Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Sander Van Doorn & Martin Garrix & DVBBS

Track(s): Gold Skies (Adrenalize Remix)

Sample/video:


Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:29 
 
Hardtraxx Crew

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een DJ met 0 inspiratie die het dus maar op een remix gooit. Wel een lekkere remix overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit dan weer een remix moet zijn, gooi er wat vrouwelijke(geile) vocals in ipv van die van Gold Skies en je hebt een lekkere solo plaat :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat je hier een remix van gaat maken als ie al door een andere DJ geremixed is :x :

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:28 
 
Hardtraxx Crew

Wat maakt dat nou weer uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Wat maakt dat nou weer uit?


Misschien omdat die remix van Rebourne ook recent is? Als je nou een aantal jaren erna doet kan ik het goed begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 01:40 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met gevraagd of iets met acapella en bootlegje maken. Denk dat je daarin het antwoord wel kan vinden?

Of is dit geen officiele? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 18:29 
 

Word er wel happy van ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zeiken, maar luisteren mensen!
I LIKE IT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat! Net voorbij horen komen in XXlerator. Zo veel energie en euforie. Heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:26 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Mitzinator schreef:
Wat maakt dat nou weer uit?


Misschien omdat die remix van Rebourne ook recent is? Als je nou een aantal jaren erna doet kan ik het goed begrijpen.


Over een aantal jaar kent onderhand niemand gold skies meer :P Het idee van een bootleg is juist dat je een eigen versie maakt van track die nu populair is. En dat meerdere dj's dat doen van dezelfde track komt wel vaker voor, vind deze versie juist veel vetter dan die van Rebourne
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:13 
 
Artiest

Free release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geweldige plaat! Net voorbij horen komen in XXlerator. Zo veel energie en euforie. Heel erg vet!

Energie? Dit nummer bestaat voor 02:15s uit break/lead. Waar zit de energie precies in?

Euforisch is het wel, maar echt kenmerkend vind ik het niet. Weinig uitdaging in deze melo, wat bijvoorbeeld in Release wel weer heel erg zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:18 
 

Erg fijn plaatje :loving:
In die lead en zeker als ook de vocalen er in komen straalt daar behoorlijk wat energie van af en zeker dat stukje van 3:02 tot 3:15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Geweldige plaat! Net voorbij horen komen in XXlerator. Zo veel energie en euforie. Heel erg vet!

Energie? Dit nummer bestaat voor 02:15s uit break/lead. Waar zit de energie precies in?

Euforisch is het wel, maar echt kenmerkend vind ik het niet. Weinig uitdaging in deze melo, wat bijvoorbeeld in Release wel weer heel erg zit.

De totale opbouw naar de climax en vervolgens die heerlijke melodie erbij. Zo veel sfeer neerzetten om erna zo eurofisch los te gaan, voor mij is dit echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 11:59 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
Energie? Dit nummer bestaat voor 02:15s uit break/lead. Waar zit de energie precies in?

Euforisch is het wel, maar echt kenmerkend vind ik het niet. Weinig uitdaging in deze melo, wat bijvoorbeeld in Release wel weer heel erg zit.

De totale opbouw naar de climax en vervolgens die heerlijke melodie erbij. Zo veel sfeer neerzetten om erna zo eurofisch los te gaan, voor mij is dit echt heel goed.


moet TIM toch wel gelijk geven, want het het "losgaan" gedeelte laat wel erg lang op zich wachten.
Neemt niet weg dat het wel goed klinkt, maar heb persoonlijk een hekel aan zoveel break mag van mij gewoon lekker doorgaan ipv steeds maar wachten en dan even losgaan om vervolgens weer (te) lang te wachten
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks