaad een punt, hij had veeeeeuuuuul eerder gereleased mogen worden.
Je hoort dat de sounds ook alweer verouderd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:17 
 

Hij had nondeju veel beter een pak bootlegs gemaakt, daar commentaar op gekregen en daar uit geleerd. Maar wat doet hij, effe een jaartje verspillen aan het halen van 2000 likes op facebook.
Vergelijk even met Neilio, die heeft nooit de intentie om massa's facebookfans te halen, hij maakt een hoop platen en leert uit elke productie, omdat 'ie zoveel weggeeft stijgt zijn fb like aantal aanzienlijker dan dat van shockerzzz die wacht op 2000 likes voor hij een bootleg wil weggeven. Zo wordt hij nooit iets of wat bekender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soablauw, ben jij toevallig Maurits Moeys op Facebook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:36 
 

Delt-A schreef:
Soablauw, ben jij toevallig Maurits Moeys op Facebook?

Nee degene die daarboven reageerde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: spablauw xd

ontopic: oké, had al een beetje het gevoel dat ik dubbele comments zat te lezen ;)

Shockerz had waarschijnlijk verwacht dat hij die likes heel snel zou krijgen, jammer dat het zo lang heeft geduurt. Als hij de track plots bij 1000 likes al had weggegeven omdat toe had gegeven dat hij niet aan de 2000 kon komen had dat voor hem natuurlijk ook een beetje lullig gestaan. Ik hoop dat de volgende tools sneller zullen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ZOMERRRRRRR :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik hem voor het eerst hoorde, leek hij me wel dik, toen ik hem laatst luisterde dacht ik
sjobie schreef:
Die kicks!?
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:11 
 
Hardtraxxer

Finally ^^.
Ik vind hem echt tof, net als het origineel.
En deze is zeker erg leuk voor de 'dagjes mens' en ga hem vanavond live denk even draaien zal het vast goed doen:).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

h[ij is wel geinig :) leuk voor op een feest dus. sfeer ditdat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:43 
 
Artiest

Melodietje weet me alleen te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Een jaar later :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks